Ach er gaan altijd van die cowboy-verhalen de rondte.iq-parts schreef:Ben het Helemaal eens met "Vibe" als het echt zo was dan had ik hier nu niet gezeten maar zat ik men mijn kont op Malibu !
De bedrijven weten wel beter.
Ach er gaan altijd van die cowboy-verhalen de rondte.iq-parts schreef:Ben het Helemaal eens met "Vibe" als het echt zo was dan had ik hier nu niet gezeten maar zat ik men mijn kont op Malibu !
BTW hoef je niet te betalen. Ik ben geen bedrijf dus wordt er Engelse BTW berekent...en laat die nou net 17,5% zijniq-parts schreef:Wat een ieder vergeet is dat wanneer je spullen importeert er in ieder geval ook nog eens 19% BTW bijkomt en transport kosten !, 1 zending vanuit Engeland ligt al gauw op de 50 Euro !!!!.
Douane, dat heb je dan toch echt niet begrepen. We zitten tegenwoordig in de EU, voordeel daarvan is dat er vrij verkeer van goederen is en er geen invoerrechten betaald hoeven te wordeniq-parts schreef:Natuurlijk, wanneer je een keer in Engeland bent en een shop binnenloopt en je kan op de retour weg zonder problemen door de dounane, tja dan heb je een voordeel !
Wat ik daar nog even aan toe wil voegen is dat grote zendingen VEEL goedkoper zijn om te verzenden.iq-parts schreef: 1 zending vanuit Engeland ligt al gauw op de 50 Euro !!!!.
BTW verzendkosten zullen zowiezo wel meevallen....als we het via DHL zouden versturen...das gratisTijn schreef:Wat ik daar nog even aan toe wil voegen is dat grote zendingen VEEL goedkoper zijn om te verzenden.iq-parts schreef: 1 zending vanuit Engeland ligt al gauw op de 50 Euro !!!!.
50 euro per zending geeft gelijk een groot probleem met siliconen in NL aan: niemand kan het maken om dit spul groot op voorraad te nemen. Bedrijven durven voor dit soort sets vaak geen risico meer te nemen dat ze de investering snel genoeg terugkrijgen en verleggen daardoor de portokosten naar de klant (verkapt in de verkoopprijs) en bestellen alleen 1op1 door naar bijvoorbeeld SFS.
Een groepsaankoop zal daardoor al snel goedkoop uitvallen als je het bij de bron haalt (volgens mij kan je het ook rechtstreeks bij sfs bestellen) omdat je porto schrikbarend lager uitkomt per set.
en het is dan nog veels te duur!iq-parts schreef: Iedereen kent het verhaal grilgaas wel !, overal wordt het aangeboden in ALUMINIUM voor prijzen tussen de 20-30 Euro. Wij leveren RVS 304 (sterker en onderhoudsvrij) voor de prijs van 20,-- !, dus betere kwaliteit voor reele prijs ! Het is maar net wat iemand wil en waar hij of zijn voorkeuren voor heeft.
maar in tegenstelling tot ons koop je het als bedrijf in de UK dan wel weer in voor het EX btw bedrag... dat scheelt dan weer 17.5 % (btw verleggen enzo) vraag je accountant maar eensVibe schreef:jullie denken af en toe dat het wel heel makkelijk is he
als wij iets invoeren moeten wij nog wel daadwerkelijk 19% btw vragen, jullie zijn toch in nedereland.
en RVS 304 corrodeert... niet snel, maar dat doet alu ook niet... maar na 2 jaar is onbehandeld rvs 304 zo netjes niet meer.michel 16v schreef:en het is dan nog veels te duur!iq-parts schreef: Iedereen kent het verhaal grilgaas wel !, overal wordt het aangeboden in ALUMINIUM voor prijzen tussen de 20-30 Euro. Wij leveren RVS 304 (sterker en onderhoudsvrij) voor de prijs van 20,-- !, dus betere kwaliteit voor reele prijs ! Het is maar net wat iemand wil en waar hij of zijn voorkeuren voor heeft.![]()
en die staalproducenten maar lachen, mensen die 20 euro voor een halve 4kante-meter uitgeven, terwijl ze voor het zelfde geld 3 4kante verkopen en dan hoef je nog niet eens zoveel in te kopen om op die prijs te zitten