deze week in de autoweek

Ik ga hem nu maar eens ff uitpakken en lezen.
Oke, die moet ik dus wel hebben heMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Deze maand in de GTI Performance:
Reportage van een erg strakke 19 Sedan 16V
Triotest met Clio V6, Clio Williams en een 5 Turbo 2
Reportage Clio Rsi met een Clio V6 kit.
Het blad heb ik bij de Bruna gekocht.Remi Blommers schreef:Waar kan ik die krijgen? Klinkt vet!
Dan moet ik die ook maar even halen.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Het blad heb ik bij de Bruna gekocht.Remi Blommers schreef:Waar kan ik die krijgen? Klinkt vet!
'T zijn ook altijd dezelfde die op de foto staan ...André ter Velde schreef:Hihi, het blad Formule 1 al gezien?? Grote foto verdeeld over 2 pagina's over de presentatie van Minardi in Amsterdam. en wie staat daar met zijn gele jas te fotograferen met naast hem zijn maatje Bambi ??
Jep !
Inscannen!André ter Velde schreef:Hihi, het blad Formule 1 al gezien?? Grote foto verdeeld over 2 pagina's over de presentatie van Minardi in Amsterdam. en wie staat daar met zijn gele jas te fotograferen met naast hem zijn maatje Bambi ??
Jep !
Auto en motor techniek is nog boeiender. Is al een beetje op niveau.Erik Olijnsma schreef:Als je vergelijkt met wat autoweek 10 jaar terug is en nu,
Ik heb een abo op de autovisie, (enigste echt serieus autoblad)
maar vind het af en toe wel leuk om die autoweek te lezen
Kheb hem net ff gehaald, Randy heeft er niet echt verstand van.-Ray- schreef: in de auto en tuning van deze maand staat in het stukje over het spuiten van een auto een R5 GT Turbo genoemd. eigelijk niet meer waard om het geld in te pompen... "Roest is als een ijsberg. je ziet blaasjes maar wat er onder zit.." Vet, dus de titanic is gezonken door roest
Dus: wie z'n GT staat er bij Autoschade Holtkamp in Doetinchem???