ik zei nog....Martijn *Baccara* schreef:Als de carburateurvoet iets krom is (welke niet) kan je er vloeibare pakking tussen doen. Alleen aan de buitenrandjes en smeer de stationairsproeier niet dicht (ja, ervaring mee....)

ik zei nog....Martijn *Baccara* schreef:Als de carburateurvoet iets krom is (welke niet) kan je er vloeibare pakking tussen doen. Alleen aan de buitenrandjes en smeer de stationairsproeier niet dicht (ja, ervaring mee....)
Alleycat schreef:Da was ik nie!
da was iemand anders!
wat voor soort carb. heb jij er in zitten?
Weet jij wat voor soort slangetjes er aan de achterkant horen?
Heb ik straks ook nog naar gekeken, die was anders dan degene die ik heb....Martijn *Baccara* schreef:Alleycat schreef:Da was ik nie!
da was iemand anders!
wat voor soort carb. heb jij er in zitten?
Weet jij wat voor soort slangetjes er aan de achterkant horen?![]()
Ik zal morgen eens gaan kijken. Heb er ook nog 1 op zolder liggen van een Volvo 340 1.7.
Er zit een kat. onder, dat is ook weer één of ander zelfbouwwding...Martijn *Baccara* schreef:Er hoort een 932D op. De 923D is van een F2n met katalysator. Maar dat zou eigenlijk het verschil niet kunnen maken.
!? Toen leek het meer op een demper. Gewoon rond blik, toch? Bovendien mis je een slang vanaf het luchtfilter naar de uitlaat (pulsair), dat hoort bij een kat.Alleycat schreef:Er zit een kat. onder, dat is ook weer één of ander zelfbouwwding...Martijn *Baccara* schreef:Er hoort een 932D op. De 923D is van een F2n met katalysator. Maar dat zou eigenlijk het verschil niet kunnen maken.
Wat voor slang zou dat moeten zijn dan?Alleycat schreef:ow, dat weet ik niet of die slang er zit...
Ik weet wel dat ik dan drie dempers eronder heb hangen, lekker onnozel...
Alleycat schreef:ja, vreemd he?
Deze gozer had een gtt gekocht, dus ging ie zijn andere project ( de baccara ) maar slopen...
nog mensen nodig ???Alleycat schreef:Goed geregeld!
Als het een beetje meezit, kan ik met een paar mensen een loods huren....