zo weer een hele tijd geleden maar nu dan weer wat nieuws, auto staat nu al een tijdje stil doordat de uitlaat gescheurd was bij het spruitstuk heb het stuk op laten sturen naar powersprint en ben nu aan het wachten op het nieuwe stuk was gelukkig garantie dus dat was wel beter. nadeel is alleen dat de leverdatum onbekend was omdat de leverancier geen datum durfde te geven
verder heb ik achterin een plaat gemaakt van mdf en bekleed zodat het er een beetje netjes eruit ziet, ik heb ook meteen de deur en achterpaneel stukken die nog bekleed waren met de oude bekleding opnieuw met zwart bekleed past het een beetje beter bij het geheel.
1 tipje, ik zou als ik jou was een buis tussen de twee achterste buizen maken net onder de schoor en daar ogen op maken en de gordels daar op monteren.
2 voordelen
Vloer is vrij als je eens iets mee moet nemen.
Gordels zitten niet meer zo schuin.
1 tipje, ik zou als ik jou was een buis tussen de twee achterste buizen maken net onder de schoor en daar ogen op maken en de gordels daar op monteren.
2 voordelen
Vloer is vrij als je eens iets mee moet nemen.
Gordels zitten niet meer zo schuin.
Jordi schreef:Mooi ding hoor!
Hoe is het trouwens met dat twingotje van je vrouwtje?
ja gaat er goed mee ik gebruik hem nu al een tijd omdat de mijne stil staat heb er van het weekend andere koplampen en zijknippers ingezet want die lagen al een half jaar in de schuur... ze heeft zelf nu een lease bak dus als de clio weer rijdt dan gaat de twingo er waarschijnlijk uit
net gekeken of ik nog wat leuke fotos kon maken maar het is in de garage erg slecht qua licht, er staan wat fotos wat paginas terug maar ik probeer zodra die weer rijd mooie te maken
nu kom ik wat tegen op ebay en ik weet niet zeker wat ik er van vindt, een complete sticker set van team diac voor 350 euro..
nu liep ik er al een tijdje over te denken maar ik weet niet hoe het eruit zal zien... dus vraag ik het hier maar eens wat vinden jullie..? zo laten zonder stickers of wel bestickeren maar evt andere kleur
nee helaas geen foto met sticker althans niet een williams blauwe wel van de zilvergrijze maar ja en idd zou wel heel uniek zijn het is alleen wel een duur grapje als ik er idd op uitgekeken raak...
Het is echt een heel groot verschil. De M3 van mijn vader is nu compleet bestickerd in de originele schnitzer kleuren en natuurlijk alle sponsers warsteiner enzovoorts... Wanneer ik terug ben in Nederland kan ik eens kijken of ik foto's van voor en na kan plaatsen.
Het maakt zo'n auto echt one of a kind zoals ray al zei. Het toont de wagen vooral veel meer. Je hebt ook veel meer bekijks! Als ik jou was zou ik het doen, al weet ik niet precies hoe het op willyblauw staat. Je zou de sticker kleuren moeten checken hoe dat staat tov zilvergrijs.
Steven schreef:Als je er een Diac van wil maken, wat uberhaupt een vet idee is m.i., hoort ie wel zilver en zou ik er een echte replica van maken
Als je em net gespoten hebt zou ik em gewoon lekker blauw laten zonder stickers.
idd ik laat hem lekker zoals ie is zelfs als de kleuren van de stickers bij de auto passen zal ik toch ook blijven vinden dat ie eigelijk zilvergrijs hoort.
en aangezien hij net gespoten is en dat een verjaardag kado was zal ik hem maar niet nu over laten spuiten
kan ik dat geld van de stickers beter ergens anders voor gebruiken.. (b.v een carbon motorkap )
nou weer even verder en weer wat nieuws ben bezig geweest met mijn poly motorkap van een laag carbon te voorzien, is een beste klus en vandaag (weer) een aantal uur staan schuren maar het resultaat mag er zijn ik heb een paar morgen nog een laag dd lak en daarna waarschijnlijk de binnenkant ook nog bekleden is wel zo mooi dacht ik fotos daarvan volgen wel...