Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Nee dat denk ik niet..., moesten wel 4 nwe banden onder...
volgenens magazijn nergens meer te krijgen, 195-55-r13.
Na wat bellen toch nog wel bestellen, maar niet makkelijk.
Nou ik was enthousiast begonnen met mijn front mount IC.
Maar ik ga dat ding weer in de hoek flikkeren, Ik vind dat je teveel moet verbouwen om zo'n ding netjes te monteren.. Kijk ik ben niet vies van een beetje passen en meten. Maar zo'n ding past alleen maar op de manier zoals die bij Wouter zit en dat vind ik nou net zonde van mijn bumper.
Dan maar een alu ic op de orginele plaats
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Alex Los schreef:Nou ik was enthousiast begonnen met mijn front mount IC.
Maar ik ga dat ding weer in de hoek flikkeren, Ik vind dat je teveel moet verbouwen om zo'n ding netjes te monteren.. Kijk ik ben niet vies van een beetje passen en meten. Maar zo'n ding past alleen maar op de manier zoals die bij Wouter zit en dat vind ik nou net zonde van mijn bumper.
ja lex, dat wist je toch van tevoren? of was je van plan het wiel opnieuw uit te gaan vinden?
er zijn genoeg knakkers hier met een FMIC die dit soort problemen al tegen gekomen zijn.... dus als je wat wil zal je wat moeten laten
Florus schreef:Hoeveel tijd heb je er aan besteed?..........10 minuten?!
De hele middag.
Maar dat ding komt net niet lekker uit, En ik wil gewoon alles netjes achter de bumper en grille. Bij Wouter is er een rand uit de bumper gehaald en loopt de slang door de grille
Zo'n cooler als Paz heeft denk ik beter maten, en zit precies achter het bumper gat. Maar ja, misschien moet ik maar aan wat anders denken dan een FMIC.
gewoon ff wat mensen bellen of pmen, moet jij kijken hoe snel je een tafel vol hebt. of laten passeren en spontaan na een meeting, maar dan wordt het volgend jaar.
Alex Los schreef:Nou ik was enthousiast begonnen met mijn front mount IC.
Kut, ik had gehoopt het van jou af te kunnen kijken......
Kijk dat zijn berichten. Der zijn er vast nog wel meer die meegaan.
Ik denk dat ik gewoon de 23ste effe kijk wie er gereageerd hebben, de week daarvoor ben ik effe een weekie weg, en dan bel ik het restaurant en de kartbaan.
Dus eerst effe karten bij de Fabrique in Maarsen en dan Spare rib bunkeren bij Jack's Grillhouse in Nieuwegein
Florus schreef:Leeg kassie weegt 200 kilo, oud ijzer staat op 13 cent de kilo ofzo.....dus brengt toch ook geen drol op, dit was gewoon lekker makkelijk
Kar is van m'n schoonvader,ideaal en gratiesh.......
ehmmmm 1000kg i.d.d.........
paar weken geleden kreeg ik 15 cent de kilo hier. Heb je dan twee keer 200 kilo krijg je toch nog 60 euro. Weer een volle tank
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"