ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
-
Hij is ff de weg kwijt

-
Standaard Golf 2.8 VR6:
acceleratie 0-100 km/h 7,8 s
Standaard 5GTT is volgens mij 8.0 s toch??
Die van Ivo is niet standaard neem ik aan en die golf wel?
Ik hoor de uitslag wel
.
acceleratie 0-100 km/h 7,8 s
Standaard 5GTT is volgens mij 8.0 s toch??
Die van Ivo is niet standaard neem ik aan en die golf wel?

Ik hoor de uitslag wel

-
Teveel colaMarcel B. schreef:Chris wat heb je geslikt?

heb gister ff gereden in een skoda suberb 2.8 v6 aut.
tjemig, dat ding trekt goed door zeg..
echt een goed alternatief voor de passat van me pa..
iemand daar al eens tegen geraced?? ben benieuw wat sneller is 16v/gtt of suberb
iemand daar al eens tegen geraced?? ben benieuw wat sneller is 16v/gtt of suberb
spreek uit: suuper Beejlenny_R schreef:heb gister ff gereden in een skoda suberb 2.8 v6 aut.

rev it like a rental
-
- Über-Spammer
Chris was VW rijder in zijn vorig leven 

-
Ik vanmiddag van Apeldoorn weer terug naar huis
ik was net weer terug in Assen
Staat ik bij de dubbele rijstrook bij de van de Valk.
Volvo 340 vol met onderdelen.
Staat er Zwarte auto naast me zo'n nieuwe F^$iat Punto naast me met zon remusje en 15 inch velgjes en kale achterkant.
Die lui kijken wat minachtend naar mijn achterover hangende opoe schuit en beginnen wat stoer gas te geven.
Ik zette de bergstand even op de CVT
.
Het licht gaat op groen.
BRAAAAAAAAA.Mijn B14.4e met Pipercrossje aan het brullen.
En ik hield ze gewoon bij!
Ik liet ze op het eind bij de wegversmalling maar voor gaan.
Maar wat zagen die koppen sjagerreinig
.
Zal een 1200 tje zijn geweest of zo?
Hoe zo? more show than go?
ik was net weer terug in Assen
Staat ik bij de dubbele rijstrook bij de van de Valk.
Volvo 340 vol met onderdelen.

Staat er Zwarte auto naast me zo'n nieuwe F^$iat Punto naast me met zon remusje en 15 inch velgjes en kale achterkant.
Die lui kijken wat minachtend naar mijn achterover hangende opoe schuit en beginnen wat stoer gas te geven.
Ik zette de bergstand even op de CVT

Het licht gaat op groen.
BRAAAAAAAAA.Mijn B14.4e met Pipercrossje aan het brullen.
En ik hield ze gewoon bij!

Ik liet ze op het eind bij de wegversmalling maar voor gaan.
Maar wat zagen die koppen sjagerreinig

Zal een 1200 tje zijn geweest of zo?
Hoe zo? more show than go?
Getting as fast as i can in a renault powerd brick on wheels.
-
- Contacteer:
Hmm, hij heeft het niet over het onderstel maar over de 4wd, dat is een beetje een nep 4wd, niet-permanent...Mrtn schreef:vergeleken met wat? zo'n bak is dus zeer zeker niet triest en gaat en rijdt als een kanon, kheb er eens naast gezeten, op een testbaan waar VW een dag hieldDerby schreef:4 motion is triest. heb eens in een passat 4 motion mogen "knallen" nou gliberen als een gek. 4 wiel aandrijving me reet. op bochten werk kan een ieder zo'n bak hebben.
derby![]()
Deze wagen is nog steeds afgestemd op comfort, dus niet echt stugge vering.. en ja.. die is wel gewenst als je gaat hoeken
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
Dan zal ie wel een oud vrouwtje ofzo gered hebben en heeft ie mogen reincarneren als Renault rijderChris was VW rijder in zijn vorig leven

