Friday Nightmeeting Bodegraven. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

ben weer aan het werk gegaan, kan nou niet zeggen dat ik me super voel. :(

Koorts is zo goed als over, is nu alleen nog wat verhoging. En voor de rest slikken we wel paracetamol :~
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Alex Los schreef:
Alex Los schreef:
Jochem de Haas schreef:Ik zal er nooit normaal opstaan .........begrijp dat dan ! :D

Euh van al die eet foto's......jammie :p
Nou stel een datum voor ......
Mischien zondag 25 november een idee als iedereen kan?
En dat we daarvoor effe een paar heats gaan karten ergens ofzo...

We beginnen een lijstje

FNB ALL YOU CAN EAT SPARERIB CONTEST

- Lex en Ellen
-
Up :D
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

zal ff overleggen thuis
je kan beter na het eten gaan karten
kan je zien wie er echt een sterke maag heeft :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Nee, man eerst een potje karten en dan lekker bunkeren
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Zal ik nog 1x melden dat mijn T2 Hybrid net zo snel spoelde als een normale T2, ook rond de 1700 toeren en bij 3250 toeren leverde ie z'n koppelpiek (volle druk dus). Klik voor vermogensuitdraai

GT22 is niet kogelgelagerd, das gewone journalbearing, dus zo heel erg hip is dat niet. GT25 is TE groot of je moet een GT maken die makkelijk 8000 toeren draait en pas spoelt rond de 3000 toeren :p
GT20 is te klein, die krijgt in standaardvorm ook al last van het te kleine wastegategat. Boostcreep ofzo heet dat.
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Alex Los schreef:
Alex Los schreef:
Alex Los schreef:
Jochem de Haas schreef:Ik zal er nooit normaal opstaan .........begrijp dat dan ! :D

Euh van al die eet foto's......jammie :p
Nou stel een datum voor ......
Mischien zondag 25 november een idee als iedereen kan?
En dat we daarvoor effe een paar heats gaan karten ergens ofzo...

We beginnen een lijstje

FNB ALL YOU CAN EAT SPARERIB CONTEST

- Lex en Ellen
-
Up :D
KICK >-)
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Steven schreef:Zal ik nog 1x melden dat mijn T2 Hybrid net zo snel spoelde als een normale T2, ook rond de 1700 toeren en bij 3250 toeren leverde ie z'n koppelpiek (volle druk dus). Klik voor vermogensuitdraai

GT22 is niet kogelgelagerd, das gewone journalbearing, dus zo heel erg hip is dat niet. GT25 is TE groot of je moet een GT maken die makkelijk 8000 toeren draait en pas spoelt rond de 3000 toeren :p
GT20 is te klein, die krijgt in standaardvorm ook al last van het te kleine wastegategat. Boostcreep ofzo heet dat.
welke upgrades had jij er nog meer op zitten steven?
en op hoeveel druk draaide je toen?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Gast

Steven schreef:Zal ik nog 1x melden dat mijn T2 Hybrid net zo snel spoelde als een normale T2, ook rond de 1700 toeren en bij 3250 toeren leverde ie z'n koppelpiek (volle druk dus). Klik voor vermogensuitdraai

GT22 is niet kogelgelagerd, das gewone journalbearing, dus zo heel erg hip is dat niet. GT25 is TE groot of je moet een GT maken die makkelijk 8000 toeren draait en pas spoelt rond de 3000 toeren :p
GT20 is te klein, die krijgt in standaardvorm ook al last van het te kleine wastegategat. Boostcreep ofzo heet dat.
je link werkt niet bij mij.

Ik ben het met je eens dat je een heel snelle spool hebt. Full boost bij 3250 is heel leuk maar dan veronderstel ik ook dat het heel snel afgelopen is ook ? Toch zou ik eerder opteren voor de Gt22, als ik de flowmap daarvan bekijk heb je met een degelijke nokkenas bovenin ook nog wat te vertellen. Das mijn idee, ksta open voor discussies (Y)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

wat is de flow van een T 25?

en Jo welke zou geschikt zijn voor een alpine?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Stev ... tdraai.jpg

speciaal voor onze Jo.

Bij 4500 toeren begint ie in elkaar te zakken, maar dan heel langzaam. Ik vind het een mooie grafiek. :p
Laatst gewijzigd door Lex op wo 7 nov 2007 9:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

de v6 gt turbo 2,5 liter
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Gast

Alex Los schreef:http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Stev ... tdraai.jpg

speciaal voor onze Jo.

Bij 4500 toeren begint ie in elkaar te zakken, maar dan heel langzaam. Ik vind het een mooie grafiek. :p
het zal wel aan mij liggen maar hij doet het nog niet. Das al enkele dagen dat het internet hier rare kuren heeft.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op wo 7 nov 2007 9:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Dat komt door de komma s in de url :lol:

Gewoon effe copy/pasten in een nieuwscherm dan werkt ie wel :D
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

is misschien wel leuk een apart topic te openen met prestaties van de gtt's met de specs daarbij vermeld
zodat je de verschillen kan zien en je dan goed kan vergelijken en evt makkelijker kan kiezen voor een bepaalde uograde motorisch
dus uitdraai erbij uit goes is dan wel wijs (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Nee hansworst, het komt door dat % teken, dat is een spatie die in de filenaam stond. :p

Verder had de mijne bovenin nog zeker wat te vertellen, Mark5T heeft mijn turbo momenteel en draait op de bank ook rustig over de 7000 toeren.
Ik heb destijds ook uitgebreid zitten zoeken naar een leuke opvolgende turbo, de GT22 zou een optie zijn maar niet heel veel meer brengen.

Dis trouwens allemaal nix nieuws, maar ik zit weer es tegen een stel muren te praten blijkt maar weer :~
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:is misschien wel leuk een apart topic te openen met prestaties van de gtt's met de specs daarbij vermeld
zodat je de verschillen kan zien en je dan goed kan vergelijken en evt makkelijker kan kiezen voor een bepaalde uograde motorisch
dus uitdraai erbij uit goes is dan wel wijs (Y)
voorbeeldje

gtt- jolanda

nieuwe motor met mahle bussen en zuigers
T 25 hybride, op 15 psi is dus +/- 1 bar
standaard carb met 130 sproeier
afgesteld bij bccp
grotere intercooler op standaard plaats

133,1 op de wielen met 220nm niet in goes maar bij bccp
Gast

Steven schreef:Nee hansworst,
Dis trouwens allemaal nix nieuws, maar ik zit weer es tegen een stel muren te praten blijkt maar weer :~
hey neus, das allemaal nieuw voor mij. Ben nog niet echt thuis in het gt gebeuren dus denk een beetje mee wil je :p
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Ach kep het meeste al tig x verkondigd, die uitdraai staat ook in tig topics maar er zitten hier een hoop figuren die blijkbaar hun bril nooit ophebben ofzo. (S)
Iedereen is stronteigenwijs en probeert vaak het wiel opnieuw uit te vinden en dan denken dat ze de eerste zijn (Y)

Moet maar weer es wat minder tijd hier besteden denk ik. En das geen arrogantie, ik heb ook al mijn kennis gewoon van het inet gevist, maar daar moet je wel eens wat moeite voor doen.
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Zo bedoel ik het ook niet, Steven.

Ik denk dat het toch voor iedereen persoonlijk is wat ie wil met zijn GT en welke turbo erop gaat. Ik ben altijd erg onder de indruk geweest van jouw set-up en hoe de auto presteerde. Vandaar ik eigenlijk met dezelfde turbo wil gaan rijden. Ik denk namelijk dat jouw T2 hybride beter werkt dan een T25 op een c1j motor
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Steven schreef:Ach kep het meeste al tig x verkondigd, die uitdraai staat ook in tig topics maar er zitten hier een hoop figuren die blijkbaar hun bril nooit ophebben ofzo. (S)
Iedereen is stronteigenwijs en probeert vaak het wiel opnieuw uit te vinden en dan denken dat ze de eerste zijn (Y)

Moet maar weer es wat minder tijd hier besteden denk ik. En das geen arrogantie, ik heb ook al mijn kennis gewoon van het inet gevist, maar daar moet je wel eens wat moeite voor doen.
daarom zeg ik, apart topic met de gegevens en aanpassingen van de dverse gtt's met uitdraai, zodat iedereen voor zichzelf een keuze kan maken (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

Zolang iedereen niet bij 1 en dezelfde bank gaat meten ist gewoon appels met peren vergelijken.........

En zo'n topic bestaat trouwens al.......hiero.... :wink:
-PAZ-
Über-Spammer
Berichten: 11268
Lid geworden op: vr 11 jun 2004 16:55
Locatie: ijzendijke

Steven schreef:Ach kep het meeste al tig x verkondigd, die uitdraai staat ook in tig topics maar er zitten hier een hoop figuren die blijkbaar hun bril nooit ophebben ofzo. (S)
Iedereen is stronteigenwijs en probeert vaak het wiel opnieuw uit te vinden en dan denken dat ze de eerste zijn (Y)

Moet maar weer es wat minder tijd hier besteden denk ik. En das geen arrogantie, ik heb ook al mijn kennis gewoon van het inet gevist, maar daar moet je wel eens wat moeite voor doen.

Jij was voor je de gtt verkocht toch ook opzoek naar een andere turbo ipv je Hybrid T2?? Of laat mijn geheugen me nu in de steek.

Een aangepaste T25 is in mijn ogen toch de beste oplossing als je flink vermogen wilt draaien met je gtt
R5GTT. Drive it like you stole it
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

ik draaide met mijn T25 10 wielpk's minder als stevie op nagenoeg dezelfde druk.

enige verschil was de fmic die hij had, ik had een originele ic. (en dan hebben we het niet over wie er frisser was van blok, allebei veel kms). allebei dikke downpipe, elbow, uitlaat, groep a carb etc.
Immer wieder die verdammte Holländer
Ivo
Über-Spammer
Berichten: 9454
Lid geworden op: za 11 jan 2003 17:26
Locatie: Holland

Zo best zin in morgen...

De hele dag op circuitpark zandvoort...., dagje bleekemolen incentive.. :wink:

Hopelijk is het wel een beetje droog morgen, wie weet kunnen we de Clio nog ff aan de tand voelen :p
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

Nou, neem je regenbanden maar mee, zou 'k zeggen........ :p :lol:
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

et wordt niet echt strandweer
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

gele zuidwester op, mooi in de kleur van de auto
Immer wieder die verdammte Holländer
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Alex Los schreef:
Alex Los schreef:
Alex Los schreef:
Alex Los schreef:
Jochem de Haas schreef:Ik zal er nooit normaal opstaan .........begrijp dat dan ! :D

Euh van al die eet foto's......jammie :p
Nou stel een datum voor ......
Mischien zondag 25 november een idee als iedereen kan?
En dat we daarvoor effe een paar heats gaan karten ergens ofzo...

We beginnen een lijstje

FNB ALL YOU CAN EAT SPARERIB CONTEST

- Lex en Ellen
-
Up :D
KICK >-)
:~
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Is er dan niemand die zin heeft in een avondje spare rib bunkeren? (U)
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Ivo van Achthoven schreef:Zo best zin in morgen...

De hele dag op circuitpark zandvoort...., dagje bleekemolen incentive.. :wink:

Hopelijk is het wel een beetje droog morgen, wie weet kunnen we de Clio nog ff aan de tand voelen :p
mag je ook met die porsche's van ze rijden? Ik heb me toen aardig vermaakt in die dingen. Wat een geluid (~)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22029
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Het is dat ik vandaag moet werken, anders had ik ff bij Ivo gaan gluren! 8)

@ Lex, komt vast wel goed. Ben je alweer hersteld?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Nou, we zijn weer op de been :lol:

Helemaal goed komt het nooit meer :D
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Robert-Jan
Berichten: 5384
Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
Locatie: Noordwijk

Weeeekkkeeennndddddd!!!! 8)
VLK Groep
Gesloten