Ja die is echt veel beter vind ik.RO 16v schreef: Welke heb je gekeken omdat er ook nog een gone in 60 sec is van 1960 met alleen maar Amerikanen, dat is de orginele.
met een achtervolging van 45 min.

Ja die is echt veel beter vind ik.RO 16v schreef: Welke heb je gekeken omdat er ook nog een gone in 60 sec is van 1960 met alleen maar Amerikanen, dat is de orginele.
yeah! super saiyan ray meld zich, ik ben zojuist weer getransformeerd en nog sterker dan voorheen!!jeroen.k schreef:Oei, nou heb je ut gedaan...nu komen Ray en RO16v (dacht ik) hier weer een hele DBZ discusssie houden!![]()
*kussssss*oxje schreef:Everybody loves Raymond vind ik wel grappigMerijn schreef:Seinfeld!Da's pas een goeie serie!
en dat zeg ik niet om te slijmen bij een zeker persoon
1974, van de legendarische H.B. Halicki.RO 16v schreef:Welke heb je gekeken omdat er ook nog een gone in 60 sec is van 1960 met alleen maar Amerikanen, dat is de orginele.jeroen.k schreef:Ik vond gone in 60 seconds idd net zo goed als tfatf...niks eerg speciaals...
Mocht je nou naar de film "The Hunted" gaan met benicio del toro & Tommy Lee Jones, daar zit de nieuwe 2F2F trailer voortwingoturbo schreef:Bijna zover: 2 fast 2 furious!
Wie ikke! hahaha ze lachen me uit.F 16Valve schreef:Hey Paul kon jij geen auditie doen met je twingoturbo
Heej das wel cool trouwens.markus16v schreef:Mocht je nou naar de film "The Hunted" gaan met benicio del toro & Tommy Lee Jones, daar zit de nieuwe 2F2F trailer voortwingoturbo schreef:Bijna zover: 2 fast 2 furious!SWEET DUDE!! ik sta altijd volledig per ongeluk in de zaal als die trailers komen
blijf kicke, woensdag 18juni is bij ons bij Arcaplex Spijkenisse een voorpremiere van 2F2F, speciaal gereserveerd voor een Tuningsclub, er komen 200 auto's van deze club(preciese tijdstip nog onbekend,keep you posted) dus vor mensen in de buurt van spijk die t leuk vinden om te gaan kieken........
ik ben er sowieso, ik ga gewoon in een andere film zitten en ff af en toe kijken bij 2F2F(ik mag toch gratis) en de donderdag eropvolgend zit ik natuurlijk 1e rang!!
OHHHHH WAT vervelend werken in een bioscoop![]()
mzzl,
markus
Ja das wel lache dit, tis n algemene tuningsclub, dus geen gt/si club ofzo.. ze kwamen de kaartjes ophalen met een MR2 en een Celica, dus waarschijnlijk veel soeps...zal ff extra letten of er renault tussen staat, en zal ook ff wat nokia(je moet wat?)-foto's makentwingoturbo schreef:Heej das wel cool trouwens.markus16v schreef:Mocht je nou naar de film "The Hunted" gaan met benicio del toro & Tommy Lee Jones, daar zit de nieuwe 2F2F trailer voortwingoturbo schreef:Bijna zover: 2 fast 2 furious!SWEET DUDE!! ik sta altijd volledig per ongeluk in de zaal als die trailers komen
blijf kicke, woensdag 18juni is bij ons bij Arcaplex Spijkenisse een voorpremiere van 2F2F, speciaal gereserveerd voor een Tuningsclub, er komen 200 auto's van deze club(preciese tijdstip nog onbekend,keep you posted) dus vor mensen in de buurt van spijk die t leuk vinden om te gaan kieken........
ik ben er sowieso, ik ga gewoon in een andere film zitten en ff af en toe kijken bij 2F2F(ik mag toch gratis) en de donderdag eropvolgend zit ik natuurlijk 1e rang!!
OHHHHH WAT vervelend werken in een bioscoop![]()
mzzl,
markus