en dat is te merken ook. dat ding heeft dus gewoon last van onderstuur. en nog fors ook. kijk het is vast een top reis wagen en in een besneeuwd gebied zal die vast lekker rijden maar om nou te zeggen dat dat het sportieve alternatief is...clio_rally schreef:Hmm, hij heeft het niet over het onderstel maar over de 4wd, dat is een beetje een nep 4wd, niet-permanent...Mrtn schreef:vergeleken met wat? zo'n bak is dus zeer zeker niet triest en gaat en rijdt als een kanon, kheb er eens naast gezeten, op een testbaan waar VW een dag hieldDerby schreef:4 motion is triest. heb eens in een passat 4 motion mogen "knallen" nou gliberen als een gek. 4 wiel aandrijving me reet. op bochten werk kan een ieder zo'n bak hebben.
derby![]()
Deze wagen is nog steeds afgestemd op comfort, dus niet echt stugge vering.. en ja.. die is wel gewenst als je gaat hoeken
Gijs
Derby
Helaas is Ivo niet op komen dagen...Chris schreef:Dit weekend hoop ik het volgende:
Golf3 2.8 VR6(ik) VERSUS R5GTT Bleu Sport(Ivo8hoven).
Ik ben de verhaaltjes van dat ventje meer dan zat!![]()
Praatjes vullen geen gaatjes, je weet met te vinden!![]()
MUHAHAHA!!:D
VW UBER ALLES!!

Ja duhhh, das lekker, ik was bij mn meisie....Chris schreef:Helaas is Ivo niet op komen dagen...Chris schreef:Dit weekend hoop ik het volgende:
Golf3 2.8 VR6(ik) VERSUS R5GTT Bleu Sport(Ivo8hoven).
Ik ben de verhaaltjes van dat ventje meer dan zat!![]()
Praatjes vullen geen gaatjes, je weet met te vinden!![]()
MUHAHAHA!!:D
VW UBER ALLES!!![]()

Zal ik even naar Alphen komen...., ow kom anders morgen eff naar de Renaultdealert, daar staat dat ouwe lijk van mij voor de APK...

Chris je weet, had graag met je mee willen doen......VR6 zucht......

moeilijke keus zeg, je waif of een vr6.... 

Immer wieder die verdammte Holländer
gisteren laatste type celica achter me, ging redelijk gelijk tot twee keer toe, echter met oprit A2 vanuit zaltbommel pakte t renaultje toch ff een meter of 5, hehe, was toch ok nie bang....later even nagekeke, zal de 143 pk versie zijn geweest, de 192pk (of zo) versie had ik niet gered.. geen duimen kunnen uitwisselen, ging er al weer af bij waardenburg, toen zat ik er nog voor...
wel weer leuk

wel weer leuk
vanmiddag op de terugweg van het werk. Een golf GTI. Ik dacht een golf 3, maar daar waren toch geen GTI's van? Maarja, Hij zat eerst achter me en elke keer bij het optrekken was ik gelukkig
een stukkie sneller.
Na een paar minuten begon hij te drukken en liet ik hem voor. Toen kwam het mooie. Hij mocht dus het tempo bepalen en ik kon elke keer laten zien dat ik moest inhouden achter hem
Hij was zichtbaar geirriteerd toen hij achter me reed, maar het was nog erger toen ik erachter reed
Kortom: Ik heb genoten

Na een paar minuten begon hij te drukken en liet ik hem voor. Toen kwam het mooie. Hij mocht dus het tempo bepalen en ik kon elke keer laten zien dat ik moest inhouden achter hem

Hij was zichtbaar geirriteerd toen hij achter me reed, maar het was nog erger toen ik erachter reed

Kortom: Ik heb genoten

golf 3 is er wel in GTI.
Is alleen een beetje lafjes voor een GTi-Ray- schreef:golf 3 is er wel in GTI.
Ja klopt inderdaad een Golf 4 heb je in een GTI TDI uitvoering (vaak gewoon 110 PK) maar gewoon met een luxe interieur...marcel16v schreef:Nee serieus, die noemen ze een GTI TDIMarcel B. schreef:das een GTD
-
golf 4 gti tdi is een 115 pk pompverstuiver.inderdaad ander interieur en allerlei opties 6bak en dat soort spul
en hoe zit het met die rooie "schaduw" dan achter de i? wat is dat er voor 1?
Volgesn mij is dat allang niet meer bij te houden, al die uitvoeringen. Kom zelfs weleens TDI met groene of blauwe I-Ray- schreef:en hoe zit het met die rooie "schaduw" dan achter de i? wat is dat er voor 1?

ja dat zijn de eco's 

-
alles TDI grijs is 90 pk
TD rode I is 110 pk
T rode DI zijn volgens mij pompverstuivers varierend van 100 tot tegenwoordig 140 pk geloof ik
alles rood is 150 pk
TD rode I is 110 pk
T rode DI zijn volgens mij pompverstuivers varierend van 100 tot tegenwoordig 140 pk geloof ik
alles rood is 150 pk