Dus is leuk met me auto naar de dealer
oil filter lekte volgens anwb gast en ik ree nog maar op 3 silinders lag aan de injector zij de anwb gast. Kom ik bij de dealer op halen een check laten doen eerst wat er mee is voordat ze hem maken. Zegt de beste man je kan beter een nieuwe kopen. Blijkt er volgens hem heel veel mis te zijn maar hij weet niet zeker wat allemaal. Maar wat hij ongeveer zij was ( ik krijg nog een email met de specificaties er in ) dat een reversie van de motor moest gebeuren omdat ik al te lang op gas rij zonder dat gedaan te hebben. En dat de spruit stuk van me uitlaat stuk is en een buigie in de motor vast zit omdat hij er waarschijnlijk fout/krom is ingedraaid. Om een lang verhaal kort te houden. Ik zou graag eerst even zelf de injector die stuk is vervangen ( als de anwb man gelijk heeft ) kan iemand mij een pdf/info geven van waar het zit en hoe het er uit ziet. Ook zou ik graag even willen weten waar ik allemaal rekening mee zou moeten houden als ik dit ga doen. Het is een 1.6 megane coupe met een lpg3 instalatie uit oktober 1997