[Williams]Deuk geschopt in achterklep

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Florus

Nou.das mooi kl#te voor je,probeer je je bakkie een beetje mooi te maken,kom je zo'n asshole tegen :gun: .Kan begrijpen dat je uit je dak gaat,een vriend van me heeft ook zoiets gehad,reed een scooter tegen z'n auto,onverzekerd,bezopen,m'n maat geeft die gozer een duwtje(gebroken neus/blauw gezicht :lol: ),hij wordt aangeklaagt wegens zinloos geweld,moet voorkomen en krijgt 300 euro boete.Mooiste is,die scootergast was niet verzekerd,heeft geen geld,z'n ouders zijn gescheiden,dus er is niets te halen,en wat zeggen onze politie vrienden :evil: :sorry meneer we kunnen u niet helpen.Dus nu is ie al 8 maanden aan het vechten via een advocaat om wat geld terug te krijgen.

Het blijven k#tgeintjes,'k hoop dat je nog wat geld terug krijgt.

Sterke pat.
RO 16v

PATRICK-CLIO schreef:In osdorp heeft het niet egt veel zin om iemand om ze persoonlijke gegevens te vragen. En iemand vragen om mee te komen naar het politieburo gaat ook ni lukken.
Daarom moet je ook altijd een stuk beton en een stuk touw bij je hebben. :wink:

Maar klote man, veel sucses.
Ivo
Über-Spammer

Echt zielig hooor, al ben je nog zo zuinig op je auto, een ander zal het eff lekker verzieken voor je.... :(

Succes ermee Patrick.... (Y)
PATRICK-CLIO

thanks voor de reacties

We zijn al weer wat rustiger geworden hehe

Wanneer de klep er af gaat laat ik um wel uit deuken
Kan ie netjes op zolder staan
catrinus

Zow wat een rare mensen wonen er toch in nederland. Ze drukken je van de weg (mij 2x gebeurd) trappen deuken in je auto (nog niet meegemaakt) bedreigen je vriendin enz enz enz en de politie doet geen flikker. Vinden ze het gek dat mensen voor eigen rechter gaan spelen. De politie in nederland is mega soft (N) . Maar als ze het durven te proberen om in mijn gele gtt een deuk te trappen dan trap ik bij hun ook een deuk. Dan gaan we amerikan history ff nadoen. Mensen die hem gezien hebben weten vast wel wat ik dan bedoel. Maar suc6 met de schade (Y)
There will be plenty of time to rest when your dead
Harm
Car: Renault Grand Espace
Contacteer:

Hey, balen man. Gelukkig heb je een andere klep.
Toch vervelend zulke dingen.
Haas
Car: Megane RS

^&$*%*@%#@&*%$*&@%$*& :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

:gun: :gun: :gun: :gun: :gun:

echt geen woorden voor voor dit soort mensen, tegen de muur moeten ze...
Haas

catrinus schreef:Zow wat een rare mensen wonen er toch in nederland. Ze drukken je van de weg (mij 2x gebeurd) trappen deuken in je auto (nog niet meegemaakt) bedreigen je vriendin enz enz enz en de politie doet geen flikker. Vinden ze het gek dat mensen voor eigen rechter gaan spelen. De politie in nederland is mega soft (N) . Maar als ze het durven te proberen om in mijn gele gtt een deuk te trappen dan trap ik bij hun ook een deuk. Dan gaan we amerikan history ff nadoen. Mensen die hem gezien hebben weten vast wel wat ik dan bedoel. Maar suc6 met de schade (Y)
Toen ik aangifte kwam doen van de inbraak in mijn auto, was ik nogal pissig (logisch lijkt me...). Toen werd mij vriendelijke geadviseerd dat ik mijn persoonlijke woede niet op de verkeerde mensen moest gaan botvieren. Maw, als ik iemand in een auto in zag breken, mocht ik mijn zelfcontrole niet verliezen...Heb ze toen maar meegedeeld, dat als zij zeer snel ter plaatse zijn er weinig zal gebeuren...

