en net wat Reinier zegt; is me 750 waard, dan kom ik 'm ophalen en is ie bij deze verkocht

En als ie begint te zeveren zou je ook iets kunnen toegeven, bv 900 en zo het verschil delen, als laatste bod

Ach... bedenk zelf maar wat

Mrtn schreef:Wel leuk om te melden jaTom schreef:wel de sleutel in het contact laten zitten als je de motor uit wilt zetten![]()
en ook de koppeling intrappen of in z'n vrij zetten
Ja en dat ben ikcanonballman schreef:O shit, hij is van een clublid lees ik nu.....
Nou ja, dan zou ik er nog niet meer voor geven als 750.
Zou je die willen inscannen ?Martijn *Baccara* schreef:Mooi hoor!![]()
Als je nog benieuwd bent naar een oude test van een TXI, dan heb ik wel wat kopietjes uit een Autovisie voor je. Leuk om te lezen hoe ze er toen over dachten.
Heh heh hehChris schreef:Priyantha, op Marktplaats staat een zilvergrijze 21 Turbo voor E 1000,- en ook nog eens een zwarte voor hetzelfde geld. Kun je hem vast in de schuur zetten voor over twee jaar!
Ik die dat er in de autovisie van 1991 ook nog een test van de R21 TXI staat.....Martijn *Baccara* schreef:Mooi hoor!![]()
Als je nog benieuwd bent naar een oude test van een TXI, dan heb ik wel wat kopietjes uit een Autovisie voor je. Leuk om te lezen hoe ze er toen over dachten.
Ik zie dat er in de autotest van 1991 ook nog een test van de R21 TXI staat.....Martijn *Baccara* schreef:Mooi hoor!![]()
Zag enkele dagen terug ook een mooie blauwe R21 Quadra te koop staan op mobile.de voor 1000 euro..... Is toch haast voor niks, niet?Chris schreef:Priyantha, op Marktplaats staat een zilvergrijze 21 Turbo voor E 1000,- en ook nog eens een zwarte voor hetzelfde geld. Kun je hem vast in de schuur zetten voor over twee jaar!
Tsja pech gehad hécanonballman schreef:Zag enkele dagen terug ook een mooie blauwe R21 Quadra te koop staan op mobile.de voor 1000 euro..... Is toch haast voor niks, niet?Chris schreef:Priyantha, op Marktplaats staat een zilvergrijze 21 Turbo voor E 1000,- en ook nog eens een zwarte voor hetzelfde geld. Kun je hem vast in de schuur zetten voor over twee jaar!
Alleen inmiddels is de advertentie al verwijderd denk ik, kan m niet meer vinden.