zwarte wordt opgebouwt, geen discussie mogelijk

gheheheSteven schreef:Je word ondanks je Action-imago toch wel steeds serieuzer en beter Martijn, petje af!
nee standaard spruitstuk. cupuitlaat incl spruitstuk is verkocht en maakt toch teveel herrie om mee op bijvoorbeeld assen te rijden.jacques schreef:Martijn, Je gebruikt blijkbaar wel de Megane 4in 2 in 1 of is dat ook iets bijzonders?
Spullen van een 19 16v pakken.Michiel Willemse schreef:Dan zou ik ook de ophangpunten van je subframe ook even nameten voordat je er achter komt dat dat niet helemaal past...
Maar verder is dus qua draagarm een megane hetzelfde als een clio? Alleen breder. Of zie ik nog dingen over het hoofd? Ik zoek nl naar wegen om de clio 16v te verbreden buiten het slachten van een willie
Sorry voor het misbruiken van je topic
Een rs draagarm is hetzelfde als 19 16v, Clio Williams, Cup Clio, megane etc. Assen van een rs zijn ook anders. De breedte onder je Clio 1 word bepaald door de draagarm en fuseekogel, tenzij je het subframe echt gaat aanpakken/verbreden.Michiel Willemse schreef:Dan wordt denk ik voor de clio een clio 2 ophanging met aandrijfassen. Volgens mij kom ik dan een paar mm breder dan willie.
Moet ik maar eens zlef een topic over maken.
Inderdaad, er zit al een extender. Maar hoe meer ik pak hoe beter? Maar bedenk me nu dat er een beperking in de hoek zit van de uniball dus misschien kan ik de verhoging beter niet doorvoeren.Jean-Paul-S schreef:Mooie armen, ook gelagerd zie ik![]()
Waarom wil je de ogen omhoog plaatsen, er zit toch al een extender tussen kogel en fusee? Of zit het gat bij een cup megane hoger?
inderdaad. mocht je echt breder willen dan een willi, dan zul je het subframe aan moeten passen of een soortgelijke oplossing als mij toepassen. maar goed, je moet de wielen ook nog kwijt kunnen...Jean-Paul-S schreef:Een rs draagarm is hetzelfde als 19 16v, Clio Williams, Cup Clio, megane etc. Assen van een rs zijn ook anders. De breedte onder je Clio 1 word bepaald door de draagarm en fuseekogel, tenzij je het subframe echt gaat aanpakken/verbreden.Michiel Willemse schreef:Dan wordt denk ik voor de clio een clio 2 ophanging met aandrijfassen. Volgens mij kom ik dan een paar mm breder dan willie.
Moet ik maar eens zlef een topic over maken.
Nou, ideaal is het als hij op x rijhoogte staat, en de arm op dat moment horizontaal staat. Als jij lager dan laag gaat bestaat de kans dat je wat moet verhogen.Martijn Kool schreef:Inderdaad, er zit al een extender. Maar hoe meer ik pak hoe beter? Maar bedenk me nu dat er een beperking in de hoek zit van de uniball dus misschien kan ik de verhoging beter niet doorvoeren.Jean-Paul-S schreef:Mooie armen, ook gelagerd zie ik![]()
Waarom wil je de ogen omhoog plaatsen, er zit toch al een extender tussen kogel en fusee? Of zit het gat bij een cup megane hoger?
nouja, in elk geval gaat het 10mm opzij. Aandrijfassen ben ik denk ik ook uit:)
Dat frame past niet onder een Clio, wel onder een 19 bijvoorbeeldtutuur schreef:Het kan aan mij liggen hoor maar je had toch net zo goed het cup frame zelf kunnen gebruiken?
Ook al heb je al veel aan deze verbouwd dan verkoop je die toch voor iemand die een cup clio wilt bouwen?
Of is die al verkocht?
subframe kon ik goed verkopen dus tsja dan maar aanpassen hetutuur schreef:Het kan aan mij liggen hoor maar je had toch net zo goed het cup frame zelf kunnen gebruiken?
Ook al heb je al veel aan deze verbouwd dan verkoop je die toch voor iemand die een cup clio wilt bouwen?
Of is die al verkocht?
Subframe van een Megane 1996-1998 is identiek aan een R19 op 2 gaatjes na. Die moet je er even inboren (motosteun achter). Je kunt ze bij mij vergelijken ik heb ze allerbei los staan.Jean-Paul-S schreef:Dat frame past niet onder een Clio, wel onder een 19 bijvoorbeeldtutuur schreef:Het kan aan mij liggen hoor maar je had toch net zo goed het cup frame zelf kunnen gebruiken?
Of is die al verkocht?Volgens mij is alles al verkocht van die megane.