Friday Nightmeeting Hasselt(Belgie).

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
rubie

gaan we niet uit de doeken doen hoe me mekaar hebben leren kennen he gille zie ons daar nog altijd staan bij die 21 op het trottoir :D
gille
Contacteer:

rubie schreef:gaan we niet uit de doeken doen hoe me mekaar hebben leren kennen he gille zie ons daar nog altijd staan bij die 21 op het trottoir :D
die donkere grijze ?
Peter @ Malta
Contacteer:

limburgio schreef:zge misschien kunnen die hollanders die in hollands limburg wonen ook komen he, da's 30min van hollandse grens af? nie ? :)
Um... Nederlanders. Hollanders komen van boven de grote rivieren. Je maakt geen vrienden door een Limburger een Hollander te noemen. Tenminste, deze Limburger niet. :)

Je hebt Limburgers, Broabundjers, Hollanders, Pruuse en Belze. Meer buitenland is niet interessant. :)

- Peter
Panoramix

Ik noem Limburgers altijd Belgen, is dat beter dan? :lol: :lol: :lol:
Peter @ Malta
Contacteer:

Panoramix schreef:Ik noem Limburgers altijd Belgen, is dat beter dan? :lol: :lol: :lol:
Pfff, een typische reactie voor een Hollander. :)

In Limburg en België kun je tenminste fatsoenlijk eten. De Hollandse bijdrage aan de internationale cuisine is erwtensoep, kool met aardappelen en de Febo. :lol:

- Peter
rubie

in ieder geval hollander ,nederlander,limburg,of weet ik wie allemaal !iedereen is natuurlijk welkom
limburgio

aha da vind ik er ook van? zeg hoeveel hebben we er nu al?

count me in
Robby
Rubie
Geert
Gille

???
rubie

robby
ruben
bart?
RALF?
kenny?
hans?
en dan de antwerpen clan die wel is zullen langskomen en wij is naar daar
Phantom

Ik zal er zijn.... :wink:
rubie

*quick aan de cinema?
prob:parking????????en kunt uwe auto ook niet te ver wegduwen omdat ze ter daar niet zo goed kunnen afblijven(kunnen we wel gelijk 2 fast 2 furieus gaan kijken ) :D
*mc donalds ?
marco

maybe ook iets voor de limbo's uit maastricht om eens naar hasselt te rijden , is niet zo ver van hier ,kzal het eens in de groep gooien :D

greetz marco
kevinb
Contacteer:

rubie schreef:robby
ruben
bart?
RALF?
kenny?
hans?
en dan de antwerpen clan die wel is zullen langskomen en wij is naar daar
Kevin.
moet gèèèè wèèèèèllll iiiissss zeeeegggeeennn weeeellllkkkkke aaafffrrriiiitttt hèèèèé.
(voel me al helemaal thuis!) :wink:
Geert Claes

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
rubie

@ kevinb altijd maar richting luik blijven volgen tot afrit 6 en dan in Namur(Namen)de afrit nemen en dan de eerste rechts!dan gewoon de bordjes van de mc donalds volgen!
gille
Contacteer:

rubie schreef:@ kevinb altijd maar richting luik blijven volgen tot afrit 6 en dan in Namur(Namen)de afrit nemen en dan de eerste rechts!dan gewoon de bordjes van de mc donalds volgen!
grappig hoor 8) 8) ,we zullen u eens naar de kattendijkdok sturen zennetegen dat ge beseft waar ge zit ben je al de bananboot op :D :D
Phantom

Jonges jonges toch....
Ik zit hier in aaantwéérepe maar woon tege de limburg, :D
Ik vind het ideaal om eerst ne Mc Donalds te doen (Vlak bij afrit autostrade dus IEDEREEN VIND dit)
En daarna allamaal samen naar 2FAST 2FURIOUS gaan zien.....
Gewoon perfecte avond. :wink:
rubie

of we kunnen dan nog na de mac ene op terras ergens gaan drinken als het goed weer is! 8) met een frisse pint!2 fast 2 furieus kunnen we nog altijd is doen als we de friday night meeting in orde hebben!
Anonymous

ik zal ook eens komen kijken. ik weet nog niet zeker als ik de 20 kan komen. ik zal eerst hier kijken wanneer er iets te beleven valt.
Marcel J.

