Friday Nightmeeting Hasselt(Belgie).
die donkere grijze ?rubie schreef:gaan we niet uit de doeken doen hoe me mekaar hebben leren kennen he gille zie ons daar nog altijd staan bij die 21 op het trottoir
-
- Contacteer:
Um... Nederlanders. Hollanders komen van boven de grote rivieren. Je maakt geen vrienden door een Limburger een Hollander te noemen. Tenminste, deze Limburger niet.limburgio schreef:zge misschien kunnen die hollanders die in hollands limburg wonen ook komen he, da's 30min van hollandse grens af? nie ?

Je hebt Limburgers, Broabundjers, Hollanders, Pruuse en Belze. Meer buitenland is niet interessant.

- Peter
-
- Contacteer:
Pfff, een typische reactie voor een Hollander.Panoramix schreef:Ik noem Limburgers altijd Belgen, is dat beter dan?![]()
![]()

In Limburg en België kun je tenminste fatsoenlijk eten. De Hollandse bijdrage aan de internationale cuisine is erwtensoep, kool met aardappelen en de Febo.

- Peter
-
- Contacteer:
Kevin.rubie schreef:robby
ruben
bart?
RALF?
kenny?
hans?
en dan de antwerpen clan die wel is zullen langskomen en wij is naar daar
moet gèèèè wèèèèèllll iiiissss zeeeegggeeennn weeeellllkkkkke aaafffrrriiiitttt hèèèèé.
(voel me al helemaal thuis!)
- Geert Claes

grappig hoorrubie schreef:@ kevinb altijd maar richting luik blijven volgen tot afrit 6 en dan in Namur(Namen)de afrit nemen en dan de eerste rechts!dan gewoon de bordjes van de mc donalds volgen!

Jonges jonges toch....
Ik zit hier in aaantwéérepe maar woon tege de limburg,
Ik vind het ideaal om eerst ne Mc Donalds te doen (Vlak bij afrit autostrade dus IEDEREEN VIND dit)
En daarna allamaal samen naar 2FAST 2FURIOUS gaan zien.....
Gewoon perfecte avond.
Ik zit hier in aaantwéérepe maar woon tege de limburg,

Ik vind het ideaal om eerst ne Mc Donalds te doen (Vlak bij afrit autostrade dus IEDEREEN VIND dit)
En daarna allamaal samen naar 2FAST 2FURIOUS gaan zien.....
Gewoon perfecte avond.
ik zal ook eens komen kijken. ik weet nog niet zeker als ik de 20 kan komen. ik zal eerst hier kijken wanneer er iets te beleven valt.
- Geert Claes
ff een vraag, hoe groot is die mac donalds daar? Anders neem ik nog wel een paar klapstoeltjes mee, moesten we niet binnen geraken.
@phantom, rijd ge met mij mee van hier uit? Of vertrekt ge van thuis?
@phantom, rijd ge met mij mee van hier uit? Of vertrekt ge van thuis?
hopelijk krijg ik verlof, want we krijgen die onnozele frans bauer op bezoek in scherpenheuvel en dit is geen grap, als steeeeeeeeeeRREN aaaaaaaaaaan de heeeeeeeeeeeeeeeemel staaaaaaaan dan denk ik aaaaaaaan mijn RENAAAAAAAAAAAAAAAAAULt
zo zo bert leeft nog,enne boy niet meer gezien in maastricht,is er iets voorgevallen??,of voel je je als belg teveel om bij ons in maastricht te komensaturn schreef:ik zal ook eens komen kijken. ik weet nog niet zeker als ik de 20 kan komen. ik zal eerst hier kijken wanneer er iets te beleven valt.

greetz marco
-
Tubobilly is coming to Hasselt the 20ste.
groeten aan iedereen , en vooral die mannen die daar een gttafbraakbedrijfje begonnen zijn
groeten aan iedereen , en vooral die mannen die daar een gttafbraakbedrijfje begonnen zijn

- Geert Claes
Aj aj dan gaan er weer van die dingen gebeuren.
[img]http://users.pandora.be/XtronX/schoten/FNS11.JPG[/img]

[img]http://users.pandora.be/XtronX/schoten/FNS11.JPG[/img]

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
de 20 ste kom ik ook wel effe langs.

De geert weer met zen toepasselijke opmerkinge!!!

ik wil volgende week (den 20ste dus) veel GTT's zien hee mense!
Geen excuses van dit of da, KOMEN !!!
Die van HAAAAASSELT moge eens zien hoeveel renault freaks ter wel bestaan!