is het http://www.hansjongerius.nl waar ze staan?Alex Los schreef:Je bent altijd welkom![]()
Ik vind die wieltjes echt super staan onder je Clio
Friday Nightmeeting Bodegraven. I
Immer wieder die verdammte Holländer
niet met mijn pa, met me schoonvader.
ja ben geweest, best knappe tent daar. leuk blond ding achter de receptie, maar die zal niet al te oud zijn denk?
bedankt Lex, dat is niet de Grand Modus die er staat, maar de gewone gefacelifte
hebben we mekaar mooi ff niet goed begrepen.
ja ben geweest, best knappe tent daar. leuk blond ding achter de receptie, maar die zal niet al te oud zijn denk?
bedankt Lex, dat is niet de Grand Modus die er staat, maar de gewone gefacelifte

verkeerd begrepen? je hebt gewoon met je neus gekeken Lex-Ray- schreef:zeg het maar niet tegen me schoonvader, dan staat ie morgen op de stoepAlex Los schreef:Nee, echt niet.....Ellen werkt daar op de afdeling aftersales dan heb ik haar veel te vaak aan de lijnWouterW schreef:Ga jij Jappenbakken dealer werken?![]()
We hebben hier trouwens een nieuwe Gran Modus staan, weer een leuke auto geworden
die rijdt nu in een gewone modus. issie veel groter of valt het mee? ik persoonlijk vind het neussie minder geslaagd.

ken ik nou ff benzinegeld innen?

uit de oude doos, ik leg in een deuk
:lSteven
Car: 5 GT Turbo
Posted: Thu Jan 03, 2002 4:17 pm (RTC Member) Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik kom zeer ws. ook. Ik heb wat vraagjes over de GTT (er is vast wel iemand die me ff kan helpen)
grtz,
Stevie
Robert dB.
Posted: Thu Jan 03, 2002 4:19 pm Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
er zijn altijd genoeg gtt liefhebbers, als je geluk hebt is Menno of Martijn er
Back to top
Maik (WOOFER)
Posted: Thu Jan 03, 2002 4:23 pm Post subject:
Altijd , ligt er alleen aan wat je te vragen hebt... weet ik het krijg je antwoord weet ik het niet, tja dan zit er niet veel op.
Greetzz maik.
Chris schreef:Ray, zwak noemen we dat, zwak. Wie zijn er nou belangrijker, je RTC vrienden toch?!

the first time devil hearing experienceAnonymous schreef:Vorige weekend toen ik naar station ging en gebracht werd door martijn trok die um over de 5000 toertjes heen toen hij weg reed en ik stond achter zn auto.. dat was ff schrikken zegniet gedacht dat er zoveel herrie uit zou komen.. knetterend en klapperend hoorde ik hem 3 straten verderop nog
.. hehe daar is die Opel van peter-de-opel-patser nix bij
..
-----------------
~ Life begins.....when you've got your driving licence.. ain't got no licence YET but I'm ready 2 be !!BORN!! ~
[ This message was edited by: Checa on 2002-01-22 10:31 ]

eehhhhhhhh??????-Ray- schreef:vanochtend werd ik wakker in een hotel in rotterdam....On 2002-01-27 22:03, Chris
wrote:
Hahaha!! Die vrouwen kunnen we wel aan Ray overlaten!! Die pakt zijn bestand er ff bij. Ray goes internationaal!! Hmm, wat zal ik meenemen?
man wat een nacht was dat, leek een beetje op dat liedje met dat ritme en die trein enzo...![]()

ernie ventjeSteven schreef:Volgens mij zat ik gister met me vage kop met jou en Menno aan het tafeltje?
Dat ventje met die paarse trui (bij deze aangenaam kennis te maken)

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mmmm. toen ik vrijdag weg ging stond ie er nog...-Ray- schreef:niet met mijn pa, met me schoonvader.
En dat blonde ding is de dochter van de baas

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Omfg-Ray- schreef:ernie ventjeSteven schreef:Volgens mij zat ik gister met me vage kop met jou en Menno aan het tafeltje?
Dat ventje met die paarse trui (bij deze aangenaam kennis te maken)

Waar is die foto van Speed dat ik naast je roze clio zit? Dat is die paarse trui weer, moehehehe...
En over je eigen Quote.... tietûh!

Gisteravond op de A12 thv Bodegraven komt er een zwarte Corsa A, laag, breed, hop herrie voorbij....Ivo van Achthoven schreef:.....
Rijdt fijn zeg zo'n vlotte diezel
Even met de Megane dCi erachter...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Even ter info voor de FNB-crew.
Pieter zijn vriendin is afgelopen vrijdag op zaterdagnacht bevallen van een dochter....Naomi
Ik denk das wel effe leuk om hier te melden aan iedereen die hem kent
Pieter zijn vriendin is afgelopen vrijdag op zaterdagnacht bevallen van een dochter....Naomi
Ik denk das wel effe leuk om hier te melden aan iedereen die hem kent

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
dacht dat je wel ff langs zou komen met de 200pk dciIvo van Achthoven schreef:Gisteravond op de A12 thv Bodegraven komt er een zwarte Corsa A, laag, breed, hop herrie voorbij....Ivo van Achthoven schreef:.....
Rijdt fijn zeg zo'n vlotte diezel
Even met de Megane dCi erachter...zal is even wat rondneuzen opde Opel fora's
ff proefgummen

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Helemaal in de goede kleuren:
[img]http://img300.imageshack.us/img300/5852/img5199yn3.jpg[/img]
Kom hem maar afleveren
Kom hem maar afleveren

de juu.... wat een apparaat! 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
geef mij dat mokkel maarAlex Los schreef:Helemaal in de goede kleuren:
Kom hem maar afleveren

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Oldskool fnb'ers kennen deze auto nog wel...
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3Fxref%3D1
GEEN testpiloten of mensen die niet begrijpen wat het kost om zoiets te bouwen aub
Zelf heeft ie die auto ook zo gekocht.

http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3Fxref%3D1
GEEN testpiloten of mensen die niet begrijpen wat het kost om zoiets te bouwen aub
Zelf heeft ie die auto ook zo gekocht.

Laatst gewijzigd door Roy op wo 16 jan 2008 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '88 GT5