helemaal mee eensJasper clio 16v schreef:agreeArjen schreef:Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:er mag gerust gereageerd worden
Mooie wagen, alleen jammer van het "kinderachtige stickertje". Verpest wat mij betreft echt de complete auto.
Project ZWO (5 Alpine)nieuwe foto's 15- 07
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
-
- Contacteer:
ja ik ben het er ook mee eens hoor moet je niet doen johh krijg je mot mee
Ik hou er ook niet van maar goed ieder zijn smaak ik vind geen 1 sticker mooi op een auto.Jasper clio 16v schreef:agreeArjen schreef:Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:er mag gerust gereageerd worden
Mooie wagen, alleen jammer van het "kinderachtige stickertje". Verpest wat mij betreft echt de complete auto.
Plus in VW's golf rijden vaak wat agressievere personen zou het zonde van je classic bitch vinden als ze aangerand wordt.
Sven, haal die sticker eraf man.
Past totaal niet bij zo'n klassieker en zoals gezegt, voor je het weet ligt je raam indiggelen of erger je auto onder de krassen.
Verder is het een prachtig bakkie.
Past totaal niet bij zo'n klassieker en zoals gezegt, voor je het weet ligt je raam indiggelen of erger je auto onder de krassen.
Verder is het een prachtig bakkie.
Heb een keer iemand uit een VW zien stappen bij de MacDrive in Dordrecht en die tikte zo het achterruitje in van een Opel...watch it!
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
meneer de aandacht trekkert.... doe maar afhalen die sticker, past wat veel mensen zeggen niet op je mooie klassieke alpientje... mja als jij het wil, lekker laten zitten.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:er mag gerust gereageerd worden
ik gaat alvast aandelen carglass kopen

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
- Car: Megane
misschien is het wel photoshop en ligt hij nu in een deuk

-
- Moderator
en ik help mee 

-
- Moderator
Ben schreef:ik had er een renault logo in gezet ipv van een VW logoalpine's en gtt's hebben koeling nodig

deze auto heeft geen stickertje nodig joh!,en al helemaal niet als je door een polo sdi,tje zoek gereden wordt.Ik heb een paar van die alpientjes gehad,Mooie auto`s maar ze gaan niet echt vooruit!
Dus moet je t hebben van de looks van deze top voiture zonder stickers.
Verders vet alpientje sven!
Groeten Jean.
Dus moet je t hebben van de looks van deze top voiture zonder stickers.
Verders vet alpientje sven!
Groeten Jean.
-
- Contacteer:
tja harder als 160 a 170 gaat het nie
maar er naar toe gaat het wel rap door de coupe bak
maar er naar toe gaat het wel rap door de coupe bak
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break