Het blijven k#tgeintjes,'k hoop dat je nog wat geld terug krijgt.
Sterke pat.
Daarom moet je ook altijd een stuk beton en een stuk touw bij je hebben.PATRICK-CLIO schreef:In osdorp heeft het niet egt veel zin om iemand om ze persoonlijke gegevens te vragen. En iemand vragen om mee te komen naar het politieburo gaat ook ni lukken.
Toen ik aangifte kwam doen van de inbraak in mijn auto, was ik nogal pissig (logisch lijkt me...). Toen werd mij vriendelijke geadviseerd dat ik mijn persoonlijke woede niet op de verkeerde mensen moest gaan botvieren. Maw, als ik iemand in een auto in zag breken, mocht ik mijn zelfcontrole niet verliezen...Heb ze toen maar meegedeeld, dat als zij zeer snel ter plaatse zijn er weinig zal gebeuren...catrinus schreef:Zow wat een rare mensen wonen er toch in nederland. Ze drukken je van de weg (mij 2x gebeurd) trappen deuken in je auto (nog niet meegemaakt) bedreigen je vriendin enz enz enz en de politie doet geen flikker. Vinden ze het gek dat mensen voor eigen rechter gaan spelen. De politie in nederland is mega soft. Maar als ze het durven te proberen om in mijn gele gtt een deuk te trappen dan trap ik bij hun ook een deuk. Dan gaan we amerikan history ff nadoen. Mensen die hem gezien hebben weten vast wel wat ik dan bedoel. Maar suc6 met de schade
Er staat mij iets bij van een kettingzaag en allemaal fragile lichaamsdelen die daar niet tegen opgewassen waren. Am i correct?catrinus schreef:Zow wat een rare mensen wonen er toch in nederland. Ze drukken je van de weg (mij 2x gebeurd) trappen deuken in je auto (nog niet meegemaakt) bedreigen je vriendin enz enz enz en de politie doet geen flikker. Vinden ze het gek dat mensen voor eigen rechter gaan spelen. De politie in nederland is mega soft. Maar als ze het durven te proberen om in mijn gele gtt een deuk te trappen dan trap ik bij hun ook een deuk.
Dan gaan we amerikan history ff nadoen. Mensen die hem gezien hebben weten vast wel wat ik dan bedoel.
Maar suc6 met de schade
ik zie dit niet als een geintje maar als ik pissed ben komt me maglite 4d toch echt wel uit de auto naast de handrem mee naar buiten en beroof em ook van zijn portomonee met mazzel zit er wat in me schade mee terug te betalenSilverRS schreef:Dus advies: zo slaan dat ze je niet meer herkennen!!
(geintje)
Stoeprand happen toch ? (krak)catrinus schreef: Dan gaan we amerikan history ff nadoen. Mensen die hem gezien hebben weten vast wel wat ik dan bedoel. Maar suc6 met de schade
nie alleen in NEDERLAND hoorin BELGIE is het ook huilen met de pet op,bij mij komt die fietser er zo nie van af ,die heeft tandartskosten simpel.flikken zijn maar voor 1 ding goe das flitsen en boete's schrijven voor de rest dikken nullen.RobertR19 schreef:Ja, echt klote van je klep.
De politie van Nederland is inderdaad om te janken.
Toen er een keer iemand achterop mijn taxi botste toen hebben we ook de politie gebeld, nou na 30 min kwam er eindelijk politie, terwijl het politiebureau amper 3km van het ongeluk vandaan was.
Dus ik en die man het schadeformulier maar ingevuld en de auto's maar aan de kant gezet, komt er eindelijk een politiebusje met maar 1 agent, en die zag ons dus al bezig alles aan het invullen, zegt hij doodleuk: "dan hebben jullie mij ook niet meer nodig".
Hij was nog sneller weg dan dat hij kwam, zijn koffie werd zeker koud
dank uJasper16v schreef:Hij (P@T) heeft wel een punt...niet helemaal correct misschien..
