ervaring met arend schijndel

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Roel79

Mag ik reclame maken voor het bedrijf waar ik werk?

Coppes B.V. Bergharen, plaatsje iets onder Nijmegen.

Dank u. :lol:
Panoramix

Roel79 schreef: Als je iets nodig hebt voor een Renault, schrijf je ovale plaatje dan helemaal op, en bewaar dat, bv in je portemonnee. Het ovale plaatje zit bij Renaults tot ong. 1996 onder de motorkap, bij jongere auto's in de rechterdeurstijl.

Met het ovaal plaatje bij de hand is het voor de magazijnman veel makkelijker zoeken, en bovendien is er minder kans op fouten. Voor iedereen prettiger dus!

Omdat ik zelf gek ben van snelle Renaults is het voor mij juist een stukje leuke afleiding en 'sport' om aparte dingen op te zoeken.

Je zult merken dat ze een stuk positiever reageren als je het ovaal plaatje bij de hand hebt.
En eventueel het merk van het defecte onderdeel, dat vergelijkt makkelijker.

En bedenk; niks zo goed als origineel!!! :wink:
Agree, bij alliance in Bemmel lopen ze altijd mee naar de auto en noteren ze wat gegevens van het plaatje. Het is soms hetzelfde onderdeel voor verschillende types R25, maar meestal net iets anders voor een bepaald type/bouwjaar.
Emiel

Hier het volgende verhaal, garage Jos Willems in Twello.

Als ik daar met mijn vorige 19, of met deze cabrio kom dan kom je het magazijn binnen, sta je eerst 5 minuten om je heen te kijken, totdat die chef eens zegt, uh ow zeg het maar.
Dan wil je dus iets weten of onderdeel bestellen dan, bega je een misdaad ofzo, als het antwoord zonder dat ze kijken al niet is, 'nee hebben we niet, en kunnen we niet bestellen'.

Echt allemaal zo bot en ongeinteresseerd, niet normaal.

Nu hingen er daar ook tabellen waar hun score opstond met betrekking tot klantvriendelijkheid enzo, en daar zag ik telkens tot mijn verbazing 9,6 en hoger. Dit snapte dus niet helemaal, tot het volgende;

Ik kom op een zaterdag samen met die vader van een maat binnenlopen. Die vader heeft dus daar net een nieuwe Megane gekocht, het nieuwste type. De reactie was als volgt, 'Goedenmiddig meneer Bevers (naam vader maat van me), alles goed? Aha en wie heeft u meegenomen, aangenaam, ff voorstellen enzo! Toch niet te filmen, toen stelde die hufter zich gewoon voor en kregen we drinken e.d. je kent het wel.

Echt te gek voor woorden, wij zijn toch de toekomst, maar als ze dus zo doen, en ik heb ooit geld om een nieuwe Renault te kopen, doe je dat dus zeker niet DAAR.

Heb momenteel goede ervaringen met Segerink en Wolbers in Deventer. En rijd tegenwoordig liever 10 km verder om fijn behandeld te worden.

Gr
Emiel
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

Roel79 schreef:Mag ik reclame maken voor het bedrijf waar ik werk?

^^ hier is het inderdaad goed geregeld.

@roel79: dan ken jij ook wel Wim van de W.
Robert-Jan

Ga een keer naar van Marwijk Leiden/Zoetrmeer/Leidschendam/Voorburg.
Mijn vader werkt in Leiden hele aardige magazijnmensen altijd vrolijk en nooit problemen voor onderdelen.
In Zoetermeer en Leidchendam werken Renault Tuning Club Leden Jeffrey met die 5 GT Turbo Bijv.
En bij kempenaar zijn ook hele tffe gasten ik geloof zelfs dat de chef werkplaats uit Bodegraven een Renault 5 Turbo Phase 2 uit Zwitserland heeft geimporteerd
VLK Groep
Roel79

Johan de clio man schreef:
Roel79 schreef:Mag ik reclame maken voor het bedrijf waar ik werk?

^^ hier is het inderdaad goed geregeld.

@roel79: dan ken jij ook wel Wim van de W.
Ons kent ons in Niftrik natuurlijk!!! :wink:
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

roel heb jij je al voorgesteld in het topic wie is wie?? http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... .php?t=183
Roel79

Nu wel. :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Renaultrob schreef: En bij kempenaar zijn ook hele tffe gasten ik geloof zelfs dat de chef werkplaats uit Bodegraven een Renault 5 Turbo Phase 2 uit Zwitserland heeft geimporteerd
Klopt! Nouja bijna helemaal. HIj heeft hem "gewoon" gekocht bij een bedrijf in Nederland, zei hadden hem met twee andere uit Zwitserland gehaald. Één daarvan is naar Canada gegaan en één naar Frankrijk, en die ander naar Bodegraven. En die is zo gaaf! :p Met nog geen 50.000KM op de teler.
Dit is zijn Turbo2:
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/186699/incoming/T2..jpg[/img]
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/186699/in ... 2V.(1).jpg[/img]

Waar ken je Kempenaar van dan?
Laatst gewijzigd door Chris op do 5 jun 2003 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Menno

Chris schreef:
Renaultrob schreef: Klopt! En die is zo gaaf! :p Met nog geen 50.000KM op de teler.
gaaf ding, ziet er goed uit. nooit mee geraced :D
rev it like a rental
Rory

Johan de clio man schreef:
Merijn schreef:HUB is een vette afzetter, man... :( Echt een kutbedrijf vind ik dat. Althans, in Oss is dat zo.
rara waarom is hub geen renault dealer meer ^^. er zit hier op het forum (af en toe) ook iemand die bij hub in nijmegen werkt. zijn naam was volgens mij Kay of zo.
Persoonlijk vind ik dat ERG meevallen, heb goede ervaringen bij HUB in Oss, altijd relax als we binnen komen en aardig tegen je. :D

En HUB is geen Reno dealer meer omdat Reno andere plannen heeft, het moet volgens hun 1 groot bedrijf worden, en zo worden er steeds minder bedrijfen dealer. En aangezien HUB geen goede vriendjes is met Reno ben je dan als eerste de lul :evil:
(hoe ik dit weet? ja dat komt als je met directeur van HUB praat) :p
Plaats reactie