Errug gaaf

Dit snap ik niet helemaal want als je die tyranno wielkastranden erop zet dan loopt dat toch niet mooi over in de voorbumper??Rontwingo schreef:Ja ik heb hem helemaal zo gekocht. Maar ben erachter gekomen dat je de Chou chou bodykit kan uitbreiden met de Tyranno spatbordverbreders dus die komen er op zeker opDJ-Jasper schreef:Cool, zat die CHOU CHOU er al op?![]()
Ik hoop jullie de komen de maanden wat te kunnen laten zien, maar het grotere werk zoals de spatbord verbreders komen pas eind mei omdat ik dan naar Duitsland ga om ze te halen.
Eerst had ik hele slappe verlagingsveren met originele dempers en nu heb ik wat stuggere veren van Weitec met de originele dempers.Neobyte schreef:Wat had je eerst voor een dempers dan en welke heb je nu? Of had je eerst nog de standaard dempers eronder zitten?
Ja dat bedoelde ik ook wel een beetje maar als de wielkastranden erop zitten kom je aan de voorkant nu toch ook al te breed uit tov de voorbumper?Rontwingo schreef:idd....indien ik mijn spartborden laat verbreden dan past de tyranno-verbredingskit ook niet meer, dat loopt dan niet meer mooi over naar mijn bumpers.
Het belangrijkste nu is dat mijn spatborden breed genoeg zijn, zodat mijn wielen wat verder in kunnen zakken en dat ze niet meer mijn spatborden raken.
Of bedoelde je dit niet?
Nee wordt het denk toch niet.Douwe schreef:GTT
ik weet nog een leuke 106 1.6 xsi uit 96Rontwingo schreef:Nee wordt het denk toch niet.Douwe schreef:GTT![]()
Ik moet de auto dagelijks gaan gebruiken en dus lijkt het me verstandiger om niet voor een GTT te gaan.
Het wordt waarschijnlijk een 106 sport of een Saxo vts / vtr
ja 1 van de laatste van het oude modelRontwingo schreef:oud model zeker?
Ik ga voor het nieuwe modelRoyW schreef:ja 1 van de laatste van het oude modelRontwingo schreef:oud model zeker?
http://www.peugeotgticlub.nl/viewtopic.php?t=1013