Reageer ff op mn mailtje aub

Biedt hij hem te koop aan danRon(nie) schreef:hmm, ja daar is de RTC markt voor, als je hem nou pas maakt voor je eigen wagen
?Gabri schreef:als die spoiler maandag nog in mn bezig is
Nu moet ie nederlands typen, en dat is nog wel eens moeilijk voor bepaalde noorderlingen.......Erik Olijnsma schreef:of je leert gewoon typen
ze zijn er alleen van het oude type, dus als je ze wil hebben moet je inderdaad ook het binnenwerk overzetten als je een jongere twingo hebt.Stefan S. schreef:Help me even jongens, ik heb een twingo (model na 1998) op het oog en daarin wil ik andere achterlichten en wel witte (geen lexus) hebben. Waar kun je deze ook alweer kopen? Bij Reichhard kun je deze volgens mij alleen kopen voor het type tot '98. Qua vorm past het wel, maar dan moet ook de binnenunit van het oude type twingo hebben.
Foto van je nieuwe velgjes posten zal wel helpen denk ikRoyalty schreef:Inmiddels zijn mijn banden van de twingo al flink op en ben ik een beetje uitgekeken op mijn RH velgjes. Vandaar dat ik voor de winter wat nieuw ogende 2de hands sloffen heb aangeschaft (185/55/14, ET 38 Silver 6 spaaks uitvoering). Nu komen de velgen onder een VW (of mag ik dat hier niet noemen) polo vandaan. Kortom: de centreerring past natuurlijk niet. Ik ben op zoek naar centreerringen met de maat 73/60.1. Ik naar de bandenhandel gekachelt in Doetinchem, kunnen ze alleen helpen als ik merk heb. Maar je gokt het al, de velgen zijn cheapie en dus merkloos. Ze kunnen alleen de ringen bestellen als ze een leverancier van mij doorkrijgen die deze ringen kan leveren. Weet iemand dit? RH/OZ/iets anders
Kon op i-net zo niets vinden....