ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Menno

r5alpine-turbo schreef:alles TDI
is rokend als de hel, traag, en een bestuurder die op de linkerbaan staat te langparkeren met 't idee dat ie een raceauto heeft (N)

(zo, dat was ff mijn mening :D )
rev it like a rental
Ivo
Über-Spammer

Weheeee, hoor Menno is eff hier.... :lol:
Ik moet wel zeggen dat alle Golf juppen wel erg agressieve rijders zijn hoor.... :wink:
-Ray-
Contacteer:

zeker tijdens rush hour :lol:
Immer wieder die verdammte Holländer
Bart V

mja, kweetniet of je weleens in zon apparaat gereden hebt, maar ondanks de zeer duidelijke beschrijving van menno willen die dingen best voorruit voor een zelfontbrander. Al die opelastra 1.6 figuren die links parkeren, daar erger ik me pas aan (N)
Riël
Über-Spammer

r5alpine-turbo schreef:golf 4 gti tdi is een 115 pk pompverstuiver.inderdaad ander interieur en allerlei opties 6bak en dat soort spul
Die gti is in bijna elke uitvoering te krijgen. Ook als 150pk tdi, en als 2.3v5 met 170 pk ...
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Derby

r5alpine-turbo schreef:alles TDI grijs is 90 pk
TD rode I is 110 pk
T rode DI zijn volgens mij pompverstuivers varierend van 100 tot tegenwoordig 140 pk geloof ik
alles rood is 150 pk
Dit is ook al niet meer waar wat jij hier opschrijft is deels voor de golf 3 en deels golf 4 die golf 3 start diesel was idd 90pk. dan had je nog 100 en 115(di rood)
bij de golf vier hadden ze opeens een start diesel van 100pk ronde twee was 115 en drie was 130. en dan had je nog een sport versie van de audi a3 tdi die had 150pk. en die hebben ze later ook maar in een golf gelepeld

kwam gisteren trouwens een grijze d rode i en grijze t tegen. Misschien wilde die een statement maken dat hij echt wel anders is als de rest. :lol:

Derby
Mrtn
Car: R5GTT

marcel16v schreef:
Marcel B. schreef:das een GTD :)
Nee serieus, die noemen ze een GTI TDI
Het is GT TDI en de GT staat voor Grand Turismo. Een luxe TDI dus, later hebben ze het bij Cl en Gl gehouden en vanaf de Golf IV/Bora hebben ze namen aan de uitvoeringen gegeven

GTD staat voor Grand Turismo Diesel, de ongeblazen 1900 :)
Mrtn = Maarten
Riël
Über-Spammer

GTD zit echt wel een turbo op bij de golf 2 en grand turismo staat voor 'snel'. En bij de nieuwere golfs is het GTI TDI, echt.
Mrtn
Car: R5GTT

klopt, GTD is met turbo, alleen niet direct ingespoten :)
Mrtn = Maarten
gille
Contacteer:

wat een gezeik over TDI met of zonder rood kleurtje,tis gewoon een mazoutgedoe dat stinkt :smoke:
Riël
Über-Spammer

En GTT is Grand Turismo Turbo, en daar zijn ook niet-luxe versies van :p
Derby

volgens de italianen is een gt (maakt niet uit welk type of merk) een luxe reis wagen waar hard mee gereden kan worden en dan vooral in rechte lijn. en dus niet een bentley arnage.

Derby
turboman
Contacteer:

GT = Grote Trekkracht :lol:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik dacht altijd dat het voor Gare Tractor stond... ;)
-Ray-
Contacteer:

Geweldig Tuningsobject toch? :D
Marcel B.

gtt

geweldige tieten trekker? :)

weer es wat anders dan al die dingen van plastic he :)
Don't walk the grass... smoke it
Ivo
Über-Spammer

Nou wat ik vanmiddag meegemaakt heb, is bijna niet te geloven:

Kom uit Zeist rijden, schiet er ineens een Golf V6 4motion voor me, en die vent zat me lachend aan te staren, en gaf vol gas naar de oprit van de snelweg toe,....hmmm ik er maar achteraan.
Ik kon geen KLPD kenmerken ontdekken, dus dacht ik nou is eff kijken wat ie doet de snelweg op,

volgas de invoegstrook op, even een sprintje naar de 195, en ik was dus goed sneller.... :smoke:
Laat ie m afzakken naar de 100, ik er voorbij, kijk die vent lachend aan, moest ik aan de kant van hem, wij bij de eerst volgende afslag eraf :s
Even een praatje, zegt ie tja ik ben de KLPD, maar kom net uit mn nachtdienst, en was alleen, dus hij heeft mij NIET bekeurd...... :worship: :worship:

Hij vond het maar wat raar dat ik "die snelle golf" voorbleef......., en ik was hem dankbaar dat ik zo verder mocht rijden als ik zou beloven om normaal te doen, en verder niets te zeggen.......WEHEEE :wink:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Jaja , je zal nu wel een dag of twee moeilijk kunnen zitten . Ik neem aan dat je er wat voor gedaan moet hebben om er zo makkelijk vanaf te komen :p .
Marcel B.

