btw als je die paar knaken lidgeld niet kan betalen moet je geen renault rijden
Geloof mij, een 5GTTurbo rijden is nog nix vergeleken met een ouwe aftandse japanner...
Ik heb overigens een 5GTT nooit echt duur gevonden qua onderdelen.
Maarja er zijn altijd weer van die zeikerds die zich achter duur, verzekering bla verschuilen
true true.. al vind ik de verzekering nog meevallen.. maarja sommige mensen komen ook niet naar meetings omdat het te ver rijden is
btw als je die paar knaken lidgeld niet kan betalen moet je geen renault rijden
Geloof mij, een 5GTTurbo rijden is nog nix vergeleken met een ouwe aftandse japanner...
Ik heb overigens een 5GTT nooit echt duur gevonden qua onderdelen.
Maarja er zijn altijd weer van die zeikerds die zich achter duur, verzekering bla verschuilen
true true.. al vind ik de verzekering nog meevallen.. maarja sommige mensen komen ook niet naar meetings omdat het te ver rijden is
t ligt er ook maar net aan waar je woont, in de randstad is het al veel duurder als buiten de randstad en als je dan ook nog jonger bent dan 24 jaar......kom je voor WA toch wel uit op een bedrag van 70 of meer per maand. als ze je al willen verzekeren, dus tis toch niet goedkoop om een gtt te rijden. nou hoor je mij niet klagen, ik heb het er voor over.......maar ga nou niet zeggen dat het goedkoop is als je jong bent......
CChris schreef:t ligt er ook maar net aan waar je woont, in de randstad is het al veel duurder als buiten de randstad en als je dan ook nog jonger bent dan 24 jaar......kom je voor WA toch wel uit op een bedrag van 70 of meer per maand. als ze je al willen verzekeren, dus tis toch niet goedkoop om een gtt te rijden. nou hoor je mij niet klagen, ik heb het er voor over.......maar ga nou niet zeggen dat het goedkoop is als je jong bent......
nogmaals heeft een oldimer verzekering niks met de leeftijd van de bestuurder te maken
en binnenkort zijn al diet gtt's 20 jaar oud, dus nog ff doorbijten
CChris schreef:t ligt er ook maar net aan waar je woont, in de randstad is het al veel duurder als buiten de randstad en als je dan ook nog jonger bent dan 24 jaar......kom je voor WA toch wel uit op een bedrag van 70 of meer per maand. als ze je al willen verzekeren, dus tis toch niet goedkoop om een gtt te rijden. nou hoor je mij niet klagen, ik heb het er voor over.......maar ga nou niet zeggen dat het goedkoop is als je jong bent......
nogmaals heeft een oldimer verzekering niks met de leeftijd van de bestuurder te maken
ik kan em wel als oldtimer verzekeren, maar dan ben ik nog gebonden aan een laag aantal kilometers wat ik mag rijden per jaar.........dat schiet ook niet op als het mn enige auto is
ik kan em wel als oldtimer verzekeren, maar dan ben ik nog gebonden aan een laag aantal kilometers wat ik mag rijden per jaar.........dat schiet ook niet op als het mn enige auto is
volgens mij mag je um niet eens als oldtimer verzekeren als het je enigste auto is
http://www.gt-turbo.org/forum/forum_pos ... =4294&PN=1
Vind ik toch wel grappig, een stel fransen die een inkoop houden bij een nederlands bedrijf voor carb revisie setjes.
Ik had gedacht dat je als je in frankrijk woont je dat bij elke autoboer op de hoek zou kunnen kopen.
volgens mij mag je um niet eens als oldtimer verzekeren als het je enigste auto is
nou dat bedoel ik dan maar weer.....dus gaat die grap niet op
@steven, bij dit soort dingen blijf je discussies houden maar daar zijn fora voor toch?