Was weer een geslaagde meeting, veel leuke auto's

270 pk op hoeveel kilo?Ivo van Achthoven schreef:En toch ben ik het daar niet helemaal mee eens...., je moet natuurlijk wel bedenken dat je al het vermogen wel goed op de weg moet (kunnen) zetten, en dat is nou precies wat ze erg goed voor elkaar hebben....Arco schreef:Die R26.R was via VkV geregeld.![]()
De gele R26 van HJ Groep was van een medewerker daar / collega van mij.
En yep. Die R26.R miste iets.... de trap in rug. Vermogen zat. Geen twijfel over mogelijk. Stuurde goed. Zat goed. Geluid goed, maar kon en mag van mij beer/harder/brullender.![]()
![]()
Kijk wij gaan de auto's voor nederland voorzien van ongeveer 270 pk ipv 230, dit icm 150kg minder gewicht wordt het natuurlijk nog wat meer spectakel...![]()
De beleving zoals je die gewend bent bij bijv. een 5 GTT is natuurlijk door een hoop herrie en ouderwets turbogat...
Ik vond het wel grappig dat wij als club een leuke primeur hadden, het hele RS gamma was vanmiddag mooi aanwezig.
Verder even over vandaag, ik vond het erg fris....maar gelukkig aardig droog en toch al met al een leuke opkomst
Ivo van Achthoven schreef:ongeveer 150 minder al een std. Megane RS
je kunt me wel netjes imiteren :dArco schreef:eind van de dag ....Ad schreef:Was weer een mooie dag inderdaad en de volgende keer kijk ik op locatie in de goodieb ag ipv thuis, had de sjawl wel kunnen gebruiken.
Wel leuk trouwens dusaan Jongerius voor het beschikbaar stellen.
"Hey Ad, nog een sjaaltje nodig ??
"Ja, doe maar. Tis koud man. Niet normaal"
"Heb je de GoodieBag niet gehad dan ??"
"Jawel. Hoezo ??"
"Daar zat ie in...."
"*kreun*"
![]()
ja klopt, ik was echt niet onder de indruk van het vermogen. Volgens mij lagen der yokohama's onder. Maar het concept is zeker goed, wegligging, remmerij, opbouw enz.Ivo van Achthoven schreef:Nee ik ben het ook wel eens met je (en Jo zei het ook gelijk) maar ja het blijft een "normale" straat productie auto die moet voldoen aan oa emissie eisen etc.![]()
En ja voor nederland lekker "iets"meer pkaas
Inderdaad. Ben benieuwd naar de rest van de foto's. Het wordt tijd dat de RTC een glossy magazine krijgt met zulke fotografen.Ivo van Achthoven schreef:@ Anthony: ik vind dat ik het gewoon even moet zeggen dat je echt vreselijk mooie foto's hebt gemaakt...![]()
-jo- schreef:effe tussen de regels en totaal offtopic maar een heel bekend tuner beweerd dat er 400 uit te halen valt.
Jawel, maar ik zit al over m'n daglimiet, dus mijn foto's zijn op het moment niet zichtbaar. Overigens heb ik de jouwe er niet op staan. We blijven niet bezig natuurlijk.WouterW schreef:Nog geen Williams op de foto's voorbij zien komen
Hier ookLuco/Alpine-racer schreef:Die stonden allemaal al in de winterstallingChris schreef:
Waar zijn overigens al die GT Turbo's en Clio16V's gebleven?! Daar vulden we in 2001/2 één terrein mee!!Althans hier wel.
Hier juist andersom. Wat een vette machine! Ben alleen nog misselijk van het ritje...[img]http://www.smiliez.nl/smiliez/ongesorteerd/wht.gif[/img]Luco/Alpine-racer schreef: Eerlijk gezegd vond ik hem op de folder mooier dan in werkelijkheid.
dat gebruik ik ook niet in 1 zin, ik kijk wel link uitArno17 schreef:Luco, dat je betrouwbaarheid en Renault in een zin gebruikt..kan dat wel samen dan?
![]()
Maar zoonlief heeft een filmpje gemaakt van het wegrijden van de Meg RS-R, het blijft wel een prettig geluidje hoor!
Die V6 Clio heeft ook een lekkere sound.
Ach Chris...., misschien wilde die man alleen even vragen hoe laat het was....Chris schreef:
Hier juist andersom. Wat een vette machine! Ben alleen nog misselijk van het ritje...[img]http://www.smiliez.nl/smiliez/ongesorteerd/wht.gif[/img]
Ik vraag me af wat de buurt van de auto vind... Wat denk jij Ivo?! [img]http://www.smiliez.nl/smiliez/boos/sauer034.gif[/img]
Het zal geen verkooptoppertje worden, maar bruut is die zeker!![]()
![]()
VKV(Bjorn) bedankt voor het regelen!![]()
![]()
zekers, der zijn genoeg voorbeelden van. Bij oudere renaults is het meestal een gebrek aan onderhoud of het klooien aan de wagen door iemand die denkt er verstand van te hebben of door schroeffie schroeffie te doen zonder verder te kijken dan de neus lang is.Arno17 schreef:Luco, dat je betrouwbaarheid en Renault in een zin gebruikt..kan dat wel samen dan?
![]()
Gooi maar ff online Arno...., ben wel benieuwd...Arno17 schreef: Maar zoonlief heeft een filmpje gemaakt van het wegrijden van de Meg RS-R, het blijft wel een prettig geluidje hoor!
he neef... volgens mij had jij je horloge dan nog op de zomertijd staanwill schreef:Hier inmiddels ook alweer een tijdje thuis, lekker warm in de housebroek...
Stilstaan was idd wel fris, maar we zijn ook niks meer gewend hè.....
![]()
Rond 15.15 u zijn wij (vriendin en kind), samen met Maurice en Harrald weer huiswaarts gekeerd i.v.m. nog wat verplichtingen thuis.
Halverwege sloot Marcel Tuinman nog aan met z'n 5, dus onderweg nog leuk wat 'gespeeld' met de drie 5 GT-tjes én zelfs een aantal duimpjes gekregen van medeweg(ge/mis)bruikers!
Op naar de ALV, winterstopje en knallen met de RTC in seizoen 2009!!!!
dan nog launch control, dan kan je echt lachenArno17 schreef:uhhh, 270 pk en 1200 kilo zal een leuke 0-100 sprint wezen...
Rode velgen, tja ik vind het mooi staan maar smaken verschillen nu eenmaal.
Ik stond naast de RTC Tent.LotuzClioWilliams schreef:Jawel, maar ik zit al over m'n daglimiet, dus mijn foto's zijn op het moment niet zichtbaar. Overigens heb ik de jouwe er niet op staan. We blijven niet bezig natuurlijk.WouterW schreef:Nog geen Williams op de foto's voorbij zien komen
Kort filmpje van 13 seconden, die kleine heeft hem al tig keer bekeken...Ivo van Achthoven schreef:Gooi maar ff online Arno...., ben wel benieuwd...Arno17 schreef: Maar zoonlief heeft een filmpje gemaakt van het wegrijden van de Meg RS-R, het blijft wel een prettig geluidje hoor!
Jo het blijft natuurlijk met de Franse slag he, net als hun kazen..........mag het ietsjes minder ook?-jo- schreef:zijn dat weer renault peekaas ?