ACT: Clio Williams Deel 1
ook ff een kleine tip: haal bij de je voorwielkasten de achterste binnenschermen er uit, dus niet die naar de bumper lopen, maar richting deur zeg maar, daar blijft ook altijd megaveel troep tussenhangen waardoor je voorscherm overaan gaat rotten. Ff eruit halen met je vingers en t laatste btje met een gieter oid wegspoelen. Dan goed laten drogen en mooi met een dikke kwast tectyl er tussen kwakken. Wel zorgen dat t water en troep wat er tussen inkomt, eruit komt 

ja, ik schrijf voorschermen idd, maar bedoel eigenlijk precies de andere kant, dus de voorkant van de kokerbalken 

-
vraagje
Kan iemand voor mij opzoeken of er een artikel nummer bestaat van het clio maxi rooster in de motorkap?
en nog een vraagje?
Bestaan er polyester deuren? zo ja waar zijn die te koop? Sven wist niet zeker of er deuren bestonden of dat het platen zijn. In het laatse geval snij je de deur open en last die plaat er op 1 of andere wijze in.
toedelledokie
Kan iemand voor mij opzoeken of er een artikel nummer bestaat van het clio maxi rooster in de motorkap?
en nog een vraagje?
Bestaan er polyester deuren? zo ja waar zijn die te koop? Sven wist niet zeker of er deuren bestonden of dat het platen zijn. In het laatse geval snij je de deur open en last die plaat er op 1 of andere wijze in.
toedelledokie
Beter is gewoon alle spatschermen eraf halen en dan alles tectyleren, van voor naar achteren van links naar rechtsHaas schreef:ja, ik schrijf voorschermen idd, maar bedoel eigenlijk precies de andere kant, dus de voorkant van de kokerbalken
nou als goed is zijn die niet zo los te krijgen ro 16v kon een paar jaar gelden er nog wel aan komen en hij moest ze er per 10 af nemen en dan waren ze nog 180 euro of zoPATRICK-CLIO schreef:vraagje
en nog een vraagje?
toedelledokie

-
@christian
Ik weet dat ro16v ze eventueel regelen ofzo. Maar dat is er nooit van gekomen. Volgens mij waren er die tijd zat mensen die wel een roostertje wilde aanschaffen.
misschien zijn andere wegen. Eventuele tips zijn ook welkom
Groetjes
Ik weet dat ro16v ze eventueel regelen ofzo. Maar dat is er nooit van gekomen. Volgens mij waren er die tijd zat mensen die wel een roostertje wilde aanschaffen.
misschien zijn andere wegen. Eventuele tips zijn ook welkom
Groetjes
-
@foeke
you tell me
you tell me

-
- Car: Renault Clio III RS
Stuur naar deze mensen maar eens een e-mail voor de deuren . http://www.spirit-racing.nlPATRICK-CLIO schreef:vraagje
en nog een vraagje?
toedelledokie
-
thanks, heb er net een mail uitgegooit
je zal wel horen of het wat is
je zal wel horen of het wat is

-
Op marktplaats staat wel een carbon achterbumper, staat alleen niet bij of het een 16v/williams bumper is:KLIK
Verkoper noemt zich Spirit, heel toevallig spirit racing??
Gr, Frits.
Verkoper noemt zich Spirit, heel toevallig spirit racing??
Gr, Frits.
-
Merk: Renault
Model: Clio
Bouwjaar: 1993
Carroserie: Hatchback 3-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 982 kg
Kleur: Blauw
verdere opties
bumpers in kleur
stuurbekrachtiging
metaal kleur
elektr. ramen
centr. vergrendeling
mistlampen
A.B.S. ??
banden 2000 km
nette auto ,auto rijd als nieuw!
prijs is incl. nieuwe apk.
Was ABS als optie te krijgen??
greetz
Model: Clio
Bouwjaar: 1993
Carroserie: Hatchback 3-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 982 kg
Kleur: Blauw
verdere opties
bumpers in kleur
stuurbekrachtiging
metaal kleur
elektr. ramen
centr. vergrendeling
mistlampen
A.B.S. ??

