Ok sorry mensen dat ik dit topic weer omhoog kick, maar ik heb nog steeds problemen met mn koeling.
Ik heb van de week toch mijn thermostaat vervangen ook al zeiden ze dat ie goed was, hij koelt nu wel een stuk beter. De temp is nog wel ietsje hoger dan hoort maar alee. Kreeg de tip van Chris om ff olie te vervangen en nog eens te ontluchten, dan zal de temp nog wel iets lager worden.
Maar goed ik trek gisteren mn motorkap open om te nog eens te onluchten; zie ik ineens dat de bovenste slang die aan mijn rad zit helemaal vacuum is getrokken

ik draai de dop van mn expansievat eraf en de lucht loopt er weer in en na wat knijpen staat de slang weer normaal. Ik nogmaals ontlucht en nadat mn motor afkegoeld was, zag ik weer het zelfde. Heb er toen weer maar ff de dop afgedraaid. en er nix meer aan gedaan. Nu rij ik vanochtend weg bij mn werk en ik kijk nog ff vlug, weer vacuum getrokken, gewoon weer bij een koude motor dus.
Betekendt dit nou dat ik m toch niet goed ontlucht heb ofzo ? ? Zoniet, weet iemand hoe ik dit dan kan fixen? Alvast bedankt weer