Ja vorige week! Stam, waar ik werk, heeft er een gedeelte in zitten, en via mijn werk hoorde ik het! Was ook op SBS6 bij Hart van Nederland.
Had net op tijd de tweedehands kop binnen voor mijn Clio. Anders zat ik nu nog zonder onderdelen!
[R Express] schakelt niet meer
-
Clio 1.4 S strak in de lak!
ff update, hij zit er weer in nu alleen nog alle slangen en kabels aansluiten. En maar hopen dat alles goed zit:)
Hij rijdt weer!! Maar....
De radiator wordt niet warm en rest gloeiend, denk dat er ergens een luchtbel zit, hoe krijg je die eruit?[dat ontlucht gat/ding werkt niet].
Verder rookt ie ineens als de tierelier, waarom geeeen idee; en doet de achteruit-rij-lamp het niet meer.
Tips are most welcome!

De radiator wordt niet warm en rest gloeiend, denk dat er ergens een luchtbel zit, hoe krijg je die eruit?[dat ontlucht gat/ding werkt niet].
Verder rookt ie ineens als de tierelier, waarom geeeen idee; en doet de achteruit-rij-lamp het niet meer.
Tips are most welcome!
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ontluchtgat werkt niet?
Wat zijn nog meer mogelijkheden om te ontluchten dan?
Roken zou ik niet weten, olieverbranding misschien?
Achteruitrijlamp zou een niet aangesloten draadje kunnen zijn, als die het eerst wel deed. Of verkeerd aangesloten draadje kan ook.

Roken zou ik niet weten, olieverbranding misschien?
Achteruitrijlamp zou een niet aangesloten draadje kunnen zijn, als die het eerst wel deed. Of verkeerd aangesloten draadje kan ook.
geloof dat de koeling nu weer echt up en running is, had het reservoir vol gedaan en zo hoog mogelijk boven de motor gehangen; na een plop kwam er een hoop koelvloeistof uit het ontluchtings gat.
Heb ondertussen wel 2 draden gevonden [geel en wit] die uit de v-bak lijken te komen[als je voor de auto staat aan de achterkant van de bak] en ook een niet aangesloten stekken [ook geel witte draden] maar dat eenmaal aangesloten brandt er nog steeds niets.
Heb ondertussen wel 2 draden gevonden [geel en wit] die uit de v-bak lijken te komen[als je voor de auto staat aan de achterkant van de bak] en ook een niet aangesloten stekken [ook geel witte draden] maar dat eenmaal aangesloten brandt er nog steeds niets.