[Renault] Top 10 2003 chat
-
- Moderator
- Car: Megane
hij is gewoon vet 

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Nog geen update gezienspeedline schreef:Aan het eind van deze (en elke) maand volgt een update.

Ik voeg zodalijk ook maar even een lijstje toe.
Sorry, maar heb mijn top 5 ff aangepast
Nieuw:
1 Mégane II drie deurs
2 Mégane Coupé
3 Alpine A110
4 5 GT Turbo
5 Clio V6 Ph II
Was:
1 Mégane Coupé
2 5 GT Turbo
3 Alpine A110
4 5 GT Turbo
4 Mégane II cc
5 Clio V6 Ph II
Nieuw:
1 Mégane II drie deurs

2 Mégane Coupé
3 Alpine A110
4 5 GT Turbo
5 Clio V6 Ph II
Was:
1 Mégane Coupé
2 5 GT Turbo
3 Alpine A110
4 5 GT Turbo
4 Mégane II cc
5 Clio V6 Ph II
-
das 'n behoorlijke wijziging...wat heeft je van gedachte doen veranderen?
Zie mijn avatar 

Nog niet, over een weekje of 2 

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=
De nieuwe tussenstand is er. Update na 43 posts. Kijk bovenaan in het top 10 2003 topic. Ik heb de 21 Turbo en Turbo quadra samengevoegd.
Indien geen motorisering vermeld heb ik er automatisch de snelste Otto-versie van gemaakt. Bij twijfel kies ik of telt de stem niet.
Veranderde posts neem ik niet meer mee!
Zet het postnummer bovenaan alstublieft!
Grtz,
Zzpeedie.
De nieuwe tussenstand is er. Update na 43 posts. Kijk bovenaan in het top 10 2003 topic. Ik heb de 21 Turbo en Turbo quadra samengevoegd.
Indien geen motorisering vermeld heb ik er automatisch de snelste Otto-versie van gemaakt. Bij twijfel kies ik of telt de stem niet.
Veranderde posts neem ik niet meer mee!
Zet het postnummer bovenaan alstublieft!
Grtz,
Zzpeedie.
Laatst gewijzigd door speedline op di 25 nov 2003 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Even ter herinnering:
Zet je opvolgend postnummer erboven.
Alleen origineel geproduceerde auto's.
De 21 Turbo en Turbo quadra vallen onder dezelfde categorie. Beide auto's in je lijstje = 1 stem.
Meerdere x-en dezelfde auto in je lijstje = 1 stem.
Jaartallen of phases tellen niet mee. Bij Alpine's bijvoorbeeld duidelijk het type vermelden. Bij twijfel kies ik.
Ondergemotoriseerde uitvoeringen vermelden vertroebelt de uitslag maar is mogelijk. Kies bij voorbaat voor een van de snelste Otto(benzine)-uitvoeringen.
Maximaal 5 auto's maar hoeft natuurlijk niet.
Heb ik je post al meegenomen in de stemming? Dan kun je veranderen wat je wilt maar de uitslag blijft staan.
Met vriendelijke groet,
Speedline.
Zet je opvolgend postnummer erboven.
Alleen origineel geproduceerde auto's.
De 21 Turbo en Turbo quadra vallen onder dezelfde categorie. Beide auto's in je lijstje = 1 stem.
Meerdere x-en dezelfde auto in je lijstje = 1 stem.
Jaartallen of phases tellen niet mee. Bij Alpine's bijvoorbeeld duidelijk het type vermelden. Bij twijfel kies ik.
Ondergemotoriseerde uitvoeringen vermelden vertroebelt de uitslag maar is mogelijk. Kies bij voorbaat voor een van de snelste Otto(benzine)-uitvoeringen.
Maximaal 5 auto's maar hoeft natuurlijk niet.
Heb ik je post al meegenomen in de stemming? Dan kun je veranderen wat je wilt maar de uitslag blijft staan.
Met vriendelijke groet,
Speedline.
Laatst gewijzigd door speedline op di 25 nov 2003 14:47, 3 keer totaal gewijzigd.
De uitslag is binnen.
Beter laat dan nooit. Veel onzinnige stemmen die de uitslag vertroebelen en mensen die de gevraagde setup van de post niet volgen.
De GT Turbo is weer glorieus winnaar. Ik had niets anders verwacht.
Ik kap met dit gezeik. Respons was weer overweldigend. Al heb ik weer een paar maanden de tijd om het enthousiasme weer op te krikken.
Grtz,
Zzpeedie.
Beter laat dan nooit. Veel onzinnige stemmen die de uitslag vertroebelen en mensen die de gevraagde setup van de post niet volgen.
De GT Turbo is weer glorieus winnaar. Ik had niets anders verwacht.
Ik kap met dit gezeik. Respons was weer overweldigend. Al heb ik weer een paar maanden de tijd om het enthousiasme weer op te krikken.
Grtz,
Zzpeedie.