Lid worden van de Renault Tuning Club.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

PATRICK-CLIO schreef:je hoort toch een password te krijgen dan weet je het, dacht ik

Merijn heb je je password nog niet?
Password heb ik wel en ik kan ook gewoon .nl op, maar toch... Ik heb er al vaker om gevraagd, maar hoor gewoon niks.
Tom
Moderator
Car: MB

voor nieuwe leden is het idd zaak om deze snel aan te melden en een pakketje te sturen. Mischien heeft het er ook nog mee te maken dat de .nl site in zijn huidige vorm niet zo lang meer zal bestaan. Op een gegeven moment heeft het natuurlijk geen zin meer om profiles aan te maken als men er dan toch maar een paar dagen gebruik van kan maken.

@ Merijn, JIJ weet toch dat je betaald hebt!! Zo is dat bij mij ook. Ik ga het echt niet opnieuw overmaken hoor !!!, maar dat is ook niet nodig
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Madman_daan
Contacteer:

dan zal ik je alvast even teleur stellen, die stickers die krijg je niet maar die moet je kopen
jammerrrr... >-) >-) >-) haha, moet ik ze maar een keer kopen bij een meeting ofzow...

Ik heb niet eens een pasword voor de punt en el site van renault-tuning.... beetje jammer :wink:
Clio16v
Tom
Moderator

bij iedere meeting zijn ze idd te koop. Bovendien kun je merchandise bestellen op .nl
Merijn
Über-Spammer

Tom schreef:@ Merijn, JIJ weet toch dat je betaald hebt!! Zo is dat bij mij ook. Ik ga het echt niet opnieuw overmaken hoor !!!, maar dat is ook niet nodig
Is ook zo, maar ik had liever wel een bevestiging gehad. Daar heb ik ook om gevraagd, maar daar hoor ik gewoon NIKS van... Ik vind dat gewoon slecht!
PATRICK-CLIO

hmm, dat is idd minder een bevestiging is zeker wel een uitkomst. Pm-tje zal voldoende zijn.

Toch nog ff terug komend op jou geval merijn. Ik probeer alleen mee te denken. Doet je passwoord het nog? Want dan kan je er wel uit opmaken dat het bij jou goed zit, toch?

Maar ik blijf zeggen een bevestigning voorkomt heel wat onzekerheid.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Ik vind dit niet echt een uitnodiging voor niet leden om lid te worden. Word het niet eens tijd dat de zaakjes op orde komen, zeker als het om geld gaat?
Merijn
Über-Spammer

PATRICK-CLIO schreef:hmm, dat is idd minder een bevestiging is zeker wel een uitkomst. Pm-tje zal voldoende zijn.

Toch nog ff terug komend op jou geval merijn. Ik probeer alleen mee te denken. Doet je passwoord het nog? Want dan kan je er wel uit opmaken dat het bij jou goed zit, toch?

Maar ik blijf zeggen een bevestigning voorkomt heel wat onzekerheid.
Ik kan inderdaad nog inloggen... Het zal allemaal wel goed zitten, maar fijn is het niet.
RO 16v

Jullie willen gewoon zekerheid dit kan niemand jullie kwalijk nemen, in dat opzicht ga ik dan ook lopen zeuren.

Ondanks dat ik al lid ben en dat was binnen 1 week geregeld heb ik nog 8 maanden moeten wachten op de RTC-pas en misschien wel langer als ik hem niet zelf had opgehaald.

Persoonlijk vindt ik dit soort acties een groot minpunt voor de club, je kan er kwaaie gezichten door krijgen of zelfs nog erger, de mensen willen geen lid meer worden.
PATRICK-CLIO

het is niet bepaald fijn, maarja 8)
SimonBalk
Contacteer:

oh oh. wat heb ik opgeratelt? :D
rasit..

ik heb vorig jaar hierover altijd mijn mening gegeven en er werd van alles beloofd maar ja, het gaat gewoon op dezelfde manier door..
er werd toen ook gezegd dat er aan kwaliteit gewerkt zou worden en niet allen aan de kwantiteit (leden) van de club..
jaja.....

je moet overal zelf achteraan, het enige wat wel op tijd naar je postadres gestuurd wordt, is een acceptgiro om je contributie te verlengen.. gelukkig zijn dit voor mij, hoe raar het ook klinkt, geen redenen om er mee te kappen want je moet toch een beetje bij de stoere jongens horen he :D
Laatst gewijzigd door rasit.. op ma 12 mei 2003 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Patrick RS
Moderator

Tja, het is gewoon eenmaal zo als je leden wil, dan moet je de zaakje op orde hebben zeker een club als de RTC 8)
Ik vraag mij af hoe het komt dat het fout gaat?

Dit is overigens geen negatieve kritiek richting de admini's of naar de mods :wink:

Ik heb het over het algemeen
Tom
Moderator

P@TB@D schreef:Ik vind dit niet echt een uitnodiging voor niet leden om lid te worden. Word het niet eens tijd dat de zaakjes op orde komen, zeker als het om geld gaat?
in principe is alles ook wel in orde maar het duurt meestal wat lang. Het is wel allemaal vrijwilligers werk natuurlijk !!
Patrick RS
Moderator

daarom zeg ik TOP DAT ZE DIT VRIJWILLIG DOEN!!!!!! :) 8)

maar ja als lid zijnde verwacht je ook wat denk ik.

maar ik ga muh mond houden want ik ben niet eens lid :D
rasit..

