[REGIOMEET]Friday Nightmeeting Eindhoven
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Denk dat ik ook wel even langs kom! Ik weet alleen niet met welk renaultje.... 
-
- Über-Spammer
stelletje illegale straatracers
ik moet voor een galafeest rijden met de replica williams, anders kwam ik ook

ik moet voor een galafeest rijden met de replica williams, anders kwam ik ook

Ik let tegenwoordig wel wat meer op dan voorheen. Ze hebben mij ook al eens te pakken gehad... Of ik even 450,- over wilde maken.
Ach ja, als ik hem nog eens tegen kom zal het bij het eerste stoplicht al gebeurd zijn met hem
Maar weer even ontopic: ik moet vrijdag tot 21:00 werken en zal er dus pas rond 21:30 zijn...

Ach ja, als ik hem nog eens tegen kom zal het bij het eerste stoplicht al gebeurd zijn met hem

Maar weer even ontopic: ik moet vrijdag tot 21:00 werken en zal er dus pas rond 21:30 zijn...
-
kunnen we dan niet beter de vrijdag meeting bij tnm zetten, want marcel jij komt morgen ook al naar maastricht hé? Opkomst in veldhoven is idd erg laag..... 

-
Vrijdag 15 juni vanaf 20u!!
Zekers
- Bart GTT
- Marcel- 21 t
- oldskool
- Egon
Zekers
- Bart GTT
- Marcel- 21 t
- oldskool
- Egon
ik kom ook wel ff langs met de kliko 

Ja Clio. De 16 klapper. De GTT staat nog even stil. Gaan we zaterdag weer aan verder. Kijken of we haar weer eens rijdend kunnen maken. Er moet maar weer eens een APK op komen.Merijn schreef:Clio?!
Goed bezig MatijsMatijs schreef:Ja Clio. De 16 klapper. De GTT staat nog even stil. Gaan we zaterdag weer aan verder. Kijken of we haar weer eens rijdend kunnen maken. Er moet maar weer eens een APK op komen.Merijn schreef:Clio?!

Nou was wel gezellig gisteren.
Ondanks dat we wel met zijn drieën waren...
Ondanks dat we wel met zijn drieën waren...
Haha hebt ik al gedann hoor.Steven schreef:Begin je eigen club dan...
Maar dan wel met Opel vrienden ,die komen wel.
We zijn daar altyd de eerste vrydag v/d maand is altyd wel gezellie.
Merk maakt my niet uit zolang het maar een leuke club mensen by elkaar is .
Marcel, is zo'n ouwe Manta B GSI nix voor je? Op een of andere manier zie ik je daar helemaal inzitten met je dikke haardos, armpje uit het raam, beetje gabbermuziek erbij
Geintje he
Zo'n manta is nog best vet...

Geintje he

nee hoor is niks voor my heb enkele jaren in DEZE kadett c gte gereden was wel lache maarja ja kunt niet alles houden .Steven schreef:Marcel, is zo'n ouwe Manta B GSI nix voor je? Op een of andere manier zie ik je daar helemaal inzitten met je dikke haardos, armpje uit het raam, beetje gabbermuziek erbij![]()
Geintje he
Ja deze was toen lager als op deze foto

[img]http://www.opelkadettcclub.nl/images_so ... coupe2.jpg[/img]
opgevoerde 2.2 er in met een zf 5sport bak als je dat iets zegt
Hehe C-kroket is wel ubervet ja.
Technische specs zeggen me niet heel veel, al weet ik wel dat die 2.2's er wel vaker ingelepeld werden met setje dubbele webers ofzo. Zal best vooruit willen.
Bekende hier heeft sinds kort een Manta B GSI, tijd om die eens aan de tand te voelen
Technische specs zeggen me niet heel veel, al weet ik wel dat die 2.2's er wel vaker ingelepeld werden met setje dubbele webers ofzo. Zal best vooruit willen.
Bekende hier heeft sinds kort een Manta B GSI, tijd om die eens aan de tand te voelen

Nah wat het is , is dat die opels gewoon erg goed uitzien uit die tijd
En dat je er vrijwel elke opelmotor die bestaat in kan hangen 

hebben die dingen dan geen last van roest? moeten ze wel altijd binnen hebben gestaan denk ikRiël Notermans schreef:Nah wat het is , is dat die opels gewoon erg goed uitzien uit die tijdEn dat je er vrijwel elke opelmotor die bestaat in kan hangen
Ja kan byna altijd , zeg maar wanneer ?Bart GTT schreef:Zijn er nog mensen die nog een keertje zin hebben om in ons wonderschone Eindhoven af te spreken??
Kan ook een keer op zaterdag, dan kunnen we nog even "een" biertje pakken op Stratumseind...![]()
Ja naar de Effenaar zeker of Dynamo.

Yooooooow 

Ik vind het allemaal goed, ik doe mee 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
lijkt me gezellig!