Koorts is zo goed als over, is nu alleen nog wat verhoging. En voor de rest slikken we wel paracetamol

UpAlex Los schreef:En dat we daarvoor effe een paar heats gaan karten ergens ofzo...Alex Los schreef:Mischien zondag 25 november een idee als iedereen kan?Jochem de Haas schreef:Ik zal er nooit normaal opstaan .........begrijp dat dan !![]()
Euh van al die eet foto's......jammie![]()
Nou stel een datum voor ......
We beginnen een lijstje
FNB ALL YOU CAN EAT SPARERIB CONTEST
- Lex en Ellen
-
KICKAlex Los schreef:UpAlex Los schreef:En dat we daarvoor effe een paar heats gaan karten ergens ofzo...Alex Los schreef:Mischien zondag 25 november een idee als iedereen kan?Jochem de Haas schreef:Ik zal er nooit normaal opstaan .........begrijp dat dan !![]()
We beginnen een lijstje
- Lex en Ellen
-
welke upgrades had jij er nog meer op zitten steven?Steven schreef:Zal ik nog 1x melden dat mijn T2 Hybrid net zo snel spoelde als een normale T2, ook rond de 1700 toeren en bij 3250 toeren leverde ie z'n koppelpiek (volle druk dus). Klik voor vermogensuitdraai
GT22 is niet kogelgelagerd, das gewone journalbearing, dus zo heel erg hip is dat niet. GT25 is TE groot of je moet een GT maken die makkelijk 8000 toeren draait en pas spoelt rond de 3000 toeren
GT20 is te klein, die krijgt in standaardvorm ook al last van het te kleine wastegategat. Boostcreep ofzo heet dat.
je link werkt niet bij mij.Steven schreef:Zal ik nog 1x melden dat mijn T2 Hybrid net zo snel spoelde als een normale T2, ook rond de 1700 toeren en bij 3250 toeren leverde ie z'n koppelpiek (volle druk dus). Klik voor vermogensuitdraai
GT22 is niet kogelgelagerd, das gewone journalbearing, dus zo heel erg hip is dat niet. GT25 is TE groot of je moet een GT maken die makkelijk 8000 toeren draait en pas spoelt rond de 3000 toeren
GT20 is te klein, die krijgt in standaardvorm ook al last van het te kleine wastegategat. Boostcreep ofzo heet dat.
het zal wel aan mij liggen maar hij doet het nog niet. Das al enkele dagen dat het internet hier rare kuren heeft.Alex Los schreef:http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Stev ... tdraai.jpg
speciaal voor onze Jo.
Bij 4500 toeren begint ie in elkaar te zakken, maar dan heel langzaam. Ik vind het een mooie grafiek.
voorbeeldjeLuco/Alpine-racer schreef:is misschien wel leuk een apart topic te openen met prestaties van de gtt's met de specs daarbij vermeld
zodat je de verschillen kan zien en je dan goed kan vergelijken en evt makkelijker kan kiezen voor een bepaalde uograde motorisch
dus uitdraai erbij uit goes is dan wel wijs
hey neus, das allemaal nieuw voor mij. Ben nog niet echt thuis in het gt gebeuren dus denk een beetje mee wil jeSteven schreef:Nee hansworst,
Dis trouwens allemaal nix nieuws, maar ik zit weer es tegen een stel muren te praten blijkt maar weer
daarom zeg ik, apart topic met de gegevens en aanpassingen van de dverse gtt's met uitdraai, zodat iedereen voor zichzelf een keuze kan makenSteven schreef:Ach kep het meeste al tig x verkondigd, die uitdraai staat ook in tig topics maar er zitten hier een hoop figuren die blijkbaar hun bril nooit ophebben ofzo.![]()
Iedereen is stronteigenwijs en probeert vaak het wiel opnieuw uit te vinden en dan denken dat ze de eerste zijn![]()
Moet maar weer es wat minder tijd hier besteden denk ik. En das geen arrogantie, ik heb ook al mijn kennis gewoon van het inet gevist, maar daar moet je wel eens wat moeite voor doen.
Steven schreef:Ach kep het meeste al tig x verkondigd, die uitdraai staat ook in tig topics maar er zitten hier een hoop figuren die blijkbaar hun bril nooit ophebben ofzo.![]()
Iedereen is stronteigenwijs en probeert vaak het wiel opnieuw uit te vinden en dan denken dat ze de eerste zijn![]()
Moet maar weer es wat minder tijd hier besteden denk ik. En das geen arrogantie, ik heb ook al mijn kennis gewoon van het inet gevist, maar daar moet je wel eens wat moeite voor doen.
Alex Los schreef:KICKAlex Los schreef:UpAlex Los schreef:En dat we daarvoor effe een paar heats gaan karten ergens ofzo...Alex Los schreef:Mischien zondag 25 november een idee als iedereen kan?Jochem de Haas schreef:Ik zal er nooit normaal opstaan .........begrijp dat dan !![]()
We beginnen een lijstje
- Lex en Ellen
-
mag je ook met die porsche's van ze rijden? Ik heb me toen aardig vermaakt in die dingen. Wat een geluidIvo van Achthoven schreef:Zo best zin in morgen...
De hele dag op circuitpark zandvoort...., dagje bleekemolen incentive..![]()
Hopelijk is het wel een beetje droog morgen, wie weet kunnen we de Clio nog ff aan de tand voelen