wie?
Je weet het kenteken zeker niet? Ik denk dat het dezelfde is die hier vaak rondrijd. Is een duitse karmann met leer enzo.-Ray- schreef:en jawel, vandaag in de velserbroek rond een uur of 1730 een heuse Clio V6kenteken begon met 89-..-..
hij keek wel een beetje raar dat er een postbode in een mercedes bussie zo enthousiast naar hem zwaaide. volgens mij is dit de V6 die beschreven stond in de nieuwsbrief, "de koele V6"
en even later weer terug in ijmuiden een 19 16V cabrio, bordeaux rood, met een jongen en een meisje erin.
wie?
Dezelfde dag: een rode 19 te Harderwijkjeroen.k schreef: Gespot zaterdag de 19e in Harderwijk...witte GTT ph2...en ut was...Rudo!
Vervolgens reed ie achter me aan naar me huis...ik bleef um mooi voor danzij alle drempels!
daarna reed ie weer achter me aan tot aan de Mac, heb je een behoorlijk tijdje gespot dus
En ik maar stoer doen tegen mn maat dat jij volgas ging en mij niet kon bijhouden op de snelweg!
Op een of andere manier geloofde hij me niet!
pmoxje schreef:Hmm, hoe heet ze? misschien ken ik d'r weljeroen.k schreef:Hmzz, was dit toevallig een rode?Sander101 schreef:Vanacht op de N206 vanuit Katwijk naar Leiden en Wassenaar omstreeks 2:15. Een Renault 19 16v en een Clio RS (volgens mij, het was al donker) Clio ging richting Wassenaar en de 19 ging richting Leiden. Ze reden met zo'n, 100 meter verschil achter mekaar aan.
Dan was ik ut, heb oppeens een vriendinnetje in Sassenheim!
Neej joh, daar flitsen ze nietRudo schreef:Dezelfde dag: een rode 19 te Harderwijkjeroen.k schreef: Gespot zaterdag de 19e in Harderwijk...witte GTT ph2...en ut was...Rudo!
Vervolgens reed ie achter me aan naar me huis...ik bleef um mooi voor danzij alle drempels!
daarna reed ie weer achter me aan tot aan de Mac, heb je een behoorlijk tijdje gespot dus
En ik maar stoer doen tegen mn maat dat jij volgas ging en mij niet kon bijhouden op de snelweg!
Op een of andere manier geloofde hij me niet!![]()
Enne... 150 achter je aan kachelen daar op de snelweg is geen probleem, maar ik weet zeker dat als ik er voorbij was gegaan dat er verderop een flitspaal had gestaan of een flitsertje in de berm.
(wet van Murphie)
trekken borft en alphen soms snelle renaults aan ofzo?? morrie jij blijft spotten daaro!Chris schreef:Vanavond gespot omstreeks 19:15:
- Lokatie: N11(Bodegraven-Alphen a/d Rijn) thv Zwammerdam in de richting van Bodegraven.
- Model: Clio16V.
- Kleur: Blauw metallic.
- Kenteken: GP-XH-48.
- Staat: Netjes, wel stoffig.
- Tuning: Laag, dikke einddemper.
Vanavond omstreeks 21:00:
- Lokatie: N11 bij de oprit van de A4 bij Zoeterwoude.
- Model: R1916V.
- Kenteken: SV-VNM-31.
- Staat: Netjes.
- Tuning: 15" velgen, en een zilvergrijze striping.
- Bijzonderheden: Deze 19 is dagelijks te bewonderen bij transportbedrijf Technisch Unie in Alphen a/d Rijn.
Of is het een kwestie van goed op blijven letten?-Ray- schreef:trekken borft en alphen soms snelle renaults aan ofzo?? morrie jij blijft spotten daaro!Chris schreef:Vanavond gespot omstreeks 19:15:
- Lokatie: N11(Bodegraven-Alphen a/d Rijn) thv Zwammerdam in de richting van Bodegraven.
- Model: Clio16V.
- Kenteken: GP-XH-48.
- Staat: Netjes, wel stoffig.
- Tuning: Laag, dikke einddemper.
Vanavond omstreeks 21:00:
- Lokatie: N11 bij de oprit van de A4 bij Zoeterwoude.
- Model: R1916V.
- Kenteken: SV-VNM-31.
- Staat: Netjes.
- Tuning: 15" velgen, en een zilvergrijze striping.
- Bijzonderheden: Deze 19 is dagelijks te bewonderen bij transportbedrijf Technisch Unie in Alphen a/d Rijn.