Ben vandaag wel ff bezig geweest wat puntjes aantepassen .
We zullen wel zien , Ik zet gewoon 3 kraten bier achterin

Wacht maar over +/- 3 jaar zijn de meeste clio's op de leeftijd van de 5 jes en dan gaan wij lachen . grapjeOllie schreef:Wat is dat toch altijd met die 5jes en APK keuringen, dat schijnt niet zo goed bij elkaar te passen
nee sukkel want dan staat je lamp afstelling weer niet goejochem de haas schreef:Ik ga morgen ff met de 5 gt . Ik ben bang , ach je weet het nooit .
We zullen wel zien , Ik zet gewoon 3 kraten bier achterin. Misschien helpt het
Die is al aangepast op standaard 3 kratjes achterin .Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:nee sukkel want dan staat je lamp afstelling weer niet goejochem de haas schreef:Ik ga morgen ff met de 5 gt . Ik ben bang , ach je weet het nooit .
We zullen wel zien , Ik zet gewoon 3 kraten bier achterin. Misschien helpt het
Nope , ik ben niet naar de reno geweest . Erug he !-Ray- schreef:belachelijk, hoeveel heb je die gast van kempenaar gegeven?
die drie kratjes zeker
"gezichtsveld" is een a4 formaat vlak recht voor de bestuurder als ik het goed herinner.Riël schreef:Volgens mij wel afkeur, aangezien die scheur in je gezichtsveld zit.
Een scheur zonder vertakkingen bijvoorbeeld onderaan je raam zou geen afkeur zijn. Een vertakking is echter altijd afkeur.
Eh... Ja, dat is waarschijnlijk afkeur als dat door roest komt, ik zou het even vragen voordat ze een rekening presenteren voor de hele keuring.Erix schreef:Binnenkort moet mijn GTT weer naar de keuring nadat er nieuwe dorpels ingezet zijn. Afgelopen week heb ik de bodem getectyleerd waarvoor de auto op stenen heeft gestaan (onder de banden). Vandaag heb ik de auto op de krik gezet om de stenen weg te halen en het staal van het krikpunt boog door tot de bodem. Het zit dus nog vast aan de voor- en achterkant. Aan de binnenkant van de auto is ie blijkbaar afgescheurd ofzo.
Gaan ze hier bij de keuring moeilijk over doen?!
Dan ken je je zijspiegels er ook wel afhalenTom schreef:Daar loopt namelijk altijd zo'n pisstraal uit als je een keer flink aan het gas hangt. Als je dan net je auto hebt gewassen is dat niet echt fraai. Morgen effe die bout eruit halen dan
uit mijn zijspiegels komt geen ruitensproeiervloeistof hoorEdwin16v schreef:Dan ken je je zijspiegels er ook wel afhalenTom schreef:Daar loopt namelijk altijd zo'n pisstraal uit als je een keer flink aan het gas hangt. Als je dan net je auto hebt gewassen is dat niet echt fraai. Morgen effe die bout eruit halen dan