Je leest het stukje goed. Maar het is niet alleen om de kou, het is ook gewoon voor de winter. Dat deze binnen kan en omdat ik sinds kort werk heb en dat is elke dag 30 km dus da vind ik een beetje zonde.Mrtn schreef:De kachel nakijken lijkt jou dus niet zinvoller??Chrisv schreef:mijn kachel doet het ook niet,
Het is nu dus met dit weer behoorlijk koud in mn gtt. Daarom ben ik ook aan het kijken voor een cliotje voor de winter.
Ben ik op m'n hoofd gevallen of lees ik je stukje wel goed??
[R5]Dashboard verwijderen
-
some people are alive only because it's illegal to kill them
-
Is het trouwens veel werk om er een ander dashbord in te doen? Die van mij is namelijk ook in het midden ergens gebroken.
Of een clio 16v dashbord maar dat is zeker nog veel meer werk?
Zoek dat zelf eigenlijk ook niet te doen. En ik denk ook niet dat er mensen zijn die dat tegen betaling zoeken.
Of een clio 16v dashbord maar dat is zeker nog veel meer werk?
Zoek dat zelf eigenlijk ook niet te doen. En ik denk ook niet dat er mensen zijn die dat tegen betaling zoeken.

Nouou ... 

Riël schreef:Nouou ...

en 30km per dag is toch nix, komt ie tenminste goed op bedrijfstemperatuur. 5 km per dag is slechter hoor
en ja, een ander dashboard erin zetten is veel werk en ja, van een 16V nog meer, en ja, Riël doet 't schijnbaar tegen betaling, en ja, jij zou dat ook kunnen

Mrtn = Maarten
-
Het is 15 km heen 15 km terug. En de olie is dan misschien net 60 graden als ik er ben...Mrtn schreef:Riël schreef:Nouou ...![]()
en 30km per dag is toch nix, komt ie tenminste goed op bedrijfstemperatuur. 5 km per dag is slechter hoor![]()
en ja, een ander dashboard erin zetten is veel werk en ja, van een 16V nog meer, en ja, Riël doet 't schijnbaar tegen betaling, en ja, jij zou dat ook kunnen
Misschien als ik hem in de winter ergens kan neerzetten dat ik er wel een ander dashbord in ga doen. Maar heb graag een 16v dash dan. Maar ik ga nix snappen van al die draden denk ik

Het is eigenlijk ook dat ik geld bespaar met benzine en dat ik ff geen onkosten heb met de gtt. Zal bij een normaal cliotje wel minder zijn.
Laatst gewijzigd door Chrisv op do 11 dec 2003 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Geef me de spullen en ik zet 't je erin 

-
Ok als ik de spullen heb (clio 16v dash) en ik rijd m naar jou wat kost het me dan, Als je ook meteen de kachel ff checkt?
Zal wel na de winter worden denk ik want ik koop denk ik toch voor de winter een cliotje.
Zal wel na de winter worden denk ik want ik koop denk ik toch voor de winter een cliotje.
Jaja, is goed. Doe ik die van mij ook meteen
Friemelen dat gaat wel lukken, wil 't best voor/met je doen. Kan toch in eindhoven.

-
Eindhoven?Riël schreef:Jaja, is goed. Doe ik die van mij ook meteenFriemelen dat gaat wel lukken, wil 't best voor/met je doen. Kan toch in eindhoven.
Ik wil best meehelpen, wat denk je dat het gaat kosten?
Word dan wel in het voorjaar dan.
Just checkin'... just checkin'Mrtn schreef:Dat zei ik ook al over de telefoon, scheelt een dashboardje uitbouwenMichiel schreef: Kachelfan kun je gewoon via de motorruimte eruit trekken; 2 min werk; kost echter wel wat kracht en als tie los komt liggen je handen open!![]()

mvg, Chendy.
kosten zien we dan wel. Als 't mooi is regel je me maar zo'n dashChrisv schreef:Eindhoven?Riël schreef:Jaja, is goed. Doe ik die van mij ook meteenFriemelen dat gaat wel lukken, wil 't best voor/met je doen. Kan toch in eindhoven.
Ik wil best meehelpen, wat denk je dat het gaat kosten?
Word dan wel in het voorjaar dan.