volgens mij kun je er toch geen 1 aansluiting van afdoppen?Steven schreef:Hoe zit dat uberhaupt met een kruislings systeem, neem je de 2 leidingen naar achter via een T-stuk samen of dop je op de HRC gewoon 1 aansluiting af?
voor zover ik begrijp schaf je dat hele kruislingse systeem gewoon af met zo`n remdrukverdelertutuur schreef:je stromingssnelheid verdubbelt indd. het enige probleem is dan dat bij een hogere flow ook een hogere weerstand optreed, en aangezien je nog maar 1 voorrem gekruisd hebt met de achterrem zal de andere voorrem ongemoeid blijven alleen de ene zal iets meer druk ontvangen(voor zover ik met mijn boeren verstand kan beredeneren)
edit: volgens mij vergeet je dat voor en achter kruislinks met elkaar staan in verbinding staan
dan is het idd wel mogelijk, gewoon de voorste 2 aansluitingen voor de voorremmen nemen en dan 1 enkele voor de achterremmen....Steven(stk) schreef:voor zover ik begrijp schaf je dat hele kruislingse systeem gewoon af met zo`n remdrukverdelertutuur schreef:je stromingssnelheid verdubbelt indd. het enige probleem is dan dat bij een hogere flow ook een hogere weerstand optreed, en aangezien je nog maar 1 voorrem gekruisd hebt met de achterrem zal de andere voorrem ongemoeid blijven alleen de ene zal iets meer druk ontvangen(voor zover ik met mijn boeren verstand kan beredeneren)
edit: volgens mij vergeet je dat voor en achter kruislinks met elkaar staan in verbinding staan
duurt ff, maar dan heb je hem eindelijk doortutuur schreef:dan is het idd wel mogelijk, gewoon de voorste 2 aansluitingen voor de voorremmen nemen en dan 1 enkele voor de achterremmen....Steven(stk) schreef:voor zover ik begrijp schaf je dat hele kruislingse systeem gewoon af met zo`n remdrukverdelertutuur schreef:je stromingssnelheid verdubbelt indd. het enige probleem is dan dat bij een hogere flow ook een hogere weerstand optreed, en aangezien je nog maar 1 voorrem gekruisd hebt met de achterrem zal de andere voorrem ongemoeid blijven alleen de ene zal iets meer druk ontvangen(voor zover ik met mijn boeren verstand kan beredeneren)
zo duur vind ik het opzich niet voor een regelaar:
regelaartje
ik had het allang al door hoorMartijn Kool schreef:duurt ff, maar dan heb je hem eindelijk doortutuur schreef:dan is het idd wel mogelijk, gewoon de voorste 2 aansluitingen voor de voorremmen nemen en dan 1 enkele voor de achterremmen....Steven(stk) schreef:voor zover ik begrijp schaf je dat hele kruislingse systeem gewoon af met zo`n remdrukverdelertutuur schreef:je stromingssnelheid verdubbelt indd. het enige probleem is dan dat bij een hogere flow ook een hogere weerstand optreed, en aangezien je nog maar 1 voorrem gekruisd hebt met de achterrem zal de andere voorrem ongemoeid blijven alleen de ene zal iets meer druk ontvangen(voor zover ik met mijn boeren verstand kan beredeneren)
zo duur vind ik het opzich niet voor een regelaar:
regelaartje
flikker er dan ook idd een hydraulisch handremmetje tussen steven
?????????Robke schreef:Bij de Clio zit de binnenste rail op de middentunnel. Daar kun je de rail voor de kuip niet plaatsen, dus heb je 2 gaten over. Daar kun je dan mooi de gordel mee vast zetten.
Dan zit je veel te hoog, ik zat tenminste met m'n kont lekker dicht bij de grond. De meesten konden nog niet boven het stuur uit kijken als ze in m'n stoel gingen zitten.Arjen schreef:?????????Robke schreef:Bij de Clio zit de binnenste rail op de middentunnel. Daar kun je de rail voor de kuip niet plaatsen, dus heb je 2 gaten over. Daar kun je dan mooi de gordel mee vast zetten.
Ik gebruik toch echt de originele rails voor montage van het hulpframe voor de kuip. Al heeft een GP natuurlijk wel stoelen uit een 19 16v. Maar dat heeft een Williams toch ook?
Ik zit toch echt een heel stuk lager dan met de standaard stoel. Kan net een beetje fatsoenlijk over het dashbord koekeloeren.Robke schreef:Dan zit je veel te hoog, ik zat tenminste met m'n kont lekker dicht bij de grond. De meesten konden nog niet boven het stuur uit kijken als ze in m'n stoel gingen zitten.Arjen schreef:?????????Robke schreef:Bij de Clio zit de binnenste rail op de middentunnel. Daar kun je de rail voor de kuip niet plaatsen, dus heb je 2 gaten over. Daar kun je dan mooi de gordel mee vast zetten.
Ik gebruik toch echt de originele rails voor montage van het hulpframe voor de kuip. Al heeft een GP natuurlijk wel stoelen uit een 19 16v. Maar dat heeft een Williams toch ook?