Echt, politie in nederland, je heb er geen klap aan... (N)
Robert Turbo

Ja, echt klote van je klep.

De politie van Nederland is inderdaad om te janken.

Toen er een keer iemand achterop mijn taxi botste toen hebben we ook de politie gebeld, nou na 30 min kwam er eindelijk politie, terwijl het politiebureau amper 3km van het ongeluk vandaan was.

Dus ik en die man het schadeformulier maar ingevuld en de auto's maar aan de kant gezet, komt er eindelijk een politiebusje met maar 1 agent, en die zag ons dus al bezig alles aan het invullen, zegt hij doodleuk: "dan hebben jullie mij ook niet meer nodig".

Hij was nog sneller weg dan dat hij kwam, zijn koffie werd zeker koud :evil:
Renault 5 GT Turbo "EVO"
SilverRS

catrinus schreef:Zow wat een rare mensen wonen er toch in nederland. Ze drukken je van de weg (mij 2x gebeurd) trappen deuken in je auto (nog niet meegemaakt) bedreigen je vriendin enz enz enz en de politie doet geen flikker. Vinden ze het gek dat mensen voor eigen rechter gaan spelen. De politie in nederland is mega soft (N) . Maar als ze het durven te proberen om in mijn gele gtt een deuk te trappen dan trap ik bij hun ook een deuk. :lol: Dan gaan we amerikan history ff nadoen. Mensen die hem gezien hebben weten vast wel wat ik dan bedoel. :lol: Maar suc6 met de schade (Y)
Er staat mij iets bij van een kettingzaag en allemaal fragile lichaamsdelen die daar niet tegen opgewassen waren. Am i correct? >-)

Fietsers zonder licht is een crime, in onze tijd werden we er nog weleens voor bekeurd (ltd:24). Maar zoals al eerder in deze topic werd vermeld, kijk uit met zinloos geweld. Voor de politierechter leg je het altijd af.

:evil: Dus advies: zo slaan dat ze je niet meer herkennen!! :evil: (geintje)
Als het maar hard gaat!
martin rs

SilverRS schreef: :evil: Dus advies: zo slaan dat ze je niet meer herkennen!! :evil: (geintje)
ik zie dit niet als een geintje maar als ik pissed ben komt me maglite 4d toch echt wel uit de auto naast de handrem mee naar buiten en beroof em ook van zijn portomonee met mazzel zit er wat in me schade mee terug te betalen
peter5GTTurbo
Contacteer:

catrinus schreef: Dan gaan we amerikan history ff nadoen. Mensen die hem gezien hebben weten vast wel wat ik dan bedoel. Maar suc6 met de schade (Y)
Stoeprand happen toch ? (krak)
GTT__Geert

gewoon KL*TE :(

succes met de reparatie pat....
don't be a fool, wrap your tool
gille
Contacteer:

RobertR19 schreef:Ja, echt klote van je klep.

De politie van Nederland is inderdaad om te janken.

Toen er een keer iemand achterop mijn taxi botste toen hebben we ook de politie gebeld, nou na 30 min kwam er eindelijk politie, terwijl het politiebureau amper 3km van het ongeluk vandaan was.

Dus ik en die man het schadeformulier maar ingevuld en de auto's maar aan de kant gezet, komt er eindelijk een politiebusje met maar 1 agent, en die zag ons dus al bezig alles aan het invullen, zegt hij doodleuk: "dan hebben jullie mij ook niet meer nodig".

