Ik heb hele aardige ouders, me pa en opa gaan ook mee, dat zal leuk worden.Foeke schreef:wij kunnen nooit kiezen, of wij krijgen nooit zoiets aangeboden. Daarvoor moet je RO 16V heten

*scharrelt in de keuken*...RO 16v schreef:Wat zou jij dan doen als je mag keizen tussen zo'n meeting of een curses krijgen in oud F1 auto's, ik hoef niet te kiezen.PATRICK-CLIO schreef:het zijn ook altijd dezelfde
Zielig figuur, ken je mij??? nee, houdt dan je bek dork.Dirk (CRX) schreef:*scharrelt in de keuken*...RO 16v schreef:Wat zou jij dan doen als je mag keizen tussen zo'n meeting of een curses krijgen in oud F1 auto's, ik hoef niet te kiezen.PATRICK-CLIO schreef:het zijn ook altijd dezelfde
*vind potje zout*...
*strooi strooi*..
paar korreltjes is niet genoeg helaas..
Kun je die Skyline niet effe in Nederland neerzetten bij de meeting?
Er is een evenementen regeling en dan is het mogelijk om met een geschorste auto op de openbare weg te rijden voor een dag. Maar de precieze voorwaarden weet ik niet.Toine schreef:Weet iemand of het mogelijk is om een wagen die geschorst is voor een dag op de weg te krijgen? (verzekerd etc.) Heb namelijk m'n wagen geschorst maar moet eigenlijk gewoon aanwezig zijn bij zo'n meeting.
whahahaha.. een echte Amsterdammer hoor.. direct op zijn achterste poten.. zeik toch niet zo vent.. kun je geen kritiek hebben, blaas dan ook niet zo met je grote verhalen..RO 16v schreef:
Zielig figuur, ken je mij??? nee, houdt dan je bek dork.
Als jij ontevreden bent met je zielig armzalig leventje val mij er dan niet mee lastig.
Zeg het volgende keer recht in m'n gezicht als je mans genoeg bent.
ho kerel, dit is nu nie de reaktie die ik van jou verwacht,last van 't warme weer,of is je cliootje toch nie snelRO 16v schreef:Zielig figuur, ken je mij??? nee, houdt dan je bek dork.Dirk (CRX) schreef:*scharrelt in de keuken*...RO 16v schreef:Wat zou jij dan doen als je mag keizen tussen zo'n meeting of een curses krijgen in oud F1 auto's, ik hoef niet te kiezen.PATRICK-CLIO schreef:het zijn ook altijd dezelfde
*vind potje zout*...
*strooi strooi*..
paar korreltjes is niet genoeg helaas..
Kun je die Skyline niet effe in Nederland neerzetten bij de meeting?
Als jij ontevreden bent met je zielig armzalig leventje val mij er dan niet mee lastig.
Zeg het volgende keer recht in m'n gezicht als je mans genoeg bent.
gedoetZou je mij zijn email adres kunnen pm-en dan doen we het op die manier