Ik was van de week in het gehucht waar we jou oude Clio 16V hebben gekocht, was ook een mooi koopie toen!Alex Los schreef:Gezellig RJ![]()
Eigenlijk moeten we weer een keer oldskool naar Leiden met zijn allen

Ik was van de week in het gehucht waar we jou oude Clio 16V hebben gekocht, was ook een mooi koopie toen!Alex Los schreef:Gezellig RJ![]()
Vorig jaar ook maar 1x wezen kijken.... Wel weer een idee (als dat zwarte ding rijdtRobert-Jan schreef:Ik was van de week in het gehucht waar we jou oude Clio 16V hebben gekocht, was ook een mooi koopie toen!Alex Los schreef:Gezellig RJ![]()
En volgens de ''heren'' was het een lekker koppaking, maar was uiteindelijk een lekke koelslang!Alex Los schreef:Ja, tis nog steeds jammer dat ie weg is.
Maar Chris zijn collega beleeft er veel plezier aan.
En wie weet komt er nog eens 1 terug..
Maar wat een aankoop was dat zeg en dan op de terug weg allebij volpot op de snelweg![]()
Ik weet nog dat ik je belde: RJ, ik gaat effe gas geven. We zien wel of ie klapt of niet.........en daar gingen we volgas
Slopert!Wouter de Wit schreef:alleen staan
Die auto mag die caravan toch nooit niet trekken.Ronnie B. schreef:familie emmelot op vakantie?
[img]http://img190.imageshack.us/img190/1658/v12l.jpg[/img]
Ikzelf niets, was gisteren met mijn broer wezen kijken voor een A4 1.9TDI Avant. Gechipt, sportpakket etc..Ronnie B. schreef:karp wat ga je kopen?
Mag "maar" 1900 kilo trekken zie ik.Florus schreef:Een 540i mag die caravan gewoon trekken hoor, daar mag 2100 kg achter...![]()
Deze caravan heeft overigens een ledig gewicht van rond de 1550kg en een totaal gewicht van max. 1900kg, dus 't valt allemaal wel mee....
Een 525TDS mag volgens mij ook wel 1900kg trekken.
Hele goede Tip Chris!Chris schreef:Wouter de Wit schreef:He Chris,
Ik ga zaterdag bij de Oude Molen eten, moest aan jouw tip denken!![]()
![]()
![]()
Ik hoop met een dame?! Laat ff weten hoe het afloopt!![]()
kijk, jij snapt hetIvo van Achthoven schreef:Nee denk van niet, dit is namelijk geen Tabbert Comtesse 920 met schotel.....
Vertel, VERTEL!!Wouter de Wit schreef:Hele goede Tip Chris!Chris schreef:Wouter de Wit schreef:He Chris,
Ik ga zaterdag bij de Oude Molen eten, moest aan jouw tip denken!![]()
![]()
![]()
Ik hoop met een dame?! Laat ff weten hoe het afloopt!![]()
![]()