Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ja kan ook boneless bellen van vdb works (jeroen van de belt)
die hebben een compleet draaien gtti systeem voor opzich een redelijk bedrag http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... +beltbikes
Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ja kan ook boneless bellen van vdb works (jeroen van de belt)
die hebben een compleet draaien gtti systeem voor opzich een redelijk bedrag http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... +beltbikes
doet je gtti systeem het nog steeds?
je word dement
dacht dat het de jouwe was waar het opgezet was sorry
Tussen de originele downpipe en uitlaat zit nog wel degelijk een vulring. Als je een dikkere downpipe hebt past die ring uiteraard niet meer.
Maar ik geef toe, het zal niet zoveel uitmaken als die ring mist.
Hmmm, vandaag weer geprobeerd om het probleem met me BS op te lossen. maar niet echt gelukt.
Dat blok dat aan de binnezijde op je achterwielkast zit is dat nou wel of geen relais voor de brandstofpomp?
Want toen ik daar de stekker uit trok bleef hij gewoon door pompen.
Heb inmiddels wel het andere relais gevonden, maar dat is al eens vervangen want daar staat geen ori.renault nummer op....
Heeft iemand voor mij toevallig dan die/dat nummer(s) van die relais
Als de achterste ook een relais is...
ben vandaag weer een poosje met mijn gt aan het opbouwen geweest maar het is zo lang geleden dat ik het kreng gesloopt heb dat ik soms wel erg lang bezig ben om uit te vogelen wat waar heeft gezeten.
afijn het zal wel weer goedkomen
Abel schreef:Die achterste is relais voor reserve tankje pomp
ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ok, dan is het me pomp zelf, die af en toe vast slaat, heb het relais van de witte geprobeerd en met die doetie het nog steeds
FF nieuwe pomp bestellen dan
Is 16 inch velgen echt goed te doen? Ook qua aanlopen enzo? En qua afrolmaat? Ik wil niet dat heel de acceleratie eraan gaat omdat er zo nodig grote velgen onder moeten
Ik heb hele mooie velgen gezien, zijn echter alleen in minimaal 16 inch leverbaar, maar 16 inch vind ik persoonlijk wel maximaal qua grootte onder een GT Turbo.
R34L schreef:Is 16 inch velgen echt goed te doen? Ook qua aanlopen enzo? En qua afrolmaat? Ik wil niet dat heel de acceleratie eraan gaat omdat er zo nodig grote velgen onder moeten
Ik heb hele mooie velgen gezien, zijn echter alleen in minimaal 16 inch leverbaar, maar 16 inch vind ik persoonlijk wel maximaal qua grootte onder een GT Turbo.
R34L schreef:Is 16 inch velgen echt goed te doen? Ook qua aanlopen enzo? En qua afrolmaat? Ik wil niet dat heel de acceleratie eraan gaat omdat er zo nodig grote velgen onder moeten
Groeten Roald.
Gewoon doen! Zal 'm zekers goed staan.
'T moet niet alleen goed staan, ook goed rijden...
Groeten Roald.
Gewoon doen! Zal 'm zekers goed staan.
'T moet niet alleen goed staan, ook goed rijden...
Het is echt rondom kut rijden met 16 inch ...niet doen
ik heb ook een tijdje met 16" rondgereden met 40 bandjes..
maar deze liepen aan in de wielkaten als je iets te hard een drempel opging, of eraf ging..
dus nu maar weer orgi 13"eronder