Coppes B.V. Bergharen, plaatsje iets onder Nijmegen.
Dank u.

Agree, bij alliance in Bemmel lopen ze altijd mee naar de auto en noteren ze wat gegevens van het plaatje. Het is soms hetzelfde onderdeel voor verschillende types R25, maar meestal net iets anders voor een bepaald type/bouwjaar.Roel79 schreef: Als je iets nodig hebt voor een Renault, schrijf je ovale plaatje dan helemaal op, en bewaar dat, bv in je portemonnee. Het ovale plaatje zit bij Renaults tot ong. 1996 onder de motorkap, bij jongere auto's in de rechterdeurstijl.
Met het ovaal plaatje bij de hand is het voor de magazijnman veel makkelijker zoeken, en bovendien is er minder kans op fouten. Voor iedereen prettiger dus!
Omdat ik zelf gek ben van snelle Renaults is het voor mij juist een stukje leuke afleiding en 'sport' om aparte dingen op te zoeken.
Je zult merken dat ze een stuk positiever reageren als je het ovaal plaatje bij de hand hebt.
En eventueel het merk van het defecte onderdeel, dat vergelijkt makkelijker.
En bedenk; niks zo goed als origineel!!!
^^ hier is het inderdaad goed geregeld.Roel79 schreef:Mag ik reclame maken voor het bedrijf waar ik werk?
Dank u.
Ons kent ons in Niftrik natuurlijk!!!Johan de clio man schreef:^^ hier is het inderdaad goed geregeld.Roel79 schreef:Mag ik reclame maken voor het bedrijf waar ik werk?
Dank u.
@roel79: dan ken jij ook wel Wim van de W.
Klopt! Nouja bijna helemaal. HIj heeft hem "gewoon" gekocht bij een bedrijf in Nederland, zei hadden hem met twee andere uit Zwitserland gehaald. Één daarvan is naar Canada gegaan en één naar Frankrijk, en die ander naar Bodegraven. En die is zo gaaf!Renaultrob schreef: En bij kempenaar zijn ook hele tffe gasten ik geloof zelfs dat de chef werkplaats uit Bodegraven een Renault 5 Turbo Phase 2 uit Zwitserland heeft geimporteerd
Persoonlijk vind ik dat ERG meevallen, heb goede ervaringen bij HUB in Oss, altijd relax als we binnen komen en aardig tegen je.Johan de clio man schreef:rara waarom is hub geen renault dealer meer ^^. er zit hier op het forum (af en toe) ook iemand die bij hub in nijmegen werkt. zijn naam was volgens mij Kay of zo.Merijn schreef:HUB is een vette afzetter, man...Echt een kutbedrijf vind ik dat. Althans, in Oss is dat zo.