Myz, Dennis en Wob, toch ?Maik (WOOFER) schreef:vertel je nu een geheimpje cat??
[Williams] Turbo project: update 8-11-03
-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
jeps, het is geen primeur in nl.
Voordeel is dat er gebruik gemaakt kan worden van de al aanwezige kennis op dit gebied
Voordeel is dat er gebruik gemaakt kan worden van de al aanwezige kennis op dit gebied

http://www.quaife.co.uk/
Hier staat dattie niet geleverd wordt voor de JC-5 bak, je zou ze misschien toch eens kunnen contacten. Misschien hebben ze em wel voor de clio RS bak bijv. Dan neem je zo'n bak
Anders moet je Ro es vragen, die weet vast wel iets. Of in de rallycross wereld kijken.
Kan zo snel ff nix vinden iig...
Hier staat dattie niet geleverd wordt voor de JC-5 bak, je zou ze misschien toch eens kunnen contacten. Misschien hebben ze em wel voor de clio RS bak bijv. Dan neem je zo'n bak

Anders moet je Ro es vragen, die weet vast wel iets. Of in de rallycross wereld kijken.
Kan zo snel ff nix vinden iig...
http://avanti-motorsport.co.uk/Special_ ... ffers.html
Renault Clio 1800 16v/ Williams ZF Limited Slip Differential NEW
£1050.00
Renault Clio 1800 16v/ Williams ZF Limited Slip Differential NEW
£1050.00
Dan ken je derk zometeen lekker gaan pesten.
beetje op z'n bumper gaan sissen.
moet hij wel ze kraantje dicht doen
beetje op z'n bumper gaan sissen.

moet hij wel ze kraantje dicht doen

He! nu is die weer rood.
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
klasse Robert
. Ben erg benieuwd naar het resulaat! Heb je al een idee van de termijn waar binnen dit geheel gaat gebeuren? En hoe lang zou je ongeveer je auto kwijt zijn

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
toch raar, je zou zeggen dat er verschil zit tussen een JC sper tov de JB.Steven schreef:Renault Clio 1800 16v/ Williams ZF Limited Slip Differential NEW
Ik wist al dat het niet samen ging met het budget.£1050.00
wellicht is het ergens anders goedkoper te krijgen?!

-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
Start zal wel rond half november zijn.Tom schreef:klasse Robert. Ben erg benieuwd naar het resulaat! Heb je al een idee van de termijn waar binnen dit geheel gaat gebeuren? En hoe lang zou je ongeveer je auto kwijt zijn
vervolgens 3 maanden sleutelen.
-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
Komt goed, alle slangen worden Samco's.Tom schreef:oja, denk ook meteen aan volledige set samco als je toch alles gaat doen. Zou ik zeker voor kiezen
-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
Nope, de standaard aandrijflijn blijft wel heel.Uenk schreef:Heb je dan ook andere aandrijfassen nodig voor dat vermogen ?
Net als de JC bak. Met een regelmatige oliewissel moet de bak het wel een ton of meer volhouden met dergelijke ingaande koppels. Het voordeel van deze motor met turbo is dat het maximum koppel pas wordt geleverd bij een relatief hoog toerental, dit spaart de versnellingsbak.
@Robert: kijk ook eens op deze site( http://www.dutchpowertrading.nl/ ), die heeft namelijk zeeeer schappelijke prijzen (ook voor Samco,Quaife etc etc)
succes!
en ben benieuwd naar t eindresultaat

succes!
en ben benieuwd naar t eindresultaat


-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
thanx, alle info is welkom 

-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
jeps, komt er ook op, incl. rvs leidingen. De K-tec versie waar nu een aantal 5-jes mee rond rijden.ant1 schreef:ook al aan een oliekoeler gedacht.
iig succes met de opbouw![]()
ook 3 maanden fietsen?Robert dB. schreef:vervolgens 3 maanden sleutelen.

en de hoeveelheid aanpassingen die nodig zijn hangt natuurlijk van de druk af waarop je wilt/kan rijden.
Het klinkt allemaal erg lekker, good luck

@Cat; 3 ~2.0L~ turbo's?? waarom niet 5?
Mrtn = Maarten
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
hee wob , je bent niet bang . wel gaaf !
waar gaat ie opgebouwt worden , bij je thuis
veel suc6
waar gaat ie opgebouwt worden , bij je thuis

veel suc6
-
- Berichten: 802
- Lid geworden op: ma 10 sep 2001 0:00
- Locatie: gelderland
ehh dit is gewoon super om te horen
een 2.0 turbo hmmmm
ff een deal maken bij de banden boer
want dit vermogen ga je echt wel op de weg neerleggen
een 2.0 turbo hmmmm
ff een deal maken bij de banden boer
want dit vermogen ga je echt wel op de weg neerleggen

<b\>16V is a beat on a Runway<b>
-
- Berichten: 255
- Lid geworden op: zo 23 feb 2003 20:07
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
dit is zekers gaaf ik ben benieuwd. hou ons maar op de hoogte. het resultaat lijkt me echt super
-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
Net met de tuner (JL) gesproken. Deze spec's komen van een gelijke constuctie / set-up maar dan gemeten aan de wielen!
Oftewel aan de krukas 300pk en 400Nm
Wellicht een beetje overkill gezien de aandrijflijn dat geweld niet gaat weerhouden...dus dat betekend eerst met lage druk rijden (0,6 bar), wellicht in de toekomst hogere druk (lees 1 bar).
Oftewel aan de krukas 300pk en 400Nm


Wellicht een beetje overkill gezien de aandrijflijn dat geweld niet gaat weerhouden...dus dat betekend eerst met lage druk rijden (0,6 bar), wellicht in de toekomst hogere druk (lees 1 bar).