Dat is dus juist NIET een antwoord op mijn vraag..
zucht.. sommige renault rijders..
ik vraag dus gewoon aan jou... als Express rijder en dus beter oplettend op dat soort zaken, of je nog een goede weet te staan..
Express Flower
-
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
- Contacteer:
Kijk eens naar de signature van doubleyou, anders had hij misschien zelf er wel 1 die rijdt.Dirk (CRX) schreef:Dat is dus juist NIET een antwoord op mijn vraag..
zucht.. sommige renault rijders..
ik vraag dus gewoon aan jou... als Express rijder en dus beter oplettend op dat soort zaken, of je nog een goede weet te staan..

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Zoek eens op makrtplaats op express. Daar vind je het meest, als daar niets is, is het jammer 
Express moet je door heel NL doen, heb ik ook gedaan (en morgen weer).

Express moet je door heel NL doen, heb ik ook gedaan (en morgen weer).
-
Een Canon A60 (2.0Mp) heeft betere beeldkwaliteit en meer mogelijkheden dan die Minolta (waarmee ik niet zeg dat die slecht is, dit baseer ik op ervaring) en kost ongeveer 300 euro.DoubleYou schreef:Minolta Damagedtune_stefan schreef:Beveel ik je de Minolta Dimage Xi(3.2 Mp) aan, heb ik zelf ooken die kost 411 euro's op z'n laagst (volgens tweakers). Weet je wat, dan wacht ik nog maar even met dat kopen. De FP express is goedkoper
![]()
Dat is 2.1Mp is ipv 3,2Mp zoals de Minolta maakt geen fuck uit (ja dat is zo). Alleen als je vergrotingen maakt naar A4 zul je het verschil zien, bij normale fotoŽs NIET (ik weet het uit ervaring, heb zelf een 3,2 en 2,1Mp cam)
-
- Contacteer:
Back to subject:
Ik heb die flower-express bekeken, maar heb hem niet gekocht. Zoals ik al wist was die koppakking lek, maar daarnaast zitten er ook wat kleine deukjes en roestplekken in, op en aan. Die bloemen zien er wel leuk uit, maar die zijn ook niet eens goed geverfd: je ziet nog verfdruppels.
Het zou leuk zijn als de auto er toch wat beter uit zag.
Ik heb die flower-express bekeken, maar heb hem niet gekocht. Zoals ik al wist was die koppakking lek, maar daarnaast zitten er ook wat kleine deukjes en roestplekken in, op en aan. Die bloemen zien er wel leuk uit, maar die zijn ook niet eens goed geverfd: je ziet nog verfdruppels.
Het zou leuk zijn als de auto er toch wat beter uit zag.
-
- Moderator
- Car: Megane
snif jammer 
-
- Contacteer:
Ach ja, je moet niet een auto gaan kopen omdat die er alleen leuk uit ziet en verder foute punten heeft, toch? Aan de motor was wat te doen, maar carosserie is toch een andere zaak. En die bloemetjes met uitgelopen verf, dan is dat een stuk minder mooi. Moet wel goed gedaan zijn.
Wie weet kom ik nog eens een andere tegen
Wie weet kom ik nog eens een andere tegen

-
- Contacteer:
Als het zover is zal ik het vertellen, leuk idee 
Heb je dan al een plan hoe hij er uit gaat zien? Want hij moet er wel uitzien natuurlijk, en niet dat ik hem daarna voor 2000 euro moet overspuiten...

Heb je dan al een plan hoe hij er uit gaat zien? Want hij moet er wel uitzien natuurlijk, en niet dat ik hem daarna voor 2000 euro moet overspuiten...
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Je idee staat al in mijn quote, maar dat zal je nu wel gezien hebben