vr-6 in clio 16v.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
cliomaniac
Berichten: 520
Lid geworden op: vr 18 mei 2001 0:00
Locatie: savage eb 64

ga ff een project topic aanmaken ken iemand deze topic sluiten?
if it isn't possible it is not impossible
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Sja voor het geluid alleen zou ik het zeker niet doen en 2 blokken erin wordt wel heel prijzig hoor :S

Dan zou ik gewoon alleen een 21Turbo blok achterin leggen met achterwielaandrijving. Dan houd je het gewicht laag en kun je echt ontiegelijk hard 8)
Xedrah
Berichten: 1027
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Friesland

Twee blokken?

Wat dacht je hiervan... http://www.boost-beast.de/

Een Corsa met TWEE 2 liter turbo motoren met elk 300 pk!

[img]http://www.boost-beast.de/technik/technik-03.jpg[/img]

[img]http://www.boost-beast.de/technik/technik-02.jpg[/img]
Tijn
Berichten: 4320
Lid geworden op: vr 18 mei 2001 0:00
Locatie: Vleuten
Contacteer:

weet iemand hoe het nou uiteindelijk werkt wat betreft eisen bij de rdw in nederland als je dus het aantal cylinders gaat veranderen van je auto (van 4 naar 6 dus in dit geval of naar 8 bij twee blokken)
StevenK
Berichten: 544
Lid geworden op: wo 2 apr 2003 19:36
Contacteer:

Tijn schreef:weet iemand hoe het nou uiteindelijk werkt wat betreft eisen bij de rdw in nederland als je dus het aantal cylinders gaat veranderen van je auto (van 4 naar 6 dus in dit geval of naar 8 bij twee blokken)
Voor zover ik weet accepteert de RDW dit soort wijzigingen helemaal niet meer.
Tijn
Berichten: 4320
Lid geworden op: vr 18 mei 2001 0:00
Locatie: Vleuten
Contacteer:

zoiets vermoedde ik ook eigenlijk... zag wel eens advertenties van een golf 1 met een vr6 bij die het wel gelukt was in het verleden ... maar was wel een unicum inderdaad...
Gebruikersavatar
Bas
Bestuurslid
Berichten: 4002
Lid geworden op: ma 8 jan 2001 0:00
Car: Clio IV RS
Locatie: Om de hoek

StevenK schreef:
Tijn schreef:weet iemand hoe het nou uiteindelijk werkt wat betreft eisen bij de rdw in nederland als je dus het aantal cylinders gaat veranderen van je auto (van 4 naar 6 dus in dit geval of naar 8 bij twee blokken)
Voor zover ik weet accepteert de RDW dit soort wijzigingen helemaal niet meer.
Volgens mij klopt dat.

Dat weet GTI-G60 toch wel? Die was nog op tijd zegmaar
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Job-turbo
Berichten: 2129
Lid geworden op: wo 7 mar 2001 0:00
Locatie: Dr88
Contacteer:

Als je van een aantal cilinders gaat wijzigen moet je je auto volgens mij door de RDW laten keuren. Ook helpt het als er al een goedkeuring is voor die auto. Als je bijv. in een Golf type 3 1.8 een VR6 blok bouwt is het makkelijker om dit voor elkaar te krijgen omdat er fabrieks af ook zo'n auto is geleverd.
jean-paul
Berichten: 852
Lid geworden op: wo 16 jan 2002 0:00
Locatie: HAARLEM

Xedrah schreef:Twee blokken?

Wat dacht je hiervan... http://www.boost-beast.de/

Een Corsa met TWEE 2 liter turbo motoren met elk 300 pk!

[img]http://www.boost-beast.de/technik/technik-03.jpg[/img]

[img]http://www.boost-beast.de/technik/technik-02.jpg[/img]
tja,hij is idd goed aangepakt die auto,heb hem nog gezien toen die belg nog bezig was met het nieuwe chassis te lassen. :worship:
Plaats reactie