Het is wel allemaal vrijwilligers werk natuurlijk
het is wel heel makkelijk om dit telkens maar weer als reden te geven he :D
Merijn
Über-Spammer

Ach ja... Mij maakt het ook niks uit, ik blijf toch wel lid. Maar ik kan best begrijpen dat wanneer nieuwe leden zo lang op hun bevestiging, pasje en nummerbordhouder moeten wachten dat ze daar niet echt vertrouwen door krijgen...
PATRICK-CLIO

tom je haald de woorden uit me mond
Tom
Moderator

rasit.. schreef:
Het is wel allemaal vrijwilligers werk natuurlijk
het is wel heel makkelijk om dit telkens maar weer als reden te geven he :D
ik zef ook maar iets :lol:
hitman

maar hoe zit dat nou eigenlijk met die pasjes.
ben zelf niet op de meeting in rosmalen geweest en dus mijn pasje niet opgehaald.woden die nog wel verstuurd dan.zit er namelijk al vanaf geloof ik begin dit jaar op te wachten :)
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Benny_R

Krijge we ook een pasje? mmm ben ook al van november lid ofzo... :wink:

Is er eigenlijk een administratief programma aanwezig dat de leden bijhoudt? Ik zou best een steentje bij willen dragen aan de club door zoiets te maken...(slijm :-* ) :wink:

Zou allus misschien efficientier en overzichtelijker worden. is ook niet nix administratie van een club met ... leden(600?)

Dat vind ik nou een geschikt item voor in dat ICT topic. misschien? (Wil geen oude wonden opentrekken hoor! :D )

zou er eens over nadenken als ik een van de "iets bij de renault tuning club te zeggen hebbende mensen" was... :wink:
Anonymous

rasit.. schreef:je moet overal zelf achteraan, het enige wat wel op tijd naar je postadres gestuurd wordt, is een acceptgiro om je contributie te verlengen..
ahum, deze zat bij de nieuwsbrief !
Anonymous

ik ga vanavond nog wel ff wat zeggne hierover maar u moet ik me haasten want we vergaderen om 8 uur ;-)
rasit..

ahum, deze zat bij de nieuwsbrief !
heel slim inderdaad :lol:
nu weet ik waarom ik pas 1 x de nieuwsbrief (2003) ontvangen heb.. ( had namelijk het 1e jaar (2002) al betaalt voordat ik een acceptgiro binnen kreeg )
dus wil je de nieuwsbrief ontvangen, wacht met betalen :lol:
SleiN - RT
Contacteer:

Heb zo'n 2 weken voor Speed 2003 ingeschreven, vroeg me ook af waar t allemaal bleef (ongeduldig mannetje dat k ben :lol: )...

Sprak ene Pieter van RTC nog op Speed en ook Tinus van RTC liet me weten dat t allemaal goed komt...

Dus, alleen pasjes worden maar 2x per jaar gedrukt ofzo, logisch met zicht op kosten...

Wel paar mooie RTC stickertjes meegenomen op Speed...

Cu at FNO 16 mei... 8)
-= Renault Megane Coupe 1.6 16V=-

1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Ik heb mail van Martijn Tack gehad, dat als ik niet naar Full Speed zou gaan, zou ie opgestuurd worden. Nog steeds niet ontvangen. Over een paar maand is het een jaar geleden dat ik me heb ingeschreven.
Mrtn
Car: R5GTT

Ik wacht ook al héél lang op m'n pasje, hoop dat ze snel komen, nog ff en hij is weggeroest :lol:
Mrtn = Maarten
rasit..

Rene (Mr. TX) schreef:Ik heb mail van Martijn Tack gehad, dat als ik niet naar Full Speed zou gaan, zou ie opgestuurd worden. Nog steeds niet ontvangen. Over een paar maand is het een jaar geleden dat ik me heb ingeschreven.
zodra de acceptgiro's, contributie voor het jaar 2004, gedrukt zijn zal je ze samen wel opgestuurd krijgen denk ik dan maar :lol:
Anonymous

De pasjes voor 2003 waren op speed klaar.

daar hebben mensen ze al opgehaald en de rest (die dus vorige maand al betaald had voor 2003) krijgt ze opgestuurd met de nieuwsbrief.
Marco V

Ploegah schreef:De pasjes voor 2003 waren op speed klaar.

daar hebben mensen ze al opgehaald en de rest (die dus vorige maand al betaald had voor 2003) krijgt ze opgestuurd met de nieuwsbrief.
en wanneer komt deze nieuwsbrief ??????
rasit..

als de pasjes klaar zijn

:lol:
Steven
Car: M536

Stomme ge-etter over die pasjes, als je em hebt kijk je er 1x naar en zit ie alleen maar in je portomonee.
Ollie

Hoe lang duurt het eigenlijk voor je op .nl kan? Pasje enzo (welkomstpakket :p )vind ik uiteraard ook leuk om te ontvangen, maar wil ook wel eens op de moeder-site kijken :D
rasit..

Steven (Fiets) schreef:Stomme ge-etter over die pasjes, als je em hebt kijk je er 1x naar en zit ie alleen maar in je portomonee.
op een gegeven moment maakt die pas ook geen ene ..... uit maar gewoon om het principe denk ik :)
het lijkt mij sterk dat mensen een bedrag overmaken alleen maar omdat ze het pasje zo leuk vinden :D
iMAGE

Áls ik lid zou worden, wat heb ik daar dan aan? Moet 35 € neertellen en dan ben ik een jaar lid en krijg ik een nummerplaathouder... De kortingen die ik zou kunnen krijgen bij bedrijven (met die pas) kan ik niet bekijken want daar moet je lid voor zijn.

Dus wat biedt het lid zijn mij?
Plaats reactie