Ik bedoel zo'n grote stikker .Gewoon ruilhandel ,hij rijd met de stikker en jullie maken hen gratis lid.Lijkt me wel een goede deal.Kom je misschien nog op tv ook.
ant1 schreef:Ik bedoel zo'n grote stikker .Gewoon ruilhandel ,hij rijd met de stikker en jullie maken hen gratis lid.Lijkt me wel een goede deal.Kom je misschien nog op tv ook.
gr antoine
buiten mij is er niemand met zo'n grote sticker :P
ant1 schreef:Ik bedoel zo'n grote stikker .Gewoon ruilhandel ,hij rijd met de stikker en jullie maken hen gratis lid.Lijkt me wel een goede deal.Kom je misschien nog op tv ook.
gr antoine
buiten mij is er niemand met zo'n grote sticker :P
Tja, 't valt wel op! Maar dat was ook de bedoeling natuurlijk
Jasper clio 16v schreef:Maar hoe kom ik aan die kleine reclame stickertjes ? Wil er wel eens wat reno's mee beplakken....maar ze zijn op. Hoe kan ik die bemachtigen ?
Ik zou ze maar niet beplakken, vinden mensen denk ik niet zo fijn. Onder de ruitenwissers leggen lijkt me beter.
Jasper clio 16v schreef:Maar hoe kom ik aan die kleine reclame stickertjes ? Wil er wel eens wat reno's mee beplakken....maar ze zijn op. Hoe kan ik die bemachtigen ?
Ik zou ze maar niet beplakken, vinden mensen denk ik niet zo fijn. Onder de ruitenwissers leggen lijkt me beter.
-Ray- schreef:waar blijft frits nou met die foto uit frankrijk op de rolband in de supermarkt?
en hier in huis zitten er ook een paar op exotische plaatsen, zal wel een keer door het huis wandelen met de cam
Rolletje heeft vast gezeten in de ontwikkel machine. Gelukkig zijn er nog wel een paar fotos gelukt. waaronder 2 vande maseratie dop 14 tuning en die van de rolband.
Maar helaas nog niet digitaal gekregen omdat mn scanner loopt te flippen.
Goed dat je me helpt herinneren, moet ze nog eens ff ergens anders in laten scannen en dan zet ik ze online.