Hij was nog sneller weg dan dat hij kwam, zijn koffie werd zeker koud :evil:
nie alleen in NEDERLAND hoorin BELGIE is het ook huilen met de pet op,bij mij komt die fietser er zo nie van af ,die heeft tandartskosten simpel.flikken zijn maar voor 1 ding goe das flitsen en boete's schrijven voor de rest dikken nullen.
suc6 kerel
Haas

Kom je sochtends thuis van t uitgaan, zie je dat er bij je in de straat bij iemand word ingebroken, je belt de politie...Wat denk je, 2,5 uur later kwamen ze aan...Tsja, als je nou iets sneller die koffie had gedronken en dat biscuitje had verorberd, had je misschien nog een klein kansje om maar een idee te hebben wie het waren...(N)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Ik word zo moe van dat GEKANKER op de politie. Tuurlijk is het kut als de politie te laat is of dingen niet kunnen op lossen.
Maar het zijn ook maar mensen die hun werk doen.
En jullie hebben allemaal een grote mond hoe het beter kan ik zou zeggen ga solliciteren. :@
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Pat: Weinig ervaring?

Het helpt niet om te solliciteren, want het gaat om politiek Den Haag. Die stellen de prioriteiten, niet de politiekorpsen zelf. Tuurlijk hebben ze een zekere vrijheid, maar als elke agent per jaar VERPLICHT 100 processen verbaal moet uitschrijven, dan moeten er ook bepaalde prioriteiten gesteld worden bij de lokale politiekorpsen.

Bijna iedereen die de laatste tijd in aanraking is geweest met de politie, om hulp te vragen, hebben nul op het rekest gehad. Daarvan krijg je dit soort opmerkingen. En terecht! :evil:

Aangifte doen? Kan niet of je moet 2,5 uur wachten

Mensen opsporen bij vernieling, terwijl je het kenteken van de dader heb? Sorry, meneer. Daar kunnen we niet aan beginnen natuurlijk.

Er wordt ingebroken in mijn huis! Tja, meneer, we konden echt niet sneller komen, maar ach, ze zijn toch al weg? Waar maakt u zichzelf druk op, joh!

Nooit meegemaakt? :s
Patrick RS
Moderator

Laat ook maar(N) :@
Ivo
Über-Spammer

Zit jezelf bij die MAFKEZEN ofzo..... :lol:
Jasper16v

Hij (P@T) heeft wel een punt...niet helemaal correct misschien..
Patrick RS
Moderator

Jasper16v schreef:Hij (P@T) heeft wel een punt...niet helemaal correct misschien..
dank u
da-goof
Contacteer:

natuurlijk zijn politie agenten ook gewoon mensen die hun werk proberen te doen, maar daar falen ze opvallend vaak in. Wat de oorzaak daarvan is laat ik in het midden. Wel vind ik het ieders goed recht om kritiek te geven op de manier van werken. Als dat niet gebeurt dan veranderd er nooit iets. Ik begrijp dat dat voor sommige mensen niet leuk is, maar om nou opmerkingen te maken in de trend van "doe het dan zelf als je het beter weet" vind ik te ver gaan. Als ik me werk niet goed doe krijg ik ook kritiek. Dan zeg ik ook niet tegen de klant dat ie het zelf maar moet komen doen. De politie faalt opvallend vaak en daar krijgen ze terecht kritiek op. Het is hun probleem en ze zullen het zelf op moeten lossen, that's it.
catrinus

peter5GTTurbo schreef:
catrinus schreef: Dan gaan we amerikan history ff nadoen. Mensen die hem gezien hebben weten vast wel wat ik dan bedoel. Maar suc6 met de schade (Y)
100 punten (Y)
Merijn
Über-Spammer

P@TB@D schreef:Laat ook maar(N) :@
Leg mij eens uit wat er NIET klopt aan mijn uitleg! :s
clio_rally
Contacteer:

Patbad heeft natuurlijk stiekem gewoon gelijk. Persoonlijk heb ik de nodige vervelende ervaringen gehad met de politie, maar dat houden we even persoonlijk.
Maar goed, ondanks die vervelende ervaringen blijven het wel mensen die echt een hoop rotwerk voor ons allemaal opknappen. Daarbij moeten zij zich houden aan de meeste idiote bureaucratie... Volgens mij is het voor hun nog frustrerender dan voor ons! Ik denk dat zij ook liever af en toe iemand blij kunnen maken, maar dat lukt zo gewoon te weinig. En als je denkt dat dat komt omdat ze lui zijn gok je ook maar wat, weet je veel. Misschien komen ze pas na drie uur kijken omdat er ergens anders iets belangrijkers was, niet meteen gaan janken over koffie leuten... :lol:

Ik heb er in Nederland niet zo'n probleem mee. Ik kan wel pissig worden om dingen, maar daar wordt ik niet gelukkiger van... En eigen rechter, ach, in mijn ogen altijd een zwaktebod bij dit soort vernielingen, hoewel het wel verlijdelijk is natuurlijk :lol: En wat moet de politie dan? Jij belt op: "Een kerel schopt een deuk in mijn wagen". Wat heb je dan? Hij zegt waarschijnlijk dat het niet waar is en jij hebt alleen je vriendin als getuige. Als zij hem dan aanpakken, is er een rechter in de wereld die hem gaat veroordelen, dan kunnen ze dus hun tijd beter aan iets anders besteden.. Helaas, maar waar...
Er zijn trouwens maar weinig landen waar het wel goed voor elkaar is, jammer genoeg...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Haas

het is natuurlijk wel nederlanders eigen dat we mega kunnen zeiken op alles en iedereen...

Ik zeg ook niemand van de politie hun werkt doet, maar ja, negatieve ervaringen blijven nou eenmaal langer hangen dan positieve.
Ze doen ook best dingen goed, maar ja, dat is dan vanzelfsprekend zeg maar, negatieve dingen let je veel meer op...te veel, zal ik meteen toegeven, maar tis wel zo dat er af en toe nog wat kan gebeuren om de kwaliteit te verbeteren, dat moet iedereen toegeven.

:)
clio_rally
Contacteer:

~Haas~ schreef:het is natuurlijk wel nederlanders eigen dat we mega kunnen zeiken op alles en iedereen...

Ik zeg ook niemand van de politie hun werkt doet, maar ja, negatieve ervaringen blijven nou eenmaal langer hangen dan positieve.
Ze doen ook best dingen goed, maar ja, dat is dan vanzelfsprekend zeg maar, negatieve dingen let je veel meer op...te veel, zal ik meteen toegeven, maar tis wel zo dat er af en toe nog wat kan gebeuren om de kwaliteit te verbeteren, dat moet iedereen toegeven.

:)
Klopt, ik zei ook dat er iets moet verbeteren. Ik ben dit soort topics gewoon zat. Iedereen brandt meteen weer los om elkaar maar over te toppen. Maar ja, wellicht ben je gewoon een keer goed teleurgesteld, maar dan hoef je niet hier lekker te gaan lopen schreeuwen hoe slecht het allemaal wel niet is... :lol: Hoewel schreeuwen natuurlijk wel leuk is...

Maar goed, ik heb zoveel dingen waar ik graag over wil schreeuwen, helpdesks, autodealers, gemeente ambtenaren, studiebegeleiders, etcetc... Soms bevallen de regels ons gewoon niet, maar dan moeten we een beetje lief blijven voor de mensen die ze moeten volgen... Zij maken ze niet.

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Merijn
Über-Spammer

clio_rally schreef:Patbad heeft natuurlijk stiekem gewoon gelijk. Persoonlijk heb ik de nodige vervelende ervaringen gehad met de politie, maar dat houden we even persoonlijk.
Maar goed, ondanks die vervelende ervaringen blijven het wel mensen die echt een hoop rotwerk voor ons allemaal opknappen. Daarbij moeten zij zich houden aan de meeste idiote bureaucratie... Volgens mij is het voor hun nog frustrerender dan voor ons! Ik denk dat zij ook liever af en toe iemand blij kunnen maken, maar dat lukt zo gewoon te weinig. En als je denkt dat dat komt omdat ze lui zijn gok je ook maar wat, weet je veel. Misschien komen ze pas na drie uur kijken omdat er ergens anders iets belangrijkers was, niet meteen gaan janken over koffie leuten... :lol:

Ik heb er in Nederland niet zo'n probleem mee. Ik kan wel pissig worden om dingen, maar daar wordt ik niet gelukkiger van... En eigen rechter, ach, in mijn ogen altijd een zwaktebod bij dit soort vernielingen, hoewel het wel verlijdelijk is natuurlijk :lol: En wat moet de politie dan? Jij belt op: "Een kerel schopt een deuk in mijn wagen". Wat heb je dan? Hij zegt waarschijnlijk dat het niet waar is en jij hebt alleen je vriendin als getuige. Als zij hem dan aanpakken, is er een rechter in de wereld die hem gaat veroordelen, dan kunnen ze dus hun tijd beter aan iets anders besteden.. Helaas, maar waar...
Er zijn trouwens maar weinig landen waar het wel goed voor elkaar is, jammer genoeg...

Gijs
ik ben het deels met je eens, ja... Maar als je dan niks KUNT doen als politieagent, laat dan op z'n minst merken dat je het vervelend vind dat je niks kunt doen! Ik ben er 2 keer geweest en allebei de keren doen ze laks, lacherig en maken je eigenlijk direct al uit voor zeikerd! Daar kan ik me zo enorm kwaad over maken... :evil:
SilverRS

catrinus schreef:
peter5GTTurbo schreef:
100 punten (Y)
shit, verkeerde film in gedachten..., dacht aan American Psyco >-) maar goed in deze film ook veel losse onderdelen die bij verschillende mensen horen.

Maar over het algemeen blijf ik zeggen, uitkijken met eigen rechter spelen. Want je hangt eraan voor mishandeling als je niet uitkijkt!!
Als het maar hard gaat!
Douwe

Hmm.. sommige politie mensen doen heus wel hun best alleen sommige kunnen wel een cursus medeleven gebruiken en sommige moeten ze terug naar school schoppen :( Persoonlijk heb ik eigenlijk geen slechte ervaringen met de politie op die %$%^%^^*&& klote flitsers na dan :@

Eigen rechter spelen mag niet. Alleen in zo'n geval kan ik me goed voorstellen dat je flipt en eens flink uithaalt 't is geen oplossing en 't is niet goed (N) maar zo werkt het soms en het lucht wel op (Y)

Nou Pat sterkte :s
Sander101

Ik kan me heel goed voorstellen dat je jezelf 'lekker' laat gaan tegen zo'n iemand. Heb er dan ook geen problemen mee om voor eigen rechtertje te spelen.
Ik zie het al voor me: Trapt iemand een deuk in je auto loop je naar hem toe en zeg je: 'Hey kwajongen. Laat dat! We zullen wel even de politie bellen. Wacht hier maar even.'
Dat werkt toch ook niet? Je moet je woede niet opkroppen. Das slecht voor je. Dus laat je maar lekker gaan tegen zo iemand.
Jij maar sparen om een mooie auto te kunnen kopen en onderhouden en dan je inhouden tegen zo'n mafketel die je auto ff bewerkt. Knappe vent als je dat kan.

Succes verder Patrick!
martin rs

simpel gezegd:
als je een deuk in iemands wagen trapt, moet je niet klagen dat je er een gebroken neus aan over houd!
catrinus

Sander101 schreef:
Ik zie het al voor me: Trapt iemand een deuk in je auto loop je naar hem toe en zeg je: 'Hey kwajongen. Laat dat! We zullen wel even de politie bellen. Wacht hier maar even.'
Dat werkt toch ook niet?
Nee dat moet je anders zeggen: Zeg vlegel, wil jij dat niet weer doen. Anders bel ik je ouders op en krijg je vanavond billekoek. En als je iemand een poging ziet doen om een deuk in de achterklep of auto te trappen dan moet je heel hard: groene ijsberen roepen. Dan denkt die persoon van: Groene ijsberen???????? ijsberen zijn toch wit?

Dan kan de eigenaar van de auto snel wegrijden en voillia weer een deuk minder (Y)
Marcel B.

:lol: :lol: :lol: :lol:
Don't walk the grass... smoke it
Sander101

:lol: (Y)
Plaats reactie