Er past een 10` subwoofer in en heeft een inhoud van +/- 19 liter exclusief subwoofer.
ACT: Twingo I
Oh ja, deze kist is niet van mij, maar van een jongen die ik ken van show your sound. Hij woont in omgeving Zwolle. Ziehttp://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... oek=twingo
De wonderen zijn de wereld nog niet uitdtune_stefan schreef:Iemand nog interesse in deze dubbele bodem die perfect in een twingo past en ook nog mooi bekleed is.
Er past een 10` subwoofer in en heeft een inhoud van +/- 19 liter exclusief subwoofer.

Ziet er leuk uit

Auto staat nu bij de lasser
Behalve RVS vanaf de kat en twee dubbelwandige verchroomde absorbtiedempers komt er ook een "demper" van EPS onder, nou ja "demper"
Vanavond de aangepaste bumpers erop en de sideskirts en dan mooi testrijden wat nekken trekken bij de kermis

Dan zodra het donker is de neon aan

Behalve RVS vanaf de kat en twee dubbelwandige verchroomde absorbtiedempers komt er ook een "demper" van EPS onder, nou ja "demper"

Vanavond de aangepaste bumpers erop en de sideskirts en dan mooi testrijden wat nekken trekken bij de kermis

-
- Contacteer:
En uiteraard ons voorzien van de nodigeDouwe schreef:Auto staat nu bij de lasser![]()
Behalve RVS vanaf de kat en twee dubbelwandige verchroomde absorbtiedempers komt er ook een "demper" van EPS onder, nou ja "demper"![]()
Vanavond de aangepaste bumpers erop en de sideskirts en dan mooi testrijden wat nekken trekken bij de kermis![]()

* Stefan T-SPORT *
-
- Contacteer:
oke dan! hoe staat het trouwens met de motorvervanging's plannen?
* Stefan T-SPORT *
M'n eerste motor optie is vervallen want die kerel wou tegen de afspraak in opeens geld zien
Maar nevermind ik heb genoeg info dankzij mede clubleden om een andere motor erin te zetten. Dus dat komt wel goed
Een en ander is ook afhankelijk van de financiën ik hoop voor speed (1&2 mei) of anders
voor Automaxx (25/26 juni) de volgende fase van mijn twingo projectje afgerond te hebben
Hoor net wel van de lasser dat de uitlaat niet in de originele bumper kan
(plek van het trek oog en zelfde plek links) dus hij komt eronder wordt dus sparen voor een andere bumper 

Maar nevermind ik heb genoeg info dankzij mede clubleden om een andere motor erin te zetten. Dus dat komt wel goed

Een en ander is ook afhankelijk van de financiën ik hoop voor speed (1&2 mei) of anders
voor Automaxx (25/26 juni) de volgende fase van mijn twingo projectje afgerond te hebben

Hoor net wel van de lasser dat de uitlaat niet in de originele bumper kan

-
Je bent goed bezig zeg.
Trouwens wat voor motor zou je er in willen?
clio 16v blok of een gtt?
Trouwens wat voor motor zou je er in willen?
clio 16v blok of een gtt?
-
is de 16v niet met een 1.8 geleverd? Althans dat dacht ik altijd.
Maar een lekker turbo geluidje is natuurlijk ook erg gaaf
Maar een lekker turbo geluidje is natuurlijk ook erg gaaf
-
Ik had het zegmaar over de clio uit ik geloof 1994/1995. Das wel een 1.8 16v. Maar een nieuw clio blok is natuurlijk ook niet verkeerd
Idd voor '98 was het 1.8 16V daarna 1.6 of 2.0Twingo_maarten schreef:Ik had het zegmaar over de clio uit ik geloof 1994/1995. Das wel een 1.8 16v. Maar een nieuw clio blok is natuurlijk ook niet verkeerd

Maar we zullen wel zien alles is ook weer kosten afhankelijk.
Uitlaat zit eronder: looks
geluid
Bumpers zitten er ook op met name de voorbumper vind ik errug gaaf geworden
Er is wel kleurverschil maar das met mijn kleur auto ook niet anders mogelijk
Vind het zelf niet storend.
Side skirts zijn wat minder de popnagels zitten zichtbaar
maar die ga ik nog wegwerken ofzo
Daarnaast uit zwolle de kist voor in de achterbak opgehaald, errug netjes mooi afgewerkt met skai leer
Voor nu de deksel van het versterker gedeelte eraf gehaald aangezien ik voorlopig nog m'n actieve subwoofer gebruik. Maar ga zeker kijken of iemand niet wil ruilen ofzo voor een aparte sub en woofer 
Geen camera dus geen pica's maar jullie zullen het zondag wel zien.

Bumpers zitten er ook op met name de voorbumper vind ik errug gaaf geworden

Er is wel kleurverschil maar das met mijn kleur auto ook niet anders mogelijk

Side skirts zijn wat minder de popnagels zitten zichtbaar

Daarnaast uit zwolle de kist voor in de achterbak opgehaald, errug netjes mooi afgewerkt met skai leer

Geen camera dus geen pica's maar jullie zullen het zondag wel zien.
-
- Contacteer:
YEEAH....Ik ga vanavond skirtjes ophalen
Het zijn deze geworden:
[img]http://www.xs4all.nl/~fiscalin/twingopix/skirtjes.jpg[/img]
[img]http://www.xs4all.nl/~fiscalin/twingopi ... jesirl.jpg[/img]
Gewoon subtiele skirts, niet te opvallend maar je kan eigenlijk niet zonder ze

Het zijn deze geworden:
[img]http://www.xs4all.nl/~fiscalin/twingopix/skirtjes.jpg[/img]
[img]http://www.xs4all.nl/~fiscalin/twingopi ... jesirl.jpg[/img]
Gewoon subtiele skirts, niet te opvallend maar je kan eigenlijk niet zonder ze

* Stefan T-SPORT *
-
- Über-Spammer
netjes

-
Komen die toevallig uit Berkel en Roderijs? Ik heb er net namelijk ook op geboden.
-
- Contacteer:
Ja dat zijn die, dus al verkochtAndré ter Velde schreef:Komen die toevallig uit Berkel en Roderijs? Ik heb er net namelijk ook op geboden.

* Stefan T-SPORT *
-
Neobyte schreef:Ja dat zijn die, dus al verkochtAndré ter Velde schreef:Komen die toevallig uit Berkel en Roderijs? Ik heb er net namelijk ook op geboden.

Dan koop ik ze maar nieuw hè?
-
- Contacteer:
Ja ik zag ze al niet meer op marktplaats staan, nieuwe al in aantocht ?dtune_stefan schreef:Mooie sideskirts voor een nette prijs. Ik heb mijn sideskirts trouwens dit weekend verkocht.
* Stefan T-SPORT *
-
- Contacteer:
Ook belangrijk! het huis van mijn buren staat nog te koopdtune_stefan schreef:Voorlopig niet. Ben nu bezig met een ander projectje: het zoeken van een huisje
* Stefan T-SPORT *