banden 2000 km
nette auto ,auto rijd als nieuw!
prijs is incl. nieuwe apk.
Was ABS als optie te krijgen??
greetz
-
Sorry, vergeten idd. Moet een Williams voorstellen volgens de advertentie op marktplaats... Is van een handelaar dus dan weet ik het al wel... thanxNiels Takken schreef:Als dit een Williams voor moet stellen, zit er geen ABS op, nooit geleverd geweest en was niet als optie verkrijgbaar..
Als dit het kenteken is is het wel een willyGeniustheGzA schreef:Sorry, vergeten idd. Moet een Williams voorstellen volgens de advertentie op marktplaats... Is van een handelaar dus dan weet ik het al wel... thanxNiels Takken schreef:Als dit een Williams voor moet stellen, zit er geen ABS op, nooit geleverd geweest en was niet als optie verkrijgbaar..
Kenteken GT-BG-22
Voertuigsoort Personenauto
Merk RENAULT
Handelsbenaming CLIO WILLIAMS E2
Kleur(en) Blauw
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1998 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 982 kg
Maximum massa voertuig 1.410 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 495 kg
- geremd 800 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 16 juli 1993
Datum eerste toelating 16 juli 1993
Datum aanvang tenaamstelling 2 juli 2005
Vervaldatum APK 7 juli 2005
Beetje ouwe olie erin gieten kan ook geen kwaad, dat loopt lekker tussen de nadenHaas schreef:ook ff een kleine tip: haal bij de je voorwielkasten de achterste binnenschermen er uit, dus niet die naar de bumper lopen, maar richting deur zeg maar, daar blijft ook altijd megaveel troep tussenhangen waardoor je voorscherm overaan gaat rotten. Ff eruit halen met je vingers en t laatste btje met een gieter oid wegspoelen. Dan goed laten drogen en mooi met een dikke kwast tectyl er tussen kwakken. Wel zorgen dat t water en troep wat er tussen inkomt, eruit komt

-
Ja idd ja. Maar dan zit er dus geen ABS op. Was vergeten op de rdw-site te kijken.Madmaus schreef:Als dit het kenteken is is het wel een willyGeniustheGzA schreef:Sorry, vergeten idd. Moet een Williams voorstellen volgens de advertentie op marktplaats... Is van een handelaar dus dan weet ik het al wel... thanxNiels Takken schreef:Als dit een Williams voor moet stellen, zit er geen ABS op, nooit geleverd geweest en was niet als optie verkrijgbaar..
Kenteken GT-BG-22
toch bedankt, gaan we toch ff kijken! Heb er zelf al wel een maar ken iemand die... blablabla
Groetuh,
-
Polyester of carbon deuren zijn dus te koop, helaas is het niks voor mij omdat het apk afkeur is. mocht iemand het toch willen of voor de racerij waar het dus meer geschikt voor is heb k wel een email adresje
baai
baai
-
idd polyester kan je ook verder ombuigen dus ook nog is inbraakgevoeliger. Carbon kunnen ze ook regelen alleen is veel duurder. Dan kan je onderhand een extra cliotje of gtt er bij kopen.
thanks nog
thanks nog

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
stevig aan de prijs hoor
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Contacteer:
staat op de sloop'k weenie oft iets is voor iemand met een willy
der staat een willie die is van een viaduct afgeknald, zag er nie meer
uit, maar er zat nog prima orgineel lederen willy bekleding in
Geen bekende, stond nog niet in het williamsregisterjoeri_clio16V schreef:bekende?
http://www.autozeeland.nl/php/auto_detail.php?id=21235

welke sloop en wat voor prijs voor die willie?
-
- Contacteer:
vp voor de bekleding was 500mark 5t schreef:welke sloop en wat voor prijs voor die willie?
hmmm gaat mij meer om de carosserie en de motor daar iets van bekend?
-
- Contacteer:
ja daar heb je niks meer aan is van een viaduct afgereden, niks meer van over!mark 5t schreef:hmmm gaat mij meer om de carosserie en de motor daar iets van bekend?
blok zag er ook niet al te best meer uit
maar misschien weet ik wel wat, m'n collega had er bij toeval 1 zien staan
was een gave carosserie plus motor, alleen de bak was al weg
moest dacht ik 1000 eurie opleveren
als je wil vraag ik maandag ff de details
graag
Stond deze niet te koop bij Renault dealer Janssen? Ik heb hem wel eens eerder voorbij zien komen icm een discussie over het bouwjaar...Strijder schreef:Geen bekende, stond nog niet in het williamsregisterjoeri_clio16V schreef:bekende?
http://www.autozeeland.nl/php/auto_detail.php?id=21235
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
doe ik, geef je wel een pm als ik meer weetmark 5t schreef:graag