Westen naar de jaarafsluiting 14-11, carpoolplaats A9 A-veen
Hmm dan moe tje toch wel voor 12 uur weg zijn dacht ik zo. Ik kan me van 2 jaar geleej nog herineren dat we bij Gorcum nog een hele bunch mensen bij elkaar kwamen.
Met Robert van Ram-Rost die daar toen alles regelde

lekker man, heb je nog wat aan je dag 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
ja was toen wel een aardig zooitjeSteven schreef:Hmm dan moe tje toch wel voor 12 uur weg zijn dacht ik zo. Ik kan me van 2 jaar geleej nog herineren dat we bij Gorcum nog een hele bunch mensen bij elkaar kwamen.

Die rotonde was toen vetRobert dB. schreef:ja was toen wel een aardig zooitjeSteven schreef:Hmm dan moe tje toch wel voor 12 uur weg zijn dacht ik zo. Ik kan me van 2 jaar geleej nog herineren dat we bij Gorcum nog een hele bunch mensen bij elkaar kwamen.
Met Robert van Ram-Rost die daar toen alles regeldemaar wel 'n kewle stoet wagens

Spir@l wist niet waarheen en dacht ik rijd een rondje en toen ging iedereen een rondje

Niks is nog zeker.. maar alles kan
Zeker:
- Steven 5GTT
- Ray 5 Mega
- Thijs RSi
- Raymond RSi
- Marcel Clio16v
- Bram Clio 16V
- Wouter 21 TXI
- Juno Clio 2 Initiale
- Sven 5Alpine
- Ivar Laguna
- Jeroen 19
Waarschijnlijk:
-JP 5GTT/Williams
-Mike Clio16v
-Wouter 21TXI
-Stephan RSi
-Paul Twingoturbo
-Spir@l(krijn) 5GTT
-Hans R. Clio

Zeker:
- Steven 5GTT
- Ray 5 Mega
- Thijs RSi
- Raymond RSi
- Marcel Clio16v
- Bram Clio 16V
- Wouter 21 TXI
- Juno Clio 2 Initiale
- Sven 5Alpine
- Ivar Laguna
- Jeroen 19
Waarschijnlijk:
-JP 5GTT/Williams
-Mike Clio16v
-Wouter 21TXI
-Stephan RSi
-Paul Twingoturbo
-Spir@l(krijn) 5GTT
-Hans R. Clio
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA!!!Steven schreef:Die rotonde was toen vetRobert dB. schreef:ja was toen wel een aardig zooitjeSteven schreef:Hmm dan moe tje toch wel voor 12 uur weg zijn dacht ik zo. Ik kan me van 2 jaar geleej nog herineren dat we bij Gorcum nog een hele bunch mensen bij elkaar kwamen.
Met Robert van Ram-Rost die daar toen alles regeldemaar wel 'n kewle stoet wagens
Spir@l wist niet waarheen en dacht ik rijd een rondje en toen ging iedereen een rondje
wat heb ik toen krom gezeten van t lachen!
ik dacht inderdaad, ik maak mooi een rondje en sluit zo weer aan bij de mensen die wel weten waar we naartoe gaan....

toen ging ineens iedereen achter me aan de rotonde over.

HAHAHAHAHAHAHAHA
was een echte Renault-Rotonde!
-
- Contacteer:
Ik ga zondag ook heen, maar dan wel in mijn Seat. Dat wordt dus een eind pruttelen en ik hoop dat hij t haalt.
Of ik met de stoet mee ga rijden weet ik nog niet. Ik heb weer nachten, dus ik moet even kijken hoelang ik kan slapen. Als ik meerijd, zien jullie me wel verschijnen. Tot zondag!
Of ik met de stoet mee ga rijden weet ik nog niet. Ik heb weer nachten, dus ik moet even kijken hoelang ik kan slapen. Als ik meerijd, zien jullie me wel verschijnen. Tot zondag!
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
Ik heb ook nacht zaterdag...zondag al vrij genomen.Donleben schreef:Ik ga zondag ook heen, maar dan wel in mijn Seat. Dat wordt dus een eind pruttelen en ik hoop dat hij t haalt.
Ik probeer het ook optijd te zijn

Alleen nog maar VW!
Zal toch wel?? Tis toch geen half uur rijden van de carpoolplaats naar gorinchem? Ga wel ff zoeken op de route planner 
Edit: ff opgezocht, en volgens mij is het ong een half uurtje a 3 kwartiertjes naar gorinchem dus dat moet toch wel lukken denk? Als ik het fout heb hoor ik het wel
Edit: ff opgezocht, en volgens mij is het ong een half uurtje a 3 kwartiertjes naar gorinchem dus dat moet toch wel lukken denk? Als ik het fout heb hoor ik het wel

Alleen nog maar VW!
Jullie moeten er gewoon tussen 11 en half 12 zijn, om half 12 uiterlijk vertrekken we dan, gezien het altijd wel wat langer duurt dan 3/4 uur.
We hebben dit al vaker gedaan maar er zijn altijd atiesten die te laat komen.
Dan gaan ik te laat komen, vind 3 uurtjes slaap al weinig maar om nog eerder me bed uit te gaan....nope
Kom uit de nachtdienst dus lig ong. 7 uur in me bed, moet dan om 10 uur al weer van huis af om optijd te zijn....Ik doe me best maar garandeer niets

Kom uit de nachtdienst dus lig ong. 7 uur in me bed, moet dan om 10 uur al weer van huis af om optijd te zijn....Ik doe me best maar garandeer niets

Alleen nog maar VW!
ben er zelf niet bij.......
ik zit aan de andere kant van het land.
ik zit aan de andere kant van het land.

-
- Contacteer:
ik ben er met de aangepaste 5
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Afrit nummer 4, oudekerk aan de amstel/amstelveenJuno schreef:Kan iemand wat meer vertellen waar die carpoolplaats precies zit op de A9 bij Amstelveen? Ben daar nog nooit geweest.
Is dat makkelijk te vinden, wordt het aangegeven?
De allerlaatste afrit van de A9 voor de A2, hij zit dus ook nog na de afrit Amstelveen zelf.
-
- Contacteer:
Aangepaste 5??Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ik ben er met de aangepaste 5
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Steven schreef:Jullie moeten er gewoon tussen 11 en half 12 zijn, om half 12 uiterlijk vertrekken we dan, gezien het altijd wel wat langer duurt dan 3/4 uur.

maar we waren wel snel weg daar

Immer wieder die verdammte Holländer