ACT: Clio Williams Deel 1
Hij wil niet eens z'n kenteken geven. Zegt genoeg denk ik.
Maar ja ik ga er veder maar niet meer op in want ik heb er toch gen verstand van
Maar ja ik ga er veder maar niet meer op in want ik heb er toch gen verstand van

Ivo8hoven schreef:Die gast weet gewoon zelf niet dat ie ws gewoon in een 1.8 16V rijd met gouwe speedlines....![]()
Staat het trouwens niet gewoon op de kenteken papieren...?
dat zou idd wel eens heel goed kunne, of die denkt em wel te kunne verkopen als willy aan iemand die er toch geen verstand van heeft

R5GTT. Drive it like you stole it
-
En dat wisten wij nog niet?Strijder schreef:Williams-en zijn er idd sinds 1993.

-
Zeg, ga eens lekker door met dat soort grapjes. Nog even en mensen gaan nog geloven ook dat mijn wagen een rottende roestbak is. Slaat nergens op! [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smi ... naught.gif[/img]
-
Die advertentie was niet serieus, anders had ik 'em niet dezelfde avond nog verwijderd.
Maar ook al zou ik 'em nu te koop aanbieden, dan ben ik 'em over een half jaar nog niet kwijt, ongeacht wat ik ervoor vraag. Het is gewoon triest dat je een Williams in goede staat nauwelijks voor een redelijke prijs verkocht krijgt tegenwoordig. Dus het ziet ernaar uit dat hij voorlopig nog niet weg gaat.

Maar ook al zou ik 'em nu te koop aanbieden, dan ben ik 'em over een half jaar nog niet kwijt, ongeacht wat ik ervoor vraag. Het is gewoon triest dat je een Williams in goede staat nauwelijks voor een redelijke prijs verkocht krijgt tegenwoordig. Dus het ziet ernaar uit dat hij voorlopig nog niet weg gaat.
Supertriest ! , een adv. zetten die niet serieus is
En wat heet een redelijke prijs? Tis een auto van 12 jaar oud,en hebben(bijna) allemaal last van roest
Ga maar eens een volledig gerestaureerde 5 Gtt voor een goede prijs proberen te verkopen,'t is en blijft maar net wat de gek er voor geeft !
En zoals Steven al zei,hij is niet meer origineel door die lelijke morette's,dus een duizendje of wat minder waard

En wat heet een redelijke prijs? Tis een auto van 12 jaar oud,en hebben(bijna) allemaal last van roest
Ga maar eens een volledig gerestaureerde 5 Gtt voor een goede prijs proberen te verkopen,'t is en blijft maar net wat de gek er voor geeft !
En zoals Steven al zei,hij is niet meer origineel door die lelijke morette's,dus een duizendje of wat minder waard

-
Da's logisch. Je krijgt de gewone lampen erbij, verkoopt de Morettes voor zo'n 200 en je betaalt 1000 minder voor de wagen. Dat is snel 1200 verdiend! [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smi ... _think.gif[/img]Florus schreef:En zoals Steven al zei,hij is niet meer origineel door die lelijke morette's,dus een duizendje of wat minder waard
ik weet wel dat ie al een tijdje te koop stond.
was ie verder wel netjes?
was ie verder wel netjes?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Ben er ook wezen kijken heb een andere gekocht.
Op eerste gezicht ziet hij er een beedtje afgeragd uit.
-Scheur in bijrijderstoel
-spiegel kapjes hangen los
-getunede motor door achterberg
-Devil spagetti uitlaatspruitstuk
-velgen waar de verf afbladderd
-pitten en deukjs in de lak
-voorbumper gekraakt onder of boven nummerplaat
-130000 op de teller
-onderhouds historie onbekend
-distributiesnaar vervangen onbekend
-koelvloeistof was schoon.
Ik heb er niet mee gereden dat zou ik zeker doen als je om de lagers, remmen, koppeling en motor te testen.
Dit is wat ik daar gezien heb.
groeten
Op eerste gezicht ziet hij er een beedtje afgeragd uit.
-Scheur in bijrijderstoel
-spiegel kapjes hangen los
-getunede motor door achterberg
-Devil spagetti uitlaatspruitstuk
-velgen waar de verf afbladderd
-pitten en deukjs in de lak
-voorbumper gekraakt onder of boven nummerplaat
-130000 op de teller
-onderhouds historie onbekend
-distributiesnaar vervangen onbekend
-koelvloeistof was schoon.
Ik heb er niet mee gereden dat zou ik zeker doen als je om de lagers, remmen, koppeling en motor te testen.
Dit is wat ik daar gezien heb.
groeten
Het blijft wel een Renault hè, perfect zijn ze nooit. De puntjes die je opnoemt was idd zo, onderhoudshistorie was tot 100.000 km bekend. Verder ga ik nog even bij Achterberg informeren wie/wat/wanneer er wat met het blok gedaan is.
En wij hebben er wel een ritje mee gemaakt en op enkele kleine dingen na reed hij perfect.
En wij hebben er wel een ritje mee gemaakt en op enkele kleine dingen na reed hij perfect.
Je kan natuurlijk ook nog bij deze Clio gaan kijken, dat zal nog wel wat sneller gaan dan die Williams denk ik.Sanderrr schreef:Het blijft wel een Renault hè, perfect zijn ze nooit. De puntjes die je opnoemt was idd zo, onderhoudshistorie was tot 100.000 km bekend. Verder ga ik nog even bij Achterberg informeren wie/wat/wanneer er wat met het blok gedaan is.
Klikkerdeklik
-
Staat die van Maikel nog te koop trouwens? De advertentie is al een maand oud namelijk. Ook zeker de moeite waard om te gaan bekijken.
-
Wil je er zoveel extra vermogen uithalen, dan ben je voor de motortuning dat bedrag al kwijt. Dus eigenlijk krijg je de Williams gratis. 

Die is zeker errug mooiLotuzClioWilliams schreef:Staat die van Maikel nog te koop trouwens? De advertentie is al een maand oud namelijk. Ook zeker de moeite waard om te gaan bekijken.

Maar ja, hij zal wel geen Twingo willen

-
Nee, wie wel als je een echte auto gehad hebt? [img]http://smile.smilies.nl/1537.gif[/img]Edwin16v schreef:Die is zeker errug mooiLotuzClioWilliams schreef:Staat die van Maikel nog te koop trouwens? De advertentie is al een maand oud namelijk. Ook zeker de moeite waard om te gaan bekijken.![]()
Maar ja, hij zal wel geen Twingo willen
-