Bedank mannen en (vrouwen) voor de reacties.
Eindelijk nog eens mensen met smaak. Want hier bij ons is een 5je zo iets van wie houd hem daar nu mee bezig. Je ziet hier niks anders dan golf, ibiza, saxo & 206. en dat is steeds het zelfde op een meeting, allemaal de zelfde bumpers de zelfde m3 spiegels de zelfde luchthappers enz, tword hier echt saai op een meeting.
euh dat was het plantensproeier voor het ontvetten van de wagen.
de r5 is bij een spuiter herdaan. Ik ken hem persoonlijk zeer goed en heb er ook zelf veel uurtjes aan besteed, anders word dit een dure noot als je zelf uw handen niet uit de mouwen steekt.
De velgen zijn tsw 15" ook nog maar pas herspoten, maar ik ben ze echt moe gezien en zoek eigenlijk naar iets anders( zoals de oz racing velgen 15" vind ik prachtig onder een 5) moest er iemand deze velgen liggen hebben mag je het me gerust laten weten.
de motor is nog steeds de 1.1 met de volle 45pk
ik heb een diploma van elektricien en werk nu in een liften firma (
http://www.cosmolift.be) dus heb ik weinig of bijna geen verstand van benzine motoren. en vele goede turbo motoren ben ik nog niet tegen gekomen.
Alhoewel dat wel nodig is want de 5 gaat nu van 0 naar 165 in 2 weken--- en dat is bijhoorlijk lang.
De uitlaten zijn eigen costructie met behulp van de spuiter. wel gebruik gemaakt van devil uitlaat en zelf 2 opzet stukjes aan gelast.