is rokend als de hel, traag, en een bestuurder die op de linkerbaan staat te langparkeren met 't idee dat ie een raceauto heeftr5alpine-turbo schreef:alles TDI

(zo, dat was ff mijn mening

Die gti is in bijna elke uitvoering te krijgen. Ook als 150pk tdi, en als 2.3v5 met 170 pk ...r5alpine-turbo schreef:golf 4 gti tdi is een 115 pk pompverstuiver.inderdaad ander interieur en allerlei opties 6bak en dat soort spul
Dit is ook al niet meer waar wat jij hier opschrijft is deels voor de golf 3 en deels golf 4 die golf 3 start diesel was idd 90pk. dan had je nog 100 en 115(di rood)r5alpine-turbo schreef:alles TDI grijs is 90 pk
TD rode I is 110 pk
T rode DI zijn volgens mij pompverstuivers varierend van 100 tot tegenwoordig 140 pk geloof ik
alles rood is 150 pk
Het is GT TDI en de GT staat voor Grand Turismo. Een luxe TDI dus, later hebben ze het bij Cl en Gl gehouden en vanaf de Golf IV/Bora hebben ze namen aan de uitvoeringen gegevenmarcel16v schreef:Nee serieus, die noemen ze een GTI TDIMarcel B. schreef:das een GTD
Tegenwoordig zijn agenten 24 uur in dienst. Als zij wangedrag, of zeer ernstige overtredingen constateren, kunnen zij je gegevens noteren en dan krijg je later de acceptgiro.Tom schreef: Ik vind het alleen vreemd dat ie IVO heeft aangehouden buiten diensttijd (mogen ze dan uberhaupt wel bekeuren?)
ah..joh...das nog ff-tjesjeroen.k schreef:Ach ik zat gister ook te drukken bij een Laguna...waar zag ik later een stickertje van de politie achterop zat...maar dat geloof je natuurlijk niet he...(helemaal niet zoals dat mokkel reed)
Maar om ff ontopic te blijven...gisteren mijn 19 tegen de Astra 1.8 16v van een vriend van me...hij was snellerder!
En dan krijg je dus een bekeuring voor roekeloos rijden ......Joost (DoubleYou) schreef:Als je voor het stoplicht staat in je eentje is heel snel optrekken tot de 80 en dan gewoon 80 blijven rijden ook wel eens humor.