Dag mensen, gaat die meeting in Hasselt nog door? (sorry als ik er overheen heb gelezen :D )
Misschien dat het wel leuk is als er wat mensen van Maastricht afkomen? 'tis nie ver...
rubie

voorlopig gaat alles nog door ...... :) volgens mij ...de 20e als ie zo doorgaat,gaat er wreed veel volk zijn!
Geert Claes

ff een vraag, hoe groot is die mac donalds daar? Anders neem ik nog wel een paar klapstoeltjes mee, moesten we niet binnen geraken. :wink:

@phantom, rijd ge met mij mee van hier uit? Of vertrekt ge van thuis?
KennyGTT

Ha, hier is da ik moet zijn. Ik zal der ook bij zijn vrijdag de 20ste.yow Gaat serieus e wa volk zijn dan. Chik zen. 8)
rubie

kan goed zijn da gij de enige limburger zijt met ne rijdbare renault :D de rest blijft proberen! 8)
limburgio

hopelijk krijg ik verlof, want we krijgen die onnozele frans bauer op bezoek in scherpenheuvel en dit is geen grap, als steeeeeeeeeeRREN aaaaaaaaaaan de heeeeeeeeeeeeeeeemel staaaaaaaan dan denk ik aaaaaaaan mijn RENAAAAAAAAAAAAAAAAAULt
limburgio

ik denk da we die film 2fast2furious beter ff uitstellen, want als we met al ons snelle renaults dan de ring van hasselt op gaan, gaat er een SERIEUS DEPRESSIEF TEAMXTREME rondrijden :lol: :lol: :lol:
rubie

laat frans bauwer maar thuis! :-*
in ieder geval ,ge ziet maar da ge verlof hebt en uwe renault terug!volgens mij komt da wel goed daar in hasselt!
marco

saturn schreef:ik zal ook eens komen kijken. ik weet nog niet zeker als ik de 20 kan komen. ik zal eerst hier kijken wanneer er iets te beleven valt.
zo zo bert leeft nog,enne boy niet meer gezien in maastricht,is er iets voorgevallen??,of voel je je als belg teveel om bij ons in maastricht te komen :lol: :lol:

greetz marco
Turbobilly

Tubobilly is coming to Hasselt the 20ste.

groeten aan iedereen , en vooral die mannen die daar een gttafbraakbedrijfje begonnen zijn :lol:
marco

de 20ste zal ook een maastrichtse deligatie afkomen naar hasselt,daar zorg ik wel voor,wordt een super vette opkomst daaro,die belgen daaro bij de mac hebben nog nooit zoveel renaults gezien :lol: :lol:

greetz en tot de 20ste
rubie

geert zou voor de zekerheid die klapstoeltjes toch maar meenemen..............u never know! :D
Phantom

Da valt wel mee en ik denk da er buiten ook voldoende meubilair is voorzien.
Geert ik weet nog ni of ik met u meega, ik denk dat ik dan al thuis ben.... (maar das nog ni zeker...) :wink:
limburgio

eh manne, plek genoeg zenne, daar staat buiten zo een engelse bus en daar geraken we ALLEMAAL in :lol: lekker warm in de bus hehe, nu weet ik nie of da ne renault is ma met de nodige stickers wordt da wel ene :D
Geert Claes

Aj aj dan gaan er weer van die dingen gebeuren.

[img]http://users.pandora.be/XtronX/schoten/FNS11.JPG[/img]

:D :lol:
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

de 20 ste kom ik ook wel effe langs.
Phantom

:lol: :lol: :lol: :lol:

De geert weer met zen toepasselijke opmerkinge!!! :D
ik wil volgende week (den 20ste dus) veel GTT's zien hee mense!
Geen excuses van dit of da, KOMEN !!!
Die van HAAAAASSELT moge eens zien hoeveel renault freaks ter wel bestaan!
Plaats reactie