100 puntenpeter5GTTurbo schreef:Stoeprand happen toch ? (krak)catrinus schreef: Dan gaan we amerikan history ff nadoen. Mensen die hem gezien hebben weten vast wel wat ik dan bedoel. Maar suc6 met de schade
Klopt, ik zei ook dat er iets moet verbeteren. Ik ben dit soort topics gewoon zat. Iedereen brandt meteen weer los om elkaar maar over te toppen. Maar ja, wellicht ben je gewoon een keer goed teleurgesteld, maar dan hoef je niet hier lekker te gaan lopen schreeuwen hoe slecht het allemaal wel niet is...~Haas~ schreef:het is natuurlijk wel nederlanders eigen dat we mega kunnen zeiken op alles en iedereen...
Ik zeg ook niemand van de politie hun werkt doet, maar ja, negatieve ervaringen blijven nou eenmaal langer hangen dan positieve.
Ze doen ook best dingen goed, maar ja, dat is dan vanzelfsprekend zeg maar, negatieve dingen let je veel meer op...te veel, zal ik meteen toegeven, maar tis wel zo dat er af en toe nog wat kan gebeuren om de kwaliteit te verbeteren, dat moet iedereen toegeven.
ik ben het deels met je eens, ja... Maar als je dan niks KUNT doen als politieagent, laat dan op z'n minst merken dat je het vervelend vind dat je niks kunt doen! Ik ben er 2 keer geweest en allebei de keren doen ze laks, lacherig en maken je eigenlijk direct al uit voor zeikerd! Daar kan ik me zo enorm kwaad over maken...clio_rally schreef:Patbad heeft natuurlijk stiekem gewoon gelijk. Persoonlijk heb ik de nodige vervelende ervaringen gehad met de politie, maar dat houden we even persoonlijk.
Maar goed, ondanks die vervelende ervaringen blijven het wel mensen die echt een hoop rotwerk voor ons allemaal opknappen. Daarbij moeten zij zich houden aan de meeste idiote bureaucratie... Volgens mij is het voor hun nog frustrerender dan voor ons! Ik denk dat zij ook liever af en toe iemand blij kunnen maken, maar dat lukt zo gewoon te weinig. En als je denkt dat dat komt omdat ze lui zijn gok je ook maar wat, weet je veel. Misschien komen ze pas na drie uur kijken omdat er ergens anders iets belangrijkers was, niet meteen gaan janken over koffie leuten...![]()
Ik heb er in Nederland niet zo'n probleem mee. Ik kan wel pissig worden om dingen, maar daar wordt ik niet gelukkiger van... En eigen rechter, ach, in mijn ogen altijd een zwaktebod bij dit soort vernielingen, hoewel het wel verlijdelijk is natuurlijkEn wat moet de politie dan? Jij belt op: "Een kerel schopt een deuk in mijn wagen". Wat heb je dan? Hij zegt waarschijnlijk dat het niet waar is en jij hebt alleen je vriendin als getuige. Als zij hem dan aanpakken, is er een rechter in de wereld die hem gaat veroordelen, dan kunnen ze dus hun tijd beter aan iets anders besteden.. Helaas, maar waar...
Er zijn trouwens maar weinig landen waar het wel goed voor elkaar is, jammer genoeg...
Gijs
shit, verkeerde film in gedachten..., dacht aan American Psycocatrinus schreef:100 puntenpeter5GTTurbo schreef:Stoeprand happen toch ? (krak)catrinus schreef: Dan gaan we amerikan history ff nadoen. Mensen die hem gezien hebben weten vast wel wat ik dan bedoel. Maar suc6 met de schade
Nee dat moet je anders zeggen: Zeg vlegel, wil jij dat niet weer doen. Anders bel ik je ouders op en krijg je vanavond billekoek. En als je iemand een poging ziet doen om een deuk in de achterklep of auto te trappen dan moet je heel hard: groene ijsberen roepen. Dan denkt die persoon van: Groene ijsberen???????? ijsberen zijn toch wit?Sander101 schreef:
Ik zie het al voor me: Trapt iemand een deuk in je auto loop je naar hem toe en zeg je: 'Hey kwajongen. Laat dat! We zullen wel even de politie bellen. Wacht hier maar even.'
Dat werkt toch ook niet?