Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Zj*rZ

haha..... die maat van mij had na 2 maanden het blok al naar de klote.... maar ze hebben er wel een nieuwe ingezet! das dan wel weer owkee..... maar de meeste ford lui hebben het niet zo op hurricane ze hebben het alleen maar over woouter bollen...... die schijnt een stuk beter te zijn.
Anonymous

die polo hou ik natuurlijk!ik vind het zonde om elke dag met die 5 naar m'n werk te gaan!
Roy
Moderator

On 2001-08-03 00:01, ZjorZ wrote:
haha..... die maat van mij had na 2 maanden het blok al naar de klote.... maar ze hebben er wel een nieuwe ingezet! das dan wel weer owkee..... maar de meeste ford lui hebben het niet zo op hurricane ze hebben het alleen maar over woouter bollen...... die schijnt een stuk beter te zijn.
Nou die Wouter Bollen is ook niet zo'n beste vent :sad: Vraag maar aan Jerk.
5 GT Turbo '88 GT5
Zj*rZ

hmm ach ja... ik luister nooit zo goed naar die ford verhalen :smile: maar ik hoor vaker wouter bollen dan hurricane...maar ik heb geen id waar ze het altijd over hebben :smile: :smile: :smile:
André ter Velde

Kijk maar eens op http://www.bollenracing.com Best wel wreed wat die gasten met Fordjes doen. U wilt 350pk ?? Kost 2722 Euro. Tja, het is een soort Wibra maar dan anders.
Stefijn

Die R5 van die foto (die grijze, die linksvoor in elkaar zit, en net blauw lijkt) heb ik meegehad, zoŽn 200km in gereden, eigenaar was ene michiel/michel in de buurt van Utrecht (weet niet meer precies, iig bij de kartbaan van Bleekemolen)...toen ik op de terugweg op de rechterstoel zat zag ik dat het dashboard totáál krom was: de linkerhelft kwam naar de bestuurder toe en ook naar boven. Die auto is zelfs zó krom dat de voorruit aan de rechterbovenhoek uit de sponning gedrukt werd.
In mijn ogen was dat kromme NIET veroorzaakt door de schade van de foto, die op zich nog best te verhelpen viel, maar door een eerdere crash. Ik geloof dat die auto in zijn geheel overgespoten was, waarschijnlijk dus na een flinke oplapbeurt.

NIET KOPEN DUS.

OW...te laat zie ik, Ronnie ... succes :Ž(
Laatst gewijzigd door Stefijn op vr 31 aug 2001 1:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Steffijn, het is niet de Renault van de foto, daarvoor had hij teveel verschillen.
Desondanks was de XD-11-LG te gaar om op te knappen en wordt hij momenteel uit elkaar gehaald voor de onderdelen, aleen het blok moet er nog uitgetakeld worden.
Ronnie heeft inmiddels alweer en andere gekocht een zwart YY-99-DK, en die gaat hij opknappen.
Anonymous

Blauwe doppen gaan bij een andere druk open,
dus op je temp. metertje letten!!!
Anonymous

Chris, hoevaak is die witte nu al overgespoten??

Groetjes,
Rene (exKempenaar)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

op de grijze ( xd-11-lg)van ronnie zit zelfs een nieuw dak op gelast , oeps en heeft achter ook de nodige tikjes gehad . die monteur die hem op wou knappen heeft niet echt goed op gelet . hij komt trouwens uit delft die 5 hij is van een student geweest , dit zag ik aan de zooi die nog in de hoekjes van de auto lagen hij heette lucas geloof ik ik heb nog een naam kaartje gevonden maar ik ben het weer kwijt . zo haal je ook nog wat historie omhoog van zijn vorige eigennaar

zodat weten ze ook weer , bedankt rene
Laatst gewijzigd door Jochem de Haas op vr 31 aug 2001 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

ik wel chris . ik dacht nu zo'n 17 x , maar dan heb je wel wat :lol:

ps dit is niet waar hoor :grin:
Heino

Vanmiddag gezien in Groningen,
Witte phase 1 kenteken HD-GZ-72
witte phase 2 kenteken XL-73-..
Wie kent ze?
Laatst gewijzigd door Heino op do 6 sep 2001 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
André ter Velde

Zojuist gespot in Gorinchem, witte GTT Phase 1, gouden velgen, kenteken PG-54-XR. Kent iemand deze?
catrinus

Gisteren ingehaald op de snelweg van groningen naar leek, een witte gtt phase1 helemaal origineel en netjes. Kenteken JG-PL-10
Arjen

Vandaag in Assen gezien:
Klokgave blauwe GT turbo phase 2, met clio RSI velgen. Leek net alsof hij zo uit de showroom kwam. Vroeg me alleen af of het geen omgebouwde "gewone" 5 was. Dat kon ik niet goed zien. Ook zat er een striping op de zijkant. is deze bij iemand bekend ?
Arjen

En eigenlijk horen we ons allemaal aan de snelheid te houden !!!!!!!!!!!!!!
André ter Velde

You're right daddy !!
Heino

Nog even over die blauwe/grijze met linksvoor schade ,ik heb daar ook een keer naar geinfood ,kenteken is SP-TB-28
Goof

Ben weer 's in Groningen en kwam op de Parkstraat (of weg, wee'k nie meer) een GT Turbo, nee, een strakke witte GTE tegen. Compleet GTT uiterlijk, maar stickering en achterop GTE.
Laatst gewijzigd door Goof op wo 12 sep 2001 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie