Hoop dat er al pasringen inzitten, anders heb je pech. Had je zeker kunnen weten, de naaf is kleiner en niet groter!Chris@R5 schreef:Nou ik neem de proef op de som vandaag.
Ik ga proberen 15" momo's onder die 5TR van mij te proppen. Ze komen onder een golf vandaan (nee past niet), maar ik hoop dat er pasringen in kunnen. Wat mij niet vreemd lijkt voor zo'n merk.
Et zal gustiger zijn omdat golf een lagere et heeft, maargoed ik zie wel.
Ik laat het straks weten of het past.
R5 TR met 15"?
Doelde ik ook niet op, sorry hoor.
Dit is het
Dit is het
Die wil je er niet in want het gat is al te klein.maar ik hoop dat er pasringen in kunnen
Dat zei ik toch?mezelf schreef:Hoop dat er al pasringen inzitten,

-
- Contacteer:
De velgen zijn inmiddels in mijn bezit. Ze zijn echt fuckin breed
. Nog verder verlagen (achter dan) zal niet mogelijk zijn... Ze zitten er nog niet onder want ik heb de pasringen ook ff moeten bestellen. Het was geen probleem, duurt wel een weekje
Maar dan heb ik ze 7 mrt er dus als het goed is wel opliggen. Dat mag ik in elk geval hopen.
Die van mij kwamen ook onder een Golf II vandaan. Er staat ergens '37' op maar volgens mij is dat niet de ET, want dan stonden ze veel verder naar binnen.
Is er trouwens een mogelijkheid om de torsievering te versterken, want ik vind dat ie errug makkelijk zakt als er wat veel achterin zit/ligt? Heb je niet iets van schokdempers waar tegelijk ook nog een klein beetje veering inzit ofzo?

Die van mij kwamen ook onder een Golf II vandaan. Er staat ergens '37' op maar volgens mij is dat niet de ET, want dan stonden ze veel verder naar binnen.
Is er trouwens een mogelijkheid om de torsievering te versterken, want ik vind dat ie errug makkelijk zakt als er wat veel achterin zit/ligt? Heb je niet iets van schokdempers waar tegelijk ook nog een klein beetje veering inzit ofzo?
-
- Contacteer:
jewelRob (R5B) schreef:Dat belooft wat!dikkeknodel schreef:Ze zijn echt fuckin breed.
![]()
Je weet niet precies hoe breed?
15x7
195/50r15
volgens mij kan je 15" onder bijna elke auto stampen zonder verdere aanpassingen.
zelf heb ik ook onder een clio rl 16" en dat past ook makkelijk.
zelf heb ik ook onder een clio rl 16" en dat past ook makkelijk.