Ik ben er alleen een beetje bang voor dat het straks allemaal niet meer zo makkelijk in elkaar gaat passen. Is toch de eerste keer dat ik dit doe.

Ach ja, als het niet lukt, dan bellen we wel wat RTC'ers!

We hebben het een beetje op ons gemak gedaan.Matijs schreef:Werk eens door man, Dat schiet toch niet op zo?![]()
![]()
En als je niet meer weet hoe het vast moet kan je me bellen, want ik ben heel erg geoefend in het monteren en demonteren van een Ph.2
Hehe ik zei toch laatst die garage is perfect voor zo iets, mooi ruim en vlakbij je huis dus makkelijk klussenMerijn schreef:heheh... Gewoon dreigen en chanteren. Daarmee kom je een heel eind!
of blueprinten?Merijn schreef:hehehe...Lekker!
Als het goed is wordt de auto binnenkort verplaatst van zijn huidige plek naar de garage van mijn ouders. En dan zien we wel weer verder. Ik heb verder eigenlijk niets meer aan de auto gedaan.
Ik ben nog steeds aan het twijfelen over wat ik zal doen met het blok.
Nieuw van de dealer?
Nieuw van Vege?
Revisie?
of toch maar gewoon verder gaan met dit blok?
De laatste optie zie ik niet zo zitten, aangezien daar hoogstwaarschijnlijk veel aan gedaan moet worden en ik niet weet wat de km-stand is.
Na de zomer wil ik er serieus aan gaan beginnen.
Die gaat naar de bleedvalve, maar hoe dat precies werkt weet ik niet.Johan schreef:ok, ff een vraagje waar gaan die rood omlijnde slangen naar toe:
http://home.wanadoo.nl/uijen/4shizzle.jpg