vr-6 in clio 16v.
-
- Berichten: 520
- Lid geworden op: vr 18 mei 2001 0:00
- Locatie: savage eb 64
ga ff een project topic aanmaken ken iemand deze topic sluiten?
if it isn't possible it is not impossible
Sja voor het geluid alleen zou ik het zeker niet doen en 2 blokken erin wordt wel heel prijzig hoor 
Dan zou ik gewoon alleen een 21Turbo blok achterin leggen met achterwielaandrijving. Dan houd je het gewicht laag en kun je echt ontiegelijk hard

Dan zou ik gewoon alleen een 21Turbo blok achterin leggen met achterwielaandrijving. Dan houd je het gewicht laag en kun je echt ontiegelijk hard

Twee blokken?
Wat dacht je hiervan... http://www.boost-beast.de/
Een Corsa met TWEE 2 liter turbo motoren met elk 300 pk!
[img]http://www.boost-beast.de/technik/technik-03.jpg[/img]
[img]http://www.boost-beast.de/technik/technik-02.jpg[/img]
Wat dacht je hiervan... http://www.boost-beast.de/
Een Corsa met TWEE 2 liter turbo motoren met elk 300 pk!
[img]http://www.boost-beast.de/technik/technik-03.jpg[/img]
[img]http://www.boost-beast.de/technik/technik-02.jpg[/img]
weet iemand hoe het nou uiteindelijk werkt wat betreft eisen bij de rdw in nederland als je dus het aantal cylinders gaat veranderen van je auto (van 4 naar 6 dus in dit geval of naar 8 bij twee blokken)
Voor zover ik weet accepteert de RDW dit soort wijzigingen helemaal niet meer.Tijn schreef:weet iemand hoe het nou uiteindelijk werkt wat betreft eisen bij de rdw in nederland als je dus het aantal cylinders gaat veranderen van je auto (van 4 naar 6 dus in dit geval of naar 8 bij twee blokken)
zoiets vermoedde ik ook eigenlijk... zag wel eens advertenties van een golf 1 met een vr6 bij die het wel gelukt was in het verleden ... maar was wel een unicum inderdaad...
- Bas
- Bestuurslid
- Berichten: 4002
- Lid geworden op: ma 8 jan 2001 0:00
- Car: Clio IV RS
- Locatie: Om de hoek
Volgens mij klopt dat.StevenK schreef:Voor zover ik weet accepteert de RDW dit soort wijzigingen helemaal niet meer.Tijn schreef:weet iemand hoe het nou uiteindelijk werkt wat betreft eisen bij de rdw in nederland als je dus het aantal cylinders gaat veranderen van je auto (van 4 naar 6 dus in dit geval of naar 8 bij twee blokken)
Dat weet GTI-G60 toch wel? Die was nog op tijd zegmaar
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Als je van een aantal cilinders gaat wijzigen moet je je auto volgens mij door de RDW laten keuren. Ook helpt het als er al een goedkeuring is voor die auto. Als je bijv. in een Golf type 3 1.8 een VR6 blok bouwt is het makkelijker om dit voor elkaar te krijgen omdat er fabrieks af ook zo'n auto is geleverd.
tja,hij is idd goed aangepakt die auto,heb hem nog gezien toen die belg nog bezig was met het nieuwe chassis te lassen.Xedrah schreef:Twee blokken?
Wat dacht je hiervan... http://www.boost-beast.de/
Een Corsa met TWEE 2 liter turbo motoren met elk 300 pk!
[img]http://www.boost-beast.de/technik/technik-03.jpg[/img]
[img]http://www.boost-beast.de/technik/technik-02.jpg[/img]
