Gecko298 schreef:???????? weet ik niet......kan hem 2de hands kopen maar die gene heeft er geen foto van
ik hoop voor je voor een leuk en zacht prijsje...
ik heb die van mij destijds verkocht voor 200 euro.
(belachelijk eigenlijk, maarja, alles voor de club)
Ja ja en ik heb hem vorige week overgenomen van mijn zus voor de spotprijs van 150,-
He Edwin is dit dezelfde kooi die voor 250,- te koop staat ???????
ziet er niet echt super uit maar ik heb misschien intresse
Ja dat is hem en hij mag weg voor 200,- (hij staat in de weg en me ma begint te zeuren).
Hij moet wel opnieuw gespoten worden.
Gecko298 schreef:???????? weet ik niet......kan hem 2de hands kopen maar die gene heeft er geen foto van
ik hoop voor je voor een leuk en zacht prijsje...
ik heb die van mij destijds verkocht voor 200 euro.
(belachelijk eigenlijk, maarja, alles voor de club)
Ja ja en ik heb hem vorige week overgenomen van mijn zus voor de spotprijs van 150,-
He Edwin is dit dezelfde kooi die voor 250,- te koop staat ???????
ziet er niet echt super uit maar ik heb misschien intresse
Ja dat is hem en hij mag weg voor 200,- (hij staat in de weg en me ma begint te zeuren).
Hij moet wel opnieuw gespoten worden.
Joost (DoubleYou) schreef:Sorry ik ga weer een beetje control freakerig doen, maar kunnen jullie niet onderhandelen via pm of een ad op de rtc marktplaats zetten?
Dit topic was origineel voor:
John B schreef:zijn er eventueele problemen die ik kan tegen komen bij het monteren van een rolkooi waar ze van zeggen dat het voor een clio 16v is ???????????
Heb zelf een 1.2i rl
Joost (DoubleYou) schreef:Sorry ik ga weer een beetje control freakerig doen, maar kunnen jullie niet onderhandelen via pm of een ad op de rtc marktplaats zetten?
John B schreef:zijn er eventueele problemen die ik kan tegen komen bij het monteren van een rolkooi waar ze van zeggen dat het voor een clio 16v is ???????????
Heb zelf een 1.2i rl
Sinds wanneer ben jij een moderator Joost?
Joost bemoeit zich met iedereen dat moet je nu toch wel weten Marcel
Heb zelf een 1.2i rl
Maar joost de titel van dit topic is toch gewoon
>>>>>>>>rolkooi<<<<<<<<< dus alles wat er mee te maken heeft
daarom heb ik de titel niet bijv. rolkooi inbouwen gemaakt.......snappie
Ik zeg maak maar een advertentie aan in RTC-Markt.
Staat er en de prijs is trouwens onderhandelbaar
ja dan moet je toch wel wat zakken met de prijs voor 275 euro heb ik een nieuwe bij free hans en dat is ook nog iets dichter bij voor mij
Prijs is naar 200,- gezet.
Maar voor die 275 heb je geen originele devil
hoezo is dat geen echte devil rolkooi?
nou nog maar een keertje
ja ik wil joune wel kopen maar jij woont bijna 700KM verder op dat is niet zo naast de deur he
Mijne is in ieder geval wel een echte en dat voor maar 200 eurootjes.
ja ik wil hem wel kopen maar jij woont niet zo naat de deur tis zoon 200Km of zo en als ik hem nou gelijk in mijn auto mee kan nemen maar dat gaat volgens mij ook nog niet
wat is er mis met de devil koooi van free hans ?
Laatst gewijzigd door Christian op di 25 nov 2003 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Christian schreef:
niks, is ook van staal
maar waarom las je niet zo ding zelf!
ja moet ik er wel eerst zelf een voorbeeld hebben he of kun jij mij een bouw tekening sturen
pijp kan ik wel buigen en volgens mij kan ik ook nog wel lassen
Christian schreef:
niks, is ook van staal
maar waarom las je niet zo ding zelf!
ja moet ik er wel eerst zelf een voorbeeld hebben he of kun jij mij een bouw tekening sturen
pijp kan ik wel buigen en volgens mij kan ik ook nog wel lassen
Als ik hem zelf ga maken wordt hij in ieder gaval niet van staal.............denk aluminium lekker licht
tis toch alleen voor de sier
Als je er een kooi indoet, doe het dan niet crap zodat het enkel voor de sier is. Wat als je nu een ongeluk krijgt en jij hebt er een crappy kooi in zitten ? Strax heb je een stuk buis in je lichaam zitten....
Jasper16v schreef:Als je er een kooi indoet, doe het dan niet crap zodat het enkel voor de sier is. Wat als je nu een ongeluk krijgt en jij hebt er een crappy kooi in zitten ? Strax heb je een stuk buis in je lichaam zitten....
-Ray- schreef:schei uit man, 275 is niet duur voor een kooi, tenzij die uit een schade auto komt
en een kooi zelf lassen? lijkt me niet al te simpel, tenzij je echt goed kunt lassen, een goeie tekening hebt met alle maten, ruimte, tijd en geld.
en wie heeft dat nou hier?
nee ik vond 275 wel mee vallen
en rolkooi is wel zelf te maken maar zo als je als zegt maten en die krijg je niet zo van de firma devil denk ik
dan zou je zo een mal kunnen maken
en matriaal kost ook niet de hele wereld
-Ray- schreef:schei uit man, 275 is niet duur voor een kooi, tenzij die uit een schade auto komt
en een kooi zelf lassen? lijkt me niet al te simpel, tenzij je echt goed kunt lassen, een goeie tekening hebt met alle maten, ruimte, tijd en geld.
en wie heeft dat nou hier?
Lassen geen probleem, ik doe de hele dag niets anders.
ruimte.....hele werkplaats op mijn werk
tijd......na 4 uur tijd zat
geld ????? waar heb ik voor nodig al je alles heb liggen
alleen de tek. zal ik zelf moeten maken