Tja, wie zullen we daar eens voor verantwoordelijk stellen...?jean-paul schreef:ik vind alles best,zolang het maar mooi weer is....

Municipal is juist over het algemeen minder dan gewone. Goedkoper in alle opzichten.Mrtn schreef:Municipal campings zijn over het algemeen wel altijd hygienisch, worden door de gemeente onderhouden en hijs het dichtsbij, tenminste het korts rijden
Vanuit Normandië zul je toch echt een stuk dieper Frankrijk in moeten en dan nog eens richting het oosten. Dus echt een tussenstop zal het niet worden voor je.oxje schreef:Waar legt et eigenlijk precies in Frankrijk, want ik kom dan toevallig die vrijdag uit normandie zetten dus kan ik net zogoed een tussenstop maken
Als je nou een aantal posts hierboven kijkt dan kun je zien dat er een linkje staat naar die campingsite. Als je precies doet wat er staat kun je zo zien in welk departement het ligt en dus ook waar ongeveer in Frankrijk.oxje schreef:Waar legt et eigenlijk precies in Frankrijk
In de buurt van Dijon:Rudo schreef:Als je nou een aantal posts hierboven kijkt dan kun je zien dat er een linkje staat naar die campingsite. Als je precies doet wat er staat kun je zo zien in welk departement het ligt en dus ook waar ongeveer in Frankrijk.oxje schreef:Waar legt et eigenlijk precies in Frankrijk
Vanaf Utrecht is het ongeveer 735 km rijden....oxje schreef:Waar legt et eigenlijk precies in Frankrijk, want ik kom dan toevallig die vrijdag uit normandie zetten dus kan ik net zogoed een tussenstop maken
Nou Sven ik ga met mn GTT Blue Sport, en Tjabel gaat ook met zn GTT Blue Sport, maar ik ga dus echt niet planken naar Frankrijk hoor, we rijden gewoon lekker relax 100 / 110 over de Franse wegen er naar toe.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ik zit dus met een vrij groot probleem als ik daarheen wil
mijn auto wil ik echt niet veel harder als 100 a 120 rijden
ik heb namelijk een 5 alpine uit 1977 met een coupe versnellings bak
dus betekent dat ik bij 120 in 5 4250 toeren draai
dit is niet echt uit te houden
tevens wordt een alpine vrij warm
dus de hele weg met de kachel vol open is ook niet prettig
Tom ik kom er achter dat dit de enige kans is op vakantie dit jaar dus als je nog mee gaat wil ik graag met je mee rijdenTom schreef:ik twijfel nog, mischien als ik één van de FNOŽers zo ver kan krijgen
Dit ben ik ook van plan dus ik sluit me ook bij jullie aan ok? Kwil mijn 5 nog langer rijden namelijkIvo8hoven schreef:Nou Sven ik ga met mn GTT Blue Sport, en Tjabel gaat ook met zn GTT Blue Sport, maar ik ga dus echt niet planken naar Frankrijk hoor, we rijden gewoon lekker relax 100 / 110 over de Franse wegen er naar toe.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ik zit dus met een vrij groot probleem als ik daarheen wil
mijn auto wil ik echt niet veel harder als 100 a 120 rijden
ik heb namelijk een 5 alpine uit 1977 met een coupe versnellings bak
dus betekent dat ik bij 120 in 5 4250 toeren draai
dit is niet echt uit te houden
tevens wordt een alpine vrij warm
dus de hele weg met de kachel vol open is ook niet prettig
Sommigen zullen wel zeggen "die zijn gek" , ja nou en......![]()
![]()
![]()
Ik ga liever lekker rustig zonder problemen heen en terug, dus Sven sluit gewoon lekker aan bij ons als je echt mee gaat
wat is er nog over van dit toevallige lijstje??? ik heb wel zin om er een mini-vakantie aan te plakken-Ray- schreef:- Ray R5GTT
- Maarten, R5GTT
- Jean-Paul & Beaat, R5GTT of Willi
- Edwin & Elisa, R5GTT
- Tijn, R5GTT
- Janine, R5GTT
- Rudo, R5GTT
- Jochem, R5GTT
- Ivo8hoven, R5GTT
- Tjabel, R5GTT
- Riël, R5GTT
- Steven, R5GTT
- Stephan, ClioRSI
- Robert, Willi
- Tom, Willi
- Jeroen, R19
- Chris, R19
- Bart, R19-16V
- Maus, Clio VSex
- Martin r?? waarchijnlijk 5
- (hoolie)Ad & Patricia, R5GTE
ga jeje otto 'af'tunen Ray?-Ray- schreef:cruisen roelt, wie gaat er nou planken met volle bepakking etc?
turbodruk dicht, normale carb, standaard auspuff en gaan, 1.4 roeleert
Sorry... ga toch naar Automaxx, niet allebei ...-Ray- schreef:- Ray R5GTT
- Maarten, R5GTT
- Jean-Paul & Beaat, R5GTT of Willi
- Edwin & Elisa, R5GTT
- Tijn, R5GTT
- Janine, R5GTT
- Rudo, R5GTT
- Jochem, R5GTT
- Ivo8hoven, R5GTT
- Tjabel, R5GTT
- Steven, R5GTT