Royalty schreef:Bedankt voor de snelle reacties jongens. Heb nog net voor sluiting de bandenhandel kunnen bereiken. Maandag hoor ik meer (levertijd e.d)!
Als ze er onder hangen maak ik gauw ff wat 's van de hele auto met onder andere heldere koplampen (dankzij tips v Jacco )
Die Jacco zit vol met goede ideen hè
Waar heb jij die heldere koplampen gehaald dan?
Ik heb mijn heldere koplampen van een autoschadeherstel bedrijf. Die had nog een 'overig' setje nieuwe liggen. Ik heb overigens mijn voorfront niet hoeven aan te passen (model '95 twingo)! De stelmotortjes zijn echter wel hard nodig. Heb nu tijdelijk van het oude model erin zitten. Ze blijven dan wel gewoon op hun plek zitten, maar kan met maximaal stellen ongeveer 3m voor me kijken Ga ik spoedig wat aan doen.
Hmmzzzz...
Bekend probleem
Ik had/heb het opgelost met een paar ringen
Links is nu perfect, zonder ringen, dankzij de werkende elektrische verstelling...
Rechts is helaas nog met ringen, die krijg ik niet goed zonder
Electrisch verstellen zit er voor mij sowieso niet in. Als ik aan die knop draai bij het stuur hoor ik heel galant een veertje rammelen
Bij heldere koplampen moet je overigens ook de aansluiting van de knipperlichtstekkertjes aanpassen. Het standaard stekkertje past niet, maar dit is zo gepiept.
Goed nieuws, ik heb vanmiddag weer een twingo gekocht . Ook deze keer heb ik weer voor een 16V gekozen . Het is een limoenkleurige twingo uit 2001. Helaas passen de 13" T-Line velgen niet onder deze 16V daar de schijfremmen te groot zijn, dus deze moeten helaas weer in de verkoop . Nou ja, ik zal binnenkort de foto's online zetten
Goed nieuws, ik heb vanmiddag weer een twingo gekocht . Ook deze keer heb ik weer voor een 16V gekozen . Het is een limoenkleurige twingo uit 2001. Helaas passen de 13" T-Line velgen niet onder deze 16V daar de schijfremmen te groot zijn, dus deze moeten helaas weer in de verkoop . Nou ja, ik zal binnenkort de foto's online zetten
Weet iemand hoeveel een complete set 14" nesty wieldoppen (zie onderstaande foto)voor een twingo kost? Ik denk met de winter voor de boeg, dat ik maar eens een set wieldoppen aanschaf en in de lente een mooie set velgen
ik heb m'n nieuwe velgjes al uitgezocht zijn alleen beetje duur :$ maar jah het oog wil ook wat het worden de rsl cup velgen (verchroomd en vergult met 24 karaats schroefjes
vind ze wel extreem mooi want ik zocht dus echt een velg die je gewoon niet onder een twingo ziet alleen die t-line zie je veel te veel onder twingo... (niet dat het misstaat) maar wil gewoon iets apparts eronder hebben
ja ligt iid erg lekker alleen behoorlijk stuiteren
en drempels ik haat ze vooral als je naar een discotheek toegaat en je moet voorbij de ingang en je hoort gewoon kei hard een dikke knal als je de drempel afgaat (ook schuin genomen )
en 7x13 ET26VA
4/100
6 j want 9 j gaat denk nie passen ej moet ik wielkassen laten rollen
DxRsd schreef:ja ligt iid erg lekker alleen behoorlijk stuiteren
en drempels ik haat ze vooral als je naar een discotheek toegaat en je moet voorbij de ingang en je hoort gewoon kei hard een dikke knal als je de drempel afgaat (ook schuin genomen )
en 7x13 ET26VA
4/100
6 j want 9 j gaat denk nie passen ej moet ik wielkassen laten rollen
ik heb deze ook gehad ten 7j en 8 j 13 ,en koop ze nooit meer zulke slechte kwaliteit ik heb ze een 5 maanden gehad enkel in de zomer met gereden en er zijn vershillende plekken van wel 5cm diameter in de velgen geoccideert en de boutjes zijn plastic stopjes waar het chroom en het goud meteen afkomt , ik heb deze velgen zeer goed onderhouden en al de mensen die ik ken en die deze velgen ook hebben zijn er ook niet tevreden van , toch zeker niet voor zo een dure prijs, ik zeg het je maar om je te verwittigen he
Laatst gewijzigd door twingo from hell op di 22 nov 2005 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
da's nie eerlijk waarom ik d8 echt dat het voor de prijs goede velgen waren maar het is dus rotzooi shit nu gaat m'n droom over (iig wel bedankt voor het informeren)
Joh, misschien heeft hij gewoon een maandagmorgenproduct gehad . Bij elke serie is er wel één die wat minder is van kwaliteit. Gewoon vragen hoelang er garantie opzit
Idd, het zou zonde zijn als dat gebeurt, maar eigenlijk moet het natuurlijk niet mogen gebeuren, gewoon ff goed navragen hoe het met de garantie van die velgen zit enzo en waarop je garantie krijgt, lijkt mij