Waar haal jij die 8 vandaan?? bij 6 kan ik het begrijpen, maar dat is nog steeds geen antwoord op zn vraag.-Ray- schreef:ET 30 = 8 mm meer naar buiten
[R5 GTT] Velgen, naafdiameter en ET waardes
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Project: GTT Blue Sport
standaard GTT/E waarde was toch 38? als het 36 is heb jij gelijk en is het dus 6 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Matijs schreef:36 is standaard GTT, 35 is 16v. Maar die ene mm maakt natuurlijk niks uit.
Project: GTT Blue Sport
3 vragen van mijn kant:
1) Passen 7J Cup-velgen op een standaard GTT zonder aanpassingen of spoorverbreders? Ze zijn ET 36.
2)Wat doet m'n snelheidsmeter van een standaard GTT met een orginele bak en 7J Cupvelgen, met 195/50/15 rubber erop?
3)195/50/15 past dit rubber zonder spacers e.d. zonder dat ze gaan aanlopen? Want ik heb van iemand begrepen dat z'n 195/15/50 aan alle kanten aanlopen.
Collega RTC'ers, gaarne een eenduidig antwoord op deze vragen en eventuele oplossingen worden zeer op prijs gesteld.
1) Passen 7J Cup-velgen op een standaard GTT zonder aanpassingen of spoorverbreders? Ze zijn ET 36.
2)Wat doet m'n snelheidsmeter van een standaard GTT met een orginele bak en 7J Cupvelgen, met 195/50/15 rubber erop?
3)195/50/15 past dit rubber zonder spacers e.d. zonder dat ze gaan aanlopen? Want ik heb van iemand begrepen dat z'n 195/15/50 aan alle kanten aanlopen.
Collega RTC'ers, gaarne een eenduidig antwoord op deze vragen en eventuele oplossingen worden zeer op prijs gesteld.
-
- Contacteer:
50" lijkt me idd wel aanlopen jaMerijn.V schreef:
195/50/15 past dit rubber zonder spacers e.d. zonder dat ze gaan aanlopen? Want ik heb van iemand begrepen dat z'n 195/15/50 aan alle kanten aanlopen.

Wat ik altijd heb begrepen is dat 195-50-15 net gaat als er niet is verlaagd maar dat het veel beter is om 195-45-15 te pakken omdat je dan ook vrijwel geen afwijking heb met je teller etc.
Merijn.V schreef:3 vragen van mijn kant:
ja1) Passen 7J Cup-velgen op een standaard GTT zonder aanpassingen of spoorverbreders? Ze zijn ET 36.
iets afwijken, is te verwaarlozen, ik geloof nog geen 5%2)Wat doet m'n snelheidsmeter van een standaard GTT met een orginele bak en 7J Cupvelgen, met 195/50/15 rubber erop?
past. gaat alleen voor aanlopen bij maximaal insturen

Thanks....
Op die Cup-Clio veerpoten schijnt ie wat hoger te staan, dus echt verlaagd is ie dan niet meer.....

Op die Cup-Clio veerpoten schijnt ie wat hoger te staan, dus echt verlaagd is ie dan niet meer.....
Mijn ET-waarde is overigens 36, dat zou dus de maximale moeten zijn.Merijn.V schreef: 3)195/50/15 past dit rubber zonder spacers e.d. zonder dat ze gaan aanlopen? Want ik heb van iemand begrepen dat z'n 195/50/15 aan alle kanten aanlopen.
Bij Tielemans in Veldhoven vertelde ze me dat het eventueel met 195/45/15 wel gaat passen. Maar ik zie die gasten slechts 15 euri voor mijn bridgestones geven zodat ik zelf dalijk nog flink wat bij moet leggen...

-
- Contacteer:
Vraagje!
velgen met een ET waarde van 27 gaat dit passen onder me 5 je gtx met wat verlaging?
15 inch
of wijkt dit te veel af?

velgen met een ET waarde van 27 gaat dit passen onder me 5 je gtx met wat verlaging?
15 inch

of wijkt dit te veel af?
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
denk dat dat aan gaat lopen.... zal slijpen worden in de wielkasten.
-
- Contacteer:
ow owk dan kooop ik ze maar niet
in iedergeval bedankt
toch maar nog ff opzoek naar een schoepen velg

in iedergeval bedankt

toch maar nog ff opzoek naar een schoepen velg
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]