:lol:
Don't walk the grass... smoke it
Ivo
Über-Spammer

Ik was gewoon het aardige jongetje, en gaf hem maar overal gelijk in..... :lol:
Proline Mobile
Contacteer:

Mond hoeken goed afgeveegt? :lol: :lol: :lol:
see you soon @ proline!
Ivo
Über-Spammer

Jongens ik heb gewoon een keer een aardige agent getroffen, en ik had gewoon dikke mazzel.... :)
Tom
Moderator
Car: MB

eigenlijk wel een triest figuur dat ie toch nog effe agentje wil spelen. Loser :p
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Heb je een kenteken?? Hebben we er weer een voor de Dbase ;)
Tom
Moderator

dat is toch een prive auto neem ik aan. (of niet dan). Er zo wel een zilveren vectra rond iig (v6), die had me ooit eens bijna te pakken. Gelukkig kon ik me inhouden
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Is dat wel toegestaan, een agent die een sprintje trekt (uitlokken om iemand te hard te laten rijden) om de tegenstander vervolgens te bekeuren? Gelukkig deed hij het niet, maar mocht hij jou bekeuren zou ik gaan zeiken dat hij het uitlokte. Moet hij het mee eens zijn denk ik.

Als je voor het stoplicht staat in je eentje is heel snel optrekken tot de 80 en dan gewoon 80 blijven rijden ook wel eens humor. Of als de politie naast je staat (of achter je) kan je dat ook "rustig" doen, je rijdt uiteindelijk niet te hard! :lol:
Laatst gewijzigd door Joost (DoubleYou) op wo 19 nov 2003 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Tom
Moderator

wat is uitlokken?? Als een agent uit het raam springt doe jij toch ook niet. Das natuurlijk onzin. jij bent zelf verantwoordelijk voor je rijgedrag. Ik vind het alleen vreemd dat ie IVO heeft aangehouden buiten diensttijd (mogen ze dan uberhaupt wel bekeuren?)
Ferdy
Über-Spammer

ben ook wel eens aangehouden met mn vorige auto (Alfa 145), toen ik 95 reed waar ik 80 mocht. Ook een agent na diensttijd die me tot stoppen dwong. Maar hij gaf me alleen een waarschuwing, that's all...
marcel16v

Tom schreef: Ik vind het alleen vreemd dat ie IVO heeft aangehouden buiten diensttijd (mogen ze dan uberhaupt wel bekeuren?)
Tegenwoordig zijn agenten 24 uur in dienst. Als zij wangedrag, of zeer ernstige overtredingen constateren, kunnen zij je gegevens noteren en dan krijg je later de acceptgiro.

Echter betwijfel ik of dit een echte agent is geweest, er zijn tegenwoordig al meer figuren die voor agentje gaan spelen. (N) Als je was bekeurd door zo'n agent had je meteen om z'n ID-nummer moeten vragen, want dan kon je een klacht indienen wegens gevaarlijk rijgedrag terwijl dat niet nodig was geweest.
jeroen.k

Ach ik zat gister ook te drukken bij een Laguna...waar zag ik later een stickertje van de politie achterop zat...maar dat geloof je natuurlijk niet he... :) (helemaal niet zoals dat mokkel reed)

Maar om ff ontopic te blijven...gisteren mijn 19 tegen de Astra 1.8 16v van een vriend van me...hij was snellerder! :p
-Ray-
Contacteer:

vanochtend met een Smart (600cc turbo :p) gewonnen van een mazda 121 :lol:
PtrGte
Contacteer:

jeroen.k schreef:Ach ik zat gister ook te drukken bij een Laguna...waar zag ik later een stickertje van de politie achterop zat...maar dat geloof je natuurlijk niet he... :) (helemaal niet zoals dat mokkel reed)

Maar om ff ontopic te blijven...gisteren mijn 19 tegen de Astra 1.8 16v van een vriend van me...hij was snellerder! :p
ah..joh...das nog ff-tjes :wink:
Turbo Tinus
Car: 5 GTT phase 1; R14

Joost (DoubleYou) schreef:Als je voor het stoplicht staat in je eentje is heel snel optrekken tot de 80 en dan gewoon 80 blijven rijden ook wel eens humor.
En dan krijg je dus een bekeuring voor roekeloos rijden ...... :evil:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Precies... Als ze je willen pakken, kunnen ze je pakken. Ook al rijd je gewoon 50, gordel om, handsfree bellen. Als ze je WILLEN pakken, dan vinden ze wel iets.

:evil:
Ferdy
Über-Spammer

zo hebben ze een vriend van me eens gepakt omdat ie van die amerikaanse kleine kentekenplaten op zn mini had,
daar kreeg ie toch echt een bekeuring voor !! :gun:
Gesloten