Tim schreef:Steven schreef:Ronald1916V schreef:En juist genieten van dat allereerste rondje, de Ring wordt daarna alleen maar saaier
Saaier? Moet je es een keer gasgeven suflul

Nee Ronald mist wat koppel en dat is net de dooddoener volgens mij, qua rijden doet hij niet onder voor ons al zou het op sommige momenten ook iets voorzichtigheid kunnen zijn wat natuurlijk verstandig is
Door denderen is niet altijd de beste keus

Dat koppel ontbreekt echt ja, op het moment is een 9:04 m'n snelste tijd met de 16V en dat was nog op straatbanden ook

, het stuk bergop loopt echt alles maar dan ook alles wat de hele route voor me zit bij me weg en dat is inderdaad wat irritant
Maargoed, er komen betere tijden aan.. al duurt dat nog even want ik heb nog wat projecten staan (waaronder de F7R van de Willy van Tim)
Verder moet er nog wat gebeuren aan de 19 naast een andere motor, zo moet het interieur er nog een keer helemaal uit (weer die kachelradiateur) en moet de kooi er dus ook weer uit.. daarbij meteen even fatsoenlijk aanpakken omdat je dus enkel aan het interieur merkt dat er 250.000 km op de klok staat, het dashboard rammelt en doet.. en de bedrading is ook niet meer top

Dus ja.. liever alles in 1x doen dan eerst half uit elkaar trekken en weer